Isle of Man TT 2024 - O αγωνιζόμενος Sam West δανείζεται ένα Honda Grom και τον σταματά η αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα!

Άντε τώρα να εξηγήσεις ότι δεν είσαι ελέφαντας…
motomag Isle of Man TT 2024 – O Sam West δανείζεται ένα Honda Grom και τον σταματά η αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα!
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

31/5/2024

Κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας των κατατακτήριων δοκιμών του Isle of Man TT 2024, ο αγωνιζόμενος Sam West αναγκάστηκε να αφήσει την BMW M 1000 RR στο τμήμα της διαδρομής Ballacrye καθώς η αλυσίδα της μοτοσυκλέτας είχε σπάσει. Ο West όπως καταλαβαίνεται δεν είχε κάποιο τρόπο για να γυρίσει στα pits για να προλάβει την επόμενη διαδικασία της κατηγορίας Supertwin οπότε έπρεπε να βρεθεί μία λύση, λύση που τελικά τον οδήγησε σε μια απίθανη περιπέτεια.

Η λύση βρέθηκε μέσω ενός ντόπιου ο οποίος του δάνεισε ένα Honda Grom για να μπορέσει ο West να επιστρέψει έγκαιρα στα pits. Καθώς ο ίδιος επέστρεφε στα pits ένας αστυνομικός ο οποίος κρατούσε ραντάρ ταχύτητας τον σταμάτησε λέγοντας του πως σε εκείνο το σημείο της διαδρομής είχε παρανομήσει καθώς πήγαινε με 40 χλμ./ώρα ενώ το όριο ήταν 30 χλμ./ώρα.

Το θέμα ήταν πως ο West έπρεπε να αποδείξει στον αστυνομικό πως είναι αγωνιζόμενος στο Isle of Man TT, καθώς ούτε δίπλωμα είχε, ούτε κάποιο αποδεικτικό στοιχείο ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήταν το γεγονός πως βρισκόταν καβάλα σε ένα δανεικό Honda Grom που δεν γνώριζε ποιανού ήταν! Με λίγα λόγια άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας.

Isle of Man TT 2024 – O Sam West δανείζεται ένα Honda Grom και τον σταματά η αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα!

Μετά από τις απαραίτητες εξηγήσεις στον αστυνομικό ο West επέστρεψε στα pits ενώ ο ίδιος έσπευσε να μοιραστεί με όλους την ιστορία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο ίδιος ανέφερε: “η κακή μου τύχη στο ΤΤ συνεχίζεται. Η αλυσίδα του BMW έσπασε. Αυτό δεν μου έχει συμβεί ξανά αλλά τι να κάνουμε... shit happens. Ένας γενναιόδωρος τύπος μου δανείζει ένα Honda Grom για να οδηγήσω πίσω στο paddock ώστε να μπορέσω να ξαναβγώ στα Supertwin. Ενώ επέστρεφα στη μέση της εξοχής ψάχνοντας για το δρόμο προς το Ramsey, βλέπω έναν αστυνομικό και τον πλησιάζω για οδηγίες. Μόνο που αυτός κρατάει ένα ραντάρ ταχύτητας και προφανώς αυτό το κομμάτι του δρόμου έχει όριο 30 και εγώ πάω με 40! Έπρεπε να εξηγήσω στον ευγενικό αλλά μπερδεμένο αστυνομικό γιατί τρέχω με μεγαλύτερη ταχύτητα από το επιτρεπτό όριο, με ένα δανεικό δίκυκλο, ενώ δεν ήξερα ούτε το όνομα του ιδιοκτήτη, ενώ δεν είχα ούτε δίπλωμα αλλά ούτε τηλέφωνο πάνω μου.

Δεν το σκέφτηκα καν, ήταν ένας άδειος επαρχιακός δρόμος κάπου κοντά στο Jurby, όπου οι περισσότεροι δρόμοι δεν έχουν όριο ταχύτητας. Μετά από κάποιες εξηγήσεις παίρνει όλα τα στοιχεία μου και μου επιτρέπεται να επιστρέψω στο paddock. Τελικά έφτασα στα pits άφησα το Grom στην τέντα μου και έτρεξα να προλάβω την επόμενη κατηγορία ωστόσο δεν μπόρεσα να βγω με τα Supertwin εγκαίρως.

