Ο McGuinness με Norton V4RR στο Isle of Man TT!

Μία μεγάλη περιπέτεια μετά την Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/2/2018

Ο 23 φορές νικητής Βρετανός - κι αγαπημένος φίλος του MOTO - John McGuinness υπέγραψε σήμερα με την Norton για το επόμενο Isle of Man TT, κλείνοντας έτσι μία μεγάλη περιπέτεια που ξεκίνησε από πέρσι με τον τραυματισμό του, επιρρίπτοντας ευθύνες στα μάτια του κόσμου για την ίδια την μοτοσυκλέτα.

Αρχές Δεκεμβρίου η Honda ανακοίνωσε την είσοδο του Hutchinson στην ομάδα, συνεχίζοντας έτσι τις προσπάθειές που ξεκίνησε το ’16 για την κορυφή του αγώνα! Με την Honda να στοχεύει μονάχα στην κορυφή και τον McGuinness να θεωρεί τον εαυτό του στο όριο της συμμετοχής εξαιτίας του τραυματισμού, τα περιθώρια είχαν στενέψει και για τους δύο. Γράφαμε τον Δεκέμβριο για τον McGuinness -που την καριέρα του στο IOMTT μονάχα ο Joey Dunlop την ξεπερνά- ότι έχει πλέον περιορισμένες επιλογές, καθώς ο καιρός για την προετοιμασία περνάει ταχύτερα.

Ένα μικρό και πολύ ευέλικτο εργοστάσιο όμως, που όπως έχουμε γράψει στο περιοδικό μέσα από την συνέντευξή μας μαζί τους στην EICMA, μπορεί να προσαρμόσει ρυθμούς εργασίας πολύ εύκολα, ήταν από την πρώτη στιγμή έτοιμο να αρπάξει τον McGuinness.

Όπως είχαμε πει τον Δεκέμβριο λοιπόν, την ώρα που η Honda ανακοίνωνε Hutchinson, ο McGuinness έκανε ήδη προπόνηση με Norton SG6, την αγωνιστική πρόταση της μικρής αλλά ιστορικής εταιρίας. Ήταν μία μεγάλη περίοδος που οι δυο τους δοκίμαζαν την προσαρμογή τους, αλλά η εταιρία από το Donington το είχε πολύ πιο βέβαιο από τον ίδιο τον McGuinness πως θα είναι μαζί στο ερχόμενο Isle of Man TT, προσελκύοντας μάλιστα τον Josh Brookes με αυτό το επιχείρημα! Ο Brookes είναι πρωταθλητής του ’15 στο Βρετανικό πρωτάθλημα Superbike, που κατά περίπτωση είναι πιο δημοφιλές και από το ίδιο το WSBK..

Ο ίδιος ο McGuinness κρατούσε - και κρατά ακόμα - μία στάση αναμονής, περιμένοντας την εξέλιξη της αποκατάστασής του που ακόμα συνεχίζεται, αν και είναι στα τελικά στάδια κι έτοιμος να οδηγήσει σε αγωνιστική ρυθμό. Επίσης σημειώνει πως χρειαζόταν επειγόντος μία αλλαγή ομάδας, για να βρει μέσα από αυτή την αναμπουμπούλα, εκείνη την χαμένη ενέργεια που συμβαίνει με την στασιμότητα.. Σε σχέση με το αν η V4, εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της Norton, είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες στο Isle of Man TT, ο McGuinness είπε πως είναι μία πολύ γρήγορη μοτοσυκλέτα και αρκετά ικανή στις στροφές, έχοντας δει άλλες που δεν στρίβουν το ίδιο με εκείνη, οπότε δεν βλέπει κανένα λόγο να μην στοχεύει στην κορυφή!

Από την πλευρά της η Norton δεν βλέπει τον McGuinness μονάχα σαν έναν αναβάτη που μπορεί να την φέρει στην πρώτη γραμμή ή να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας επάνω της. Ο στόχος της –και η ευτυχία της που τα κατάφερε- είναι ο McGuinness να την εκτοξεύσει από πλευράς εξέλιξης, κι έτσι ήδη τον έχει τοποθετήσει ενδιάμεσο σε κάθε τμήμα εργασίας!

