Μνήμες Fenati ξύπνησαν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας [Βίντεο]

Ωστόσο οι αγωνοδίκες θεώρησαν πως ήταν αγωνιστικό συμβάν
IDM 300
Από το

motomag

9/8/2023

Ένα περιστατικό το οποίο συνέβη μεταξύ του Ολλανδού Walid Khan και του Τσέχου Petr Svoboda στην πίστα Red Bull Ring στα πλαίσια του αγώνα IDM 300 για το Διεθνές Γερμανικό Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας έφερε μνήμες από το 2018 όταν ο Romano Fenati στο Misano έκανε την απερίγραπτη κίνηση να πατήσει την μανέτα του φρένου του Stefano Manzi και να αποπεμφθεί από τα MotoGP.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, στον αγώνα IDM 300 υπήρξε ένα περιστατικό μεταξύ των Walid Khan #93 και Petr Svoboda #53 το οποίο αναμφίβολα έθεσε ερωτηματικά για τις προθέσεις του Khan. Στο βίντεο βλέπουμε τους δύο αναβάτες να βρίσκονται στην ευθεία της εκκίνησης τερματισμού πλάι πλάι στο τέλος του τρίτου γύρου, λίγο πριν περάσουν την γραμμή του τερματισμού ο αναβάτης με το νούμερο 93 - Walid Khan- απλώνει το χέρι του και κάνει μια κίνηση προς τον αναβάτη με το νούμερο 53 -Petr Svoboda- στα πλάνα δεν φαίνεται ξεκάθαρα αν ο Khan πατάει τη μανέτα του φρένου του Svoboda ή απλά προσπαθεί να απωθήσει τη μοτοσυκλέτα του Τσέχου. Η συγκεκριμένη κίνηση δεν έφερε κάποια πτώση για κάποιον εκ των δύο ενώ οι αγωνοδίκες θεώρησαν το εν λόγω περιστατικό αγωνιστικό συμβάν.

Παρακάτω το επίμαχο στιγμιότυπο και στο τέλος του άρθρου το πλήρες VIDEO

[OT] An incident in the IDM supersport300
by u/AvocadoJas in motogp

Για την ιστορία ο Ολλανδός Walid Khan τερμάτισε τον αγώνα στην τέταρτη θέση, ενώ ο Τσέχος Petr Svoboda είχε μία πτώση στον ένατο γύρο με αποτέλεσμα να φύγει χωρίς βαθμούς από το Red Bull Ring. Βέβαια τα αποτελέσματα έρχονται σε δεύτερη μοίρα καθώς μετά τον αγώνα ο Τσέχος αναβάτης ανάρτησε μια φωτογραφία με το συγκεκριμένο συμβάν στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram γράφοντας: “Ήταν μια τρομακτική κατάσταση, η οποία δεν θα έπρεπε να υπάρχει στο άθλημά μας. Ένας αναβάτης της KTM προσπάθησε να βάλει το χέρι του στο μπροστινό μου φρένο, στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και ενώ ήμασταν ακόμα όλοι κοντά, σε ένα group. Τι θα μπορούσε να συμβεί σε μια τέτοια κατάσταση; Ο φύλακας άγγελός μου με προστάτευσε, αλλά κάτι τέτοιο θα έπρεπε να τιμωρείται. Ίσως η Διεύθυνση Αγώνων IDM θα πρέπει να το ξανασκεφτεί πριν προκύψουν ξανά τέτοιες επικίνδυνες καταστάσεις."

IDM 300

Φυσικά για το συγκεκριμένο περιστατικό το οποίο έχει πάρει μεγάλη έκταση εξέδωσε ανακοίνωση η διοργανώτρια IDM στην οποία ανέφερε τα εξής: “Κατά τη διάρκεια του αγώνα 2 της κατηγορίας IDM Supersport 300 στο Red Bull Ring, οι αναβάτες #93 Walid Khan και #53 Petr Svoboda βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, καθώς πλησίαζαν στη γέφυρα Red Bull, οι δύο αναβάτες ήρθαν κοντά. Στην ζωντανή μετάδοση, διακρίνεται μια κίνηση του χεριού του Walid Khan προς τον Petr Svoboda. Μετά την ανάλυση των διαθέσιμων βίντεο από διαφορετικές οπτικές γωνίες της κάμερας, η διεύθυνση του αγώνα αποφάσισε ότι η κίνηση του χεριού του Walid Khan δεν έγινε ώστε να πιάσει την μανέτα του φρένου της μοτοσυκλέτας του Petr Svoboda. Οι εικόνες δείχνουν ότι οι δύο αγωνιζόμενοι ήρθαν σε επαφή μεταξύ τους και ότι ο Walid Khan έκανε μια κίνηση του χεριού που ερμηνεύτηκε -από τους αγωνοδίκες- ότι ο Petr Svoboda έπρεπε να δώσει χώρο στον Walid Khan καθώς το πλάτος στο συγκεκριμένο σημείο της πίστας ήταν πολύ μικρό. Με βάση αυτές τις διαπιστώσεις, δεν ελήφθησαν περαιτέρω μέτρα από τους αγωνοδίκες. Μετά τον αγώνα ο Petr Svoboda και η ομάδα του δεν προέβησαν σε κάποια ενέργεια σχετικά με το συγκεκριμένο περιστατικό.”