Έτσι, με 2 ημέρες να απομένουν για τις κατατακτήριες δοκιμές, δεν έχω καταταγεί με καμία μοτοσυκλέτα και έχω ολοκληρώσει μόλις 2 χρονομετρημένους γύρους. Δύσκολη δουλειά μερικές φορές. Θα συνεχίσουμε αύριο. Ελπίζω να βγει ο ήλιος και να κάνουμε μερικούς γύρους”.

Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά τις επόμενες ημέρες για τον Sam West, ωστόσο ότι και να γίνει ο ίδιος έχει γράψει με ανεξίτηλο τρόπο μία ακόμη ιστορία στο βιβλίο του Isle of Man TT.

Ετικέτες

Wolf-racing Motul WRRS BMW Μotorrad: Πέτυχε μία 5η και μία 7η θέση στην Ουγγαρία

Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2026

Το περασμένο Σαββατοκύριακο η ομάδα Wolf-racing Motul WRRS BMW Μotorrad βρέθηκε στην πίστα Pannonia Ring, όπου διεξαγόταν αγώνας που προσμετρά τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria, όσο και στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU.

Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία CUP 1000, που ήταν και η πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, με 42 συμμετοχές. Στον πρώτο αγώνα ο Γιώργος Παρασκευάς τερμάτισε 21ος στο Alpe Adria και 5ος στο Βαλκανικό και στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε μία 25η θέση στο Alpe Adria και μία 7η θέση στο Βαλκανικό. Τα παραπάνω αποτελέσματα τον τοποθετούν μάλιστα στην τρίτη θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας:

Δώσαμε ένα ακόμη παρών στην πίστα της Ουγγαρίας αποκομίζοντας μια 5η και μια 7η θέση.

Σχόλιο Γ. Παρασκευά, team manager και αναβάτη.

“Ήρθαμε την Πέμπτη και πραγματοποιήσαμε ένα μονοήμερο track day και τα σημάδια ήταν αισιόδοξα πολύ, καθώς βελτιώσαμε το χρόνο μας κατευθείαν και στήσαμε μια καλή BMW.

"Τα δεδομένα όμως έχουν αλλάξει και παράλληλα και ο ανταγωνισμός οπότε είδαμε στον πρώτο αγώνα ότι η προσδοκούμενη επίδοση δεν ήρθε από μια λάθος επιλογή ελαστικού.

"Σίγουρα είμαστε καλύτεροι από πέρυσι, σίγουρα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά τρέχουμε να βελτιώσουμε το σύνολο που τόσα χρόνια μας έχει βάλει μόνιμα στην 5αδα ενός πρωταθλήματος-φωτιά!

"Πολλές δυνατές συμμετοχές και μάχες μέχρι την καρό σημαία και μια λάθος επιλογή ελαστικού δεν μας έδωσαν κάτι καλύτερο από αυτά τα αποτελέσματα στον πρώτο αγώνα, πάραυτα η 5η θέση είναι πολύ καλή και στον δεύτερο αγώνα είχαμε μια 7η θέση προσπαθώντας να διαχειριστούμε την κόπωση.

"Κρατάμε το νέο προσωπικό ρεκόρ και τη μεγάλη βελτίωση από πέρυσι και δίνουμε ραντεβού στην Τσεχία σε ένα μήνα!”

Την προσπάθεια στηρίζουν από το 2023:

BMW MOTORRAD HELLAS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

TECNO MOTO PERFORMANCE

INTRAMOTO PIRELLI

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

PAPASTAVROU SHOPS

QNT SPORTS

DXL GRAPHICS

BIKELALERT HELLAS

MOTUL GREECE

HELMET HOME

RIDER GRAPHICS

K-TECH SUSPENSION UK

MOTUL GREECE