Monster Energy Honda – Με 6 αναβάτες και το νέο CRF450Rally στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid 2024 [Video]

Πρώτος αγώνας για την ομάδα το Rally Dakar στη Σαουδική Αραβία στις 5 Ιανουαρίου
motomag Monster Energy Honda – Με τους Quintanilla, Brabec, Howes, Cornejo, Van Beveren και Schareina στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid [Video]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

8/12/2023

Η Monster Energy Honda παρουσίασε το line-up των αναβατών της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid, με τους Pablo Quintanilla, Ricky Brabec, Skyler Howes, Nacho Cornejo, Adrien Van Beveren και Tosha Schareina να έχουν ως στόχο να υπερασπιστούν τον τίτλο Κατασκευαστών το οποίο κατέκτησε η Monster Energy Honda το 2023.

Στο πλαίσιο παρουσίασης της ομάδας εκτός από τους αναβάτες η Monster Energy Honda μας “σύστησε” το νέο Honda CRF450Rally με το οποίο οι αναβάτες της θα αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid 2024. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας το νέο αγωνιστικό όπλο εκτός από την επιθετική σχεδίαση διαθέτει την απαραίτητη αντοχή και αξιοπιστία ώστε να τα βγάλει πέρα με τις δύσκολες συνθήκες που θα αντιμετωπίσει στους αγώνες Rally-Raid αρχής γενομένης με το Rally Dakar.

Μετά το τέλος της παρουσίασης οι αναβάτες καθώς και ο Team Manager Ruben Faria της Monster Energy Honda προχώρησαν σε δηλώσεις οι οποίες αφορούσαν κυρίως το επερχόμενο Rally Dakar.

Honda

Pablo Quintanilla: “Δεν είναι μόνο ένας αγώνας για μένα -το Rally Dakar- είναι ένας τρόπος ζωής. Προσπαθείς να δίνεις πάντα τον καλύτερό σου εαυτό και νομίζω ότι αυτό είναι σημαντικό για τη ζωή. Για μένα είναι πολύ σημαντικό να αγωνίζομαι για τη νίκη. Νιώθω ότι μπορώ να κερδίσω αυτόν τον αγώνα."

Ricky Brabec: "Είναι ένας τρόπος ζωής, κάθε μέρα ξυπνάω και σκέφτομαι το Rally Dakar. Προφανώς ο στόχος για τον αγώνα είναι να φτάσει η Honda στην κορυφή. Αυτό το νέο στυλ του Μαραθωνίου θα είναι δύσκολο, θα υπάρχουν διαφορετικά bivouacs και θα πρέπει να διαλέξεις ένα, η στρατηγική θα είναι το κλειδί."

Skyler Howes: "Το Rally Dakar για μένα είναι μια απόλυτη πρόκληση, είναι μια περιπέτεια, κάθε μέρα είναι διαφορετική, ζεις τη ζωή στο έπακρο... για μένα ο κύριος στόχος είναι να απολαμβάνω το κάθε χιλιόμετρο."

José Ignacio "Nacho" Cornejo: "Για μένα το Rally Dakar είναι μια περιπέτεια με τον εαυτό σου, σε βάζει σε δοκιμασία με κάθε τρόπο. Στόχος για φέτος είναι να βελτιώσω τα αποτελέσματα που πέτυχα τα δύο τελευταία χρόνια."

Adrien Van Beveren: "Το Rally Dakar είναι τα πάντα για μένα, όλη μου η ζωή είναι γύρω από αυτό. Στόχος για φέτος είναι η νίκη, είναι ο στόχος μου εδώ και πολλά χρόνια. Έχω βρεθεί κοντά μερικές φορές και νιώθω ότι είναι η στιγμή μου."

Tosha Schareina: "Το να βρίσκομαι στο Rally Dakar είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, παρακολουθώ τον αγώνα από μικρός και το να βρίσκομαι εδώ είναι απίστευτο. Θα παλέψω γι' αυτό."

Δηλώσεις έκανε και ο Team Manager της ομάδας Ruben Faria: "Το Rally Dakar 2024 είναι προ των πυλών και η ομάδα Monster Energy Honda μέχρι στιγμής είναι πολύ καλά, οι αναβάτες είναι πολύ ευχαριστημένοι με τη μοτοσυκλέτα και όλοι είναι σε καλή φυσική κατάσταση. Ο αγώνας θα είναι πολύ δύσκολος, αλλά η σεζόν του 2023 ήταν μια χρονιά εξέλιξης για την ομάδα και η νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών μας έδωσε τη βεβαιότητα ότι έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα σε όλους τους τομείς και αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση σε όλα τα επίπεδα για να παλέψουμε για την υψηλότερη θέση στο βάθρο.”

Ετικέτες

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες