Μεγάλη νίκη της Suzuki στον 24ωρο αγώνα Le Mans! Καθοριστική η πτώση της Yamaha

Δεύτερη η BMW που έχει μία πολύ δυνατή ομάδα και στοχεύει στον τίτλο
Μεγάλη νίκη της Suzuki στον 24ωρο αγώνα Le Mans! Καθοριστική η πτώση της Yamaha
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/4/2024

Η Yoshimura SERT Motul πήρε μία μεγάλη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του FIM Endurance World Championship, του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής και ταυτόχρονα στον ιστορικό αγώνα του Le Mans που τώρα πραγματοποίηση την 47η διοργάνωσή του.

Στην κατηγορία Superstock η Honda με την ομάδα National Motos Honda πήρε την νίκη και ταυτόχρονα η Honda είχε και την δεύτερη θέση της κατηγορίας.

Η Yamalube YART Yamaha EWC Official που πήρε τον περσινό τίτλο και είναι φαβορί και για τον φετινό, είχε μία πτώση τις τελευταίες ώρες του αγώνα χάνοντας την ευκαιρία για την πρόκριση από την αρχή του πρωταθλήματος, όπως ήταν τα προγνωστικά.

Μεγάλη νίκη της Suzuki στον 24ωρο αγώνα Le Mans! Καθοριστική η πτώση της Yamaha

Πτώση είχε στην αρχή του αγώνα και η ομάδα της Suzuki κάνοντας δυνατή προσπάθεια σε όλη την διάρκεια της νύκτας, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε προνομιακή θέση και έτοιμη να εκμεταλλευτεί την πτώση της ομάδας της Yamaha και να περάσει στην κορυφή.

Να σημειώσουμε πως στην ομάδα της Suzuki αγωνίζεται ο Άγγλος Dan Linfoot, γνώριμος αναβάτης στο MOTO, έχοντας οδηγήσει μαζί του αρκετές φορές, ο Etienne Masson και ο Cregg Black ο οποίος και δήλωσε: «Πήραμε την εκδίκησή μας για πέρσι, η ομάδα έχει δουλέψει πολύ όλο το χειμώνα και καταφέραμε μία μεγάλη νίκη, είναι φανταστικό να είμαστε ξανά στο πρώτο σκαλί του βάθρου»!

Το κλίμα στο Le Mans είναι φανταστικό και συνθέτει μία μοναδική εμπειρία για όποιον βλέπει τον αγώνα από κοντά, ιδιαίτερα αν είναι από τα Βαλκάνια όπου η απόσταση των διοργανώσεων αλλά και των φιλάθλων, κάνει τις διαφορές χαοτικές.

Μεγάλη νίκη της Suzuki στον 24ωρο αγώνα Le Mans! Καθοριστική η πτώση της Yamaha

Όπως είπαμε και νωρίτερα στον αγώνα συμμετείχε και ο Martin Choy, γνωστός όλων μας από το BMU και από τις επιδόσεις του στην πίστα των Σερρών όπου είχε πολλές φορές το ρεκόρ πίστας. Η προσπάθειά του σταμάτησε στα μισά του αγώνα όταν ο Αυστριακός αναπληρωματικός αναβάτης Max Melzer, κατέστρεψε την μοτοσυκλέτα της Σλαβακικης ομάδας Maco Racing του Martin Kuzma, με τον νεαρό Αυστριακό να μην τραυματίζεται ευτυχώς. Ο Σλοβάκος Kuzma κάλεσε τον 40χρονο Choy να συμμετέχει φέτος στο EWC. Οι δύο τους συνδέονται με δεσμούς φιλίας και δέλεαρ για τον Choy αποτελούσε τόσο η συμμετοχή του συνονόματου Κροάτη Vugrinec όσο και του  Ιάπωνα Takeshi Ishizuka. Ο Αυστριακός αναβάτης ήταν αναπληρωματικός με στόχο όλων μια καλή επίδοση στο παγκόσμιο. Δυστυχώς η πολυσύνθετη αυτή ομάδα δεν ολοκλήρωσε τον 24ωρο αγώνα αντοχής. Οι παρακάτω φωτογραφίες του ΜΟΤΟ δείχνουν την κατάσταση της μοτοσυκλέτας του Choy αμέσως μετά την επιστροφή της στο box.

Μεγάλη νίκη της Suzuki στον 24ωρο αγώνα Le Mans! Καθοριστική η πτώση της Yamaha

 

Ακολουθούν οι πρώτες φωτογραφίες του ΜΟΤΟ από τον 24ωρο αγώνα:

 

Ετικέτες

Gino Rea - Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024

Μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στην πίστα της Suzuka το 2022, ξανά με μοτοσυκλέτα της Honda
motomagGino Rea – Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Μετά τον πολύ άσχημο τραυματισμό του στον 8ωρο αγώνα της Suzuka το 2022, ο Gino Rea κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγώνες αντοχής του EWC, όντας ο ένας από τους τέσσερις αναβάτες της Wójcik Racing Team για την κατηγορία Superstock του FIM Endurance World Championship για την σεζόν του 2024, με μία μοτοσυκλέτα που γνωρίζει καλά.

Οι νέοι κανόνες του Πρωταθλήματος που επιτρέπουν σε τέσσερις αναβάτες να τρέξουν με την ίδια ομάδα στη Superstock κατηγορία για τους δύο γύρους των 24 ωρών, έδωσαν τη δυνατότητα στην ομάδα Wójcik να εντάξει στους κόλπους της τον Rea. Έτσι ο 34χρονος Βρετανός, ο οποίος έδωσε μία μεγάλη μάχη μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο κεφάλι κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στη Suzuka τον Αύγουστο του 2022, θα αγωνιστεί πλάι στους Kevin Manfredi, Sheridan Morais και Danny Webb, καβάλα στην ολοκαίνουργια για το 2024 μοτοσυκλέτα της Wójcik, μία Honda με ελαστικά της Dunlop. Γνώριμη η μοτοσυκλέτα αν σκεφτούμε ότι πριν τον τραυματισμό του ο Rea ήταν μέλος της ομάδας FCC TSR Honda France, και πάλι με Fireblade -διαφορετικών προδιαγραφών.

Ο Βρετανός ήταν μέλος της ομάδας όταν αυτή βρέθηκε για πρώτη φορά στο βάθρο του EWC, στον διάσημο αγώνα του Bol d’Or το 2019. Ακόμη, στο παρελθόν έχει υπάρξει ξανά ομόσταυλος του Morais, ενώ γνωρίζει όλες τις πίστες που απαρτίζουν το πρόγραμμα του EWC για το 2024. Από την άλλη και η Wójcik Racing Team δεν είναι τυχαία, καθώς ισοβάθμισε με την τρίτη γενικής 3ART Best of Bike στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Endurance 2023.

Η απόφαση του Gino Rea να επιστρέψει στους αγώνες μετά από ό,τι πέρασε δείχνει το πάθος και τη δύναμη χαρακτήρα του. Παρά το γεγονός ότι κινδύνευσε να χάσει την ζωή του και πέρασε μία ιδιαίτερα μακρά περίοδο ανάρρωσης, η οποία του στέρησε την συμμετοχή του το 2023, επανέρχεται τώρα δυναμικά, έχοντας καταφέρει να ξεπεράσει τον τραυματισμό του.

Ετικέτες