Σκοτώθηκε αναβάτης στον αγώνα North West 200 – 1ο θανατηφόρο μετά από 10 χρόνια
Το δυστύχημα έγινε στην κατάταξη των Superbike
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
7/5/2026
Τραγικά τα νέα για την κόκκινη σημαία που βγήκε πριν λίγο στις δοκιμές κατάταξης των Superbike στον North West 200, το προοίμιο του Isle of Man TT.
Σκοτώθηκε αναβάτης μετά από πτώση με την κόκκινη σημαία να βγαίνει αμέσως και το ασθενοφόρο να τον προσεγγίζει ενώ είχε ακόμη σφυγμό προσπαθώντας να τον σταθεροποιήσει στο σημείο.
Η οικογένεια του θανούντα έδωσε την συγκατάθεσή της να συνεχίσουν οι δοκιμές και η διεξαγωγή του αγώνα, αλλά ζήτησε να μην δημοσιευτεί προς το παρόν το όνομα του νεκρού.
Παρότι υπάρχει αντίθετη φήμη, είναι το πρώτο θανατηφόρο εδώ και μία δεκαετία στον συγκεκριμένο αγώνα, όπου το τελευταίο δυστύχημα έγινε το 2016.
Στον North West έχει σκοτωθεί και ένας από τους πολλούς Dunlop που έχουν χάσει την ζωή τους σε αυτό το είδος αγώνων, ο πατέρας του Micheal, Robert Dunlop που σκοτώθηκε στις δοκιμές των 250αριών, στις 15 Μαΐου 2008.
Σήμερα το δυστύχημα έγινε στην στροφή Station και δεν αναφέρεται συμμετοχή άλλων αναβατών.
SuperEnduro 2026, 2ος γύρος Γερμανία: Συνεχίζει ακάθεκτος ο Billy Bolt με Husqvarna
Δεύτερος και πάλι ο Jonny Walker, τρίτος ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής EnduroGP Josep Garcia
Από τον
Παύλο Καρατζά
7/1/2026
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt ήταν και στον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος SuperEnduro 2026 ο νικητής, με δεύτερο τον Jonny Walker και τρίτο τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή EnduroGP Josep Garcia.
Στις κατακτήτριες δοκιμές ο Billy Bolt ήταν ο ταχύτερος, μπροστά από τον Josep Garcia και τον Mitch Brightmore που ήταν τρίτος, με τον Walker να βρίσκεται στην πέμπτη θέση.
1ος αγώνας
Ο Bolt πήρε άμεσα το προβάδισμα, αφήνοντας πίσω τους Walker και Eddie Karlsson. Στην συνέχεια ο Bolt έκανε μερικά λάθη και ο Walker πέρασε μπροστά, όμως έπειτα ο Bolt ξανά πήρε το προβάδισμα και εντέλει τη νίκη, με δεύτερο τον Walker, τρίτο τον Karlsson, τέταρτο τον Garcia και πέμπτο τον Mani Lettenbichler.
2ος αγώνας
Ο δεύτερος αγώνας χρησιμοποιεί αντίστροφη σειρά εκκίνησης, που σημαίνει ότι οι κορυφαίοι αναβάτες από τον πρώτο αγώνα ξεκινούν από τις τελευταίες θέσεις. Αυτό όμως δεν στάθηκε εμπόδιο στον Billy Bolt (Husqvarna) που παρά τα παράπονα για πόνους λόγω arm pump, έκανε μία εκπληκτική εκκίνηση και πήρε προβάδισμα από την δεύτερη στροφή μόλις!
Ο Walker (Triumph) ξεπέρασε και πάλι όλους τους άλλους, αλλά δεν μπόρεσε να καλύψει τη διαφορά από τον αναβάτη της Husqvarna που βρισκόταν μπροστά και έκανε λόγο και εκείνος για πόνους στο χέρι από το φαινόμενο arm pump.
Πιο πίσω Karlsson (Stark) και Lettenbichler (KTM) μάχονταν για την τρίτη θέση, ενώ οι Brightmore (GasGas) και Garcia (KTM) πάλευαν για την πέμπτη. Τελικά, ο Karlsson ήρθε τρίτος, ο Lettenbichler τέταρτος και ο Brightmore πέμπτος.
3ος αγώνας
Ο Bolt ήταν για άλλη μια φορά ο κυρίαρχος από την αρχή, έως και το τέλος. Η μάχη πίσω του ήταν όμως εξαιρετική, μεταξύ του Karlsson και του Garcia, ο οποίος κερδίζει αυτοπεποίθηση με κάθε αγώνα, με τον Walker να τους ακολουθεί από κοντά. Ο Josep έκανε την κίνησή του στον Karlsson, ο οποίος άρχισε να δείχνει κουρασμένος, και τα λάθη του επέτρεψαν στον Walker, τον Brightmore και τον Dominik Olszowy (Rieju) να τον προσπεράσουν, κοστίζοντάς του το βάθρο της γενικής κατάταξης.
Ο Brightmore άσκησε πίεση στον Walker για την τρίτη θέση και αυτό απέδωσε, αναγκάζοντας τον αναβάτη της Triumph να κάνει λάθος και να τερματίσει πέμπτος στον τρίτο αγώνα.
Το τελικό αποτέλεσμα βρήκε τον Bolt απόλυτο νικητή, με δεύτερο τον Walker και τρίτο τον Garcia που ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο, στον δεύτερό του αγώνα στο SuperEnduro.