Ετικέτες

Το King of The Baggers έρχεται Ευρώπη! Οι Cruiser στην πίστα γιατί το ζητά ο κόσμος!

Υπό την FIM και ανοικτό για όλες τις μάρκες!
Υπό την FIM και ανοικτό για όλες τις μάρκες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/12/2024

Στις ΗΠΑ ξεκίνησε τελείως πειραματικά και πολύ γρήγορα πήρε τρομακτικές διαστάσεις, ένα πρωτάθλημα με Harley-Davidson και Indian εφοδιασμένες με μπαγιαζιέρες και δράση που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τα υπόλοιπα πρωταθλήματα του Moto America. 


Είναι ακριβώς αυτή η δράση και το θέαμα που έκαναν γνωστούς τους συγκεκριμένους αγώνες στην από εδώ πλευρά του Ατλαντικού όπου μάλιστα σημειώνουν υψηλά νούμερα προβολών, αντίστοιχα με όσα υπάρχουν και μέσα στις ΗΠΑ! Αυτός είναι και ο λόγος που από πέρσι συζητείται η εκκίνηση ενός τέτοιου πρωταθλήματος στην Ευρώπη, κάτι που βρίσκει σύμφωνους και στις ίδιες εταιρείες που θέλουν να το υποστηρίξουν.


Διότι στις ΗΠΑ μόνο οι εγχώριοι δύο κατασκευαστές παίρνουν μέρος, ενώ κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν συμμετοχή και μοντέλα άλλων κατασκευαστώ, όχι ότι υπάρχει πληθώρα σε αυτή την κατηγορία αλλά είναι καλό που θα ανοίξει η ψαλίδα σε περισσότερες συμμετοχές.

Το King of The Baggers έρχεται Ευρώπη! Οι Cruiser στην πίστα γιατί το ζητά ο κόσμος!


Στην Ευρώπη οι θεατές αυτού του είδους αγώνων ξεπερνούν σε αριθμούς τους ενδιαφερόμενους για την ίδια την κατηγορία μοτοσυκλετών, κάτι σπάνιο που στην εποχή μας δεν συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό πέρα από τα MotoGP.


Μία λίστα μοντέλων με όλα όσα θα μπορούν να πάρουν μέρος:


•    Harley Davidson Street Glide
•    Harley Davidson Road Glide
•    Harley Davidson Road King
•    Harley Davidson Ultra
•    BMW R18
•    Honda Goldwing
•    Kawasaki VN Voyager
•    Suzuki Intruder
•    Yamaha Star Cruiser
•    Moto Guzzi MGX 21
•    Moto Guzzi California
•    Triumph Rocket
•    Ducati Diavel V2
•    WYCHE Motorcycle
Από την πλευρά της FIM τόνισαν πως είναι χαρούμενοι κάθε φορά που μπορούν να προσθέσουν έναν νέο τελείως τίτλο και ταυτόχρονα σημάδι για την ευημερία του μοτοσυκλετιστικού κόσμου αλλά και του γεγονός πως η FIM αφουγκράζεται και δρα γρήγορα. Ταυτόχρονα θεωρούν πως οι Baggers θα επιτρέψουν σε μία ολόκληρη γενιά νέων αλλά και βετεράνων αγωνιζόμενων να επιστρέψουν στην ενεργό δράση ή αντίστοιχα να κάνουν την μετάβαση σε ένα νέο είδος αγώνων.
Αν το θέαμα είναι ίδιο με όσα βλέπουμε στις ΗΠΑ, τότε το νέο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναμένεται να είναι άκρως εντυπωσιακό!
 

Το King of The Baggers έρχεται Ευρώπη! Οι Cruiser στην πίστα γιατί το ζητά ο κόσμος!