Να θυμίσουμε πως από το 2016 η Dorna στο MotoGP έχει επιβάλει χρηματικό πρόστιμο μέχρι και για τις χειρονομίες των αναβατών ενώ για το θέμα της ασφάλειας των αναβατών συνεχώς λαμβάνονται νέα μέτρα και κανονισμοί.

 

Το εν λόγω περιστατικό μπορείτε να το δείτε στο σημείο: 3:20:00 στο παραπάνω βίντεο.

Ετικέτες

Paolo Ciabatti - Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από MotoGP και SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka!

Πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον διάσημο αγώνας αντοχής η Ducati
motomag Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse Off-Road, Paolo Ciabatti με δηλώσεις του έκανε γνωστό πως η ιταλική εταιρεία θέλει να φέρει στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka αναβάτες οι οποίοι θα προέρχονται είτε από το MotoGP είτε από το SBK, με σκοπό τι άλλο να πάρει τα σκήπτρα από τους Ιάπωνες οι οποίοι μονοπωλούν τις νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο μέχρι πρότινος Sporting Director της Ducati Lenovo Team, εκτός από το Desmo450 MX project, έχει επίσης την ευθύνη για τον συντονισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων της Ducati στα κύρια εθνικά πρωταθλήματα SBK και SSP (MotoAmerica, British Superbike, All Japan Superbike, Australian Superbike και CIV) οπότε το ενδιαφέρον του για τους αγώνες αντοχής είναι εύλογο.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Ο Ciabatti σε δηλώσεις του ανέφερε: “ Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η Ducati αποφάσισε να ξεκινήσει ένα νέο project στο All Japan Superbike. Θα αγωνιστούμε με την ομάδα Kagayama (του γνωστού Ιάπωνα αγωνιζόμενου Yukio Kagayama που έχει στο ιστορικό του και την κατάκτηση του 8ωρου αγώνα της Suzuka με τη Suzuki το 2007) και αναβάτη τον Ryo Mizuno. Στην Ιαπωνία έχεις να αντιμετωπίσεις τη Honda, τη Yamaha και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια δύσκολη πρόκληση, αλλά η Ducati πιστεύει πολύ σε αυτό το εγχείρημα, και για αυτό βασιστήκαμε σε μια έμπειρη ομάδα όπως η Kagayama.

Υπάρχει συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δικών μας μηχανικών και των δικών τους ώστε να βελτιώσουμε την Panigale και να είμαστε ανταγωνιστικοί στη συνέχεια. Τον Ιούλιο θα λάβουμε μέρος στον αγώνα αντοχής της Suzuka, ωστόσο όχι σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Οι μηχανικοί μας θα είναι εκεί και σε συνεργασία με τους Ιάπωνες μηχανικούς θα προσπαθήσουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ώστε να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας.

Δεν αρνούμαι πως θα ήθελα να φέρουμε τους αναβάτες μας από το MotoGP και το SBK ωστόσο φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν. Υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις οι οποίες έχουν προγραμματιστεί το καλοκαίρι ενώ χρειάζεται σωστή προετοιμασία για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα μπορούσαμε να τους φέρουμε το 2025, ωστόσο φέτος θα αρκεστούμε στον Mizuno και σε ακόμη δύο αναβάτες με τους οποίους είμαστε σε συζητήσεις”.

Τα λεγόμενα του Ciabatti έχουν μεγάλη σημασία καθώς φανερώνει την “κάψα” της Ducati για να κυριαρχήσει σε θεσμούς στους οποίους οι Ιάπωνες κατέχουν το αγωνιστικό μονοπώλιο. Αν o Ciabatti καταφέρει να φέρει αναβάτες από το MotoGP ή το SBK στους αγώνες αντοχής τότε θα μιλάμε για ένα άθλο καθώς σπάνια βλέπουμε αναβάτες των συγκεκριμένων Πρωταθλημάτων να ρισκάρουν την εξάντληση και έναν πιθανό τραυματισμό -που πολλές φορές είναι θέμα κούρασης- σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Ετικέτες