Σκοτώθηκε αναβάτης των BSB σε trackday

Στην πίστα του Donington Park
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

23/6/2020

Ο Βρετανός αναβάτης των BSB, Ben Godfrey, σκοτώθηκε μετά από σύγκρουση με άλλον αναβάτη μέσα στην πίστα του Donington Park. Ο 25 ετών αγωνιζόμενος, συμμετείχε στο No Limits Trackday στο Leicestershire την περασμένη Κυριακή και δυστυχώς άφησε την τελευταία του πνοή εκεί.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, ο Godfrey συγκρούστηκε με έναν άλλο αναβάτη λίγο πριν την στροφή Redgate και "έπεσε από την μοτοσυκλέτα του", κατά την διάρκεια του δεύτερου session για τους προχωρημένους αναβάτες. Μάλιστα, στο post που έκαναν οι διοργανωτές στο Instagram, αναφέρουν πως ο Ben υπέστη σοβαρά τραύματα και παρά την άμεση ιατρική βοήθεια που του παρασχέθηκε, εξέπνευσε λίγο αργότερα.

Ο Mark Neate, ο Διευθυντής της οργάνωσης, περιέγραψε τον Godfrey ως "έναν φανταστικό νέο άνθρωπο που είχε πολλούς φίλους στα paddock των BSB, ήταν πάντα χαμογελαστός και είχε χρόνο για όλους". Πρόσθεσε επίσης πως ήταν ενθουσιασμένος που θα ξεκινούσε και πάλι η σεζόν, ενώ είχε λάβει μέρος σε αρκετά trackdays τον περασμένο μήνα.

Ο Ben Godfrey θα αγωνιζόταν στο Ducati Performance TriOptions Cup, μέσα στην χρονιά. Σε μια συνέντευξη που είχε δώσει στο site της διοργάνωσης είχε δηλώσει πως "άρχισα τους αγώνες με μοτοσυκλέτες στην ηλικία των έξι ετών. Ένας από τους φίλους του πατέρα μου είχε ένα mini moto το οποίο το πήρα για βόλτα και για να είμαι ειλικρινής, κόλλησα μαζί του αμέσως." Τα καλά αποτελέσματα άρχισαν να έρχονται γρήγορα και η συνέχεια ήταν η αναμενόμενη για τον ταλαντούχο αναβάτη.

Τα συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείος του εξέφρασε και ο Stuart Higgs, ο αγωνιστικός διευθυντής των BSB, όπως και ο συναθλητής του Sam Holme.

 

 

Mary McGee - Πέθανε η πρώτη αναβάτισσα σε αγώνες μοτοσυκλέτας στην ιστορία των Η.Π.Α. [VIDEO]

Εμβληματική μορφή, που άνοιξε τον δρόμο για περισσότερες γυναικείες συμμετοχές στον χώρο
Mary McGee
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/12/2024

Η Αμερικανική Ένωση Μοτοσικλετιστών (ΑΜΑ) θρηνεί την απώλεια της εμβληματικής αγωνιζόμενης, και μέλος του AMA Motorcycle Hall of Fame, Mary McGee - πρωτοπόρου για τις γυναίκες αγωνιζόμενες- που απεβίωσε στις 27 Νοεμβρίου σε ηλικία 87 ετών.

Η Mary McGee ήταν η πρώτη γυναίκα που αγωνίστηκε τόσο σε αγώνες motocross όσο και δρόμου στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχοντας συναντήσει πολλές αντιδράσεις τότε από τους άντρες, λόγω του φύλου της, χωρίς όμως να το βάλει κάτω, ενώ το κουράγιο και η δύναμή της απέναντι στις αντιξοότητες ενέπνευσαν πολλές γενιές από γυναίκες μοτοσυκλετίστριες και αγωνιζόμενες στις Η.Π.Α.

“Η Mary McGee αφιέρωσε τη ζωή της στην προώθηση του τρόπου ζωής με μοτοσυκλέτα στις γυναίκες σε όλη την Αμερική και το έκανε με αμείωτο πάθος και ζωντάνια”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AMA Rob Dingman. “Η συνεισφορά της στη μοτοσυκλέτα δεν θα ξεχαστεί ποτέ και η κληρονομιά της μέσα στο άθλημά μας θα ζει για πάντα.”

Η McGee γεννήθηκε στο Juneau της Αλάσκας στις 12 Δεκεμβρίου 1936 και πέρασε μεγάλο μέρος της νεότητάς της μακριά από τη μοτοσυκλέτα. Η McGee μετακόμισε στις ηπειρωτικές Ηνωμένες Πολιτείες σε πολύ νεαρή ηλικία για να ζήσει με τους παππούδες της στην Αϊόβα. Το 1944, η οικογένεια της McGee μετακόμισε στο Φοίνιξ της Αριζόνα.

Η αγάπη της McGee για τους αγώνες αυτοκινήτου, αρχικά, ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950, όμως το 1957, παθιάστηκε με τη μοτοσυκλέτα, καθώς ξεκίνησε να οδηγεί για πρώτη φορά σε δύο τροχούς, καβάλα σε ένα Triumph Tiger Cub 200cc που αγόρασε από έναν φίλο της.

Λίγο αργότερα, η McGee έγινε η πρώτη γυναίκα στις Ηνωμένες Πολιτείες που έβγαλε αγωνιστική άδεια της FIM.

Ξεκινώντας τους ασφάλτινους αγώνες μοτοσυκλέτας -με στόχο να βελτιώσει τις ικανότητές της στους αγώνες αυτοκινήτου- η McGee μεταπήδησε στους χωμάτινους αγώνες το 1963, συμμετέχοντας στο περιφερειακό Πρωτάθλημα AMA District 37 enduro πάνω σε μια Honda Scrambler 250cc του 1962.

Το 1967, η McGee έγινε η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε στον αγώνα Baja 500, ενώ οκτώ χρόνια αργότερα, η McGee ολοκλήρωσε τον αγώνα -ο οποίος είναι συνήθως αγώνας για δύο αναβάτες που μοιράζονται την ίδια μοτοσυκλέτα- μόνη της!

Η McGee είχε μια ιδιαίτερα μακρά αγωνιστική καριέρα, καθώς συνέχισε να αγωνίζεται -τόσο με μοτοσικλέτες όσο και με αυτοκίνητα- μέχρι το 2011. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας της, παρέμεινε σταθερή πρέσβειρα της μοτοσυκλέτας, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους -και κυρίως τις γυναίκες- να οδηγούν.

Για τις προσπάθειές της ως αγωνίστρια και υπέρμαχος των γυναικών στη μοτοσυκλέτα, η McGee εισήχθη στο AMA Motorcycle Hall of Fame το 2018.

Θυμίζουμε πως το 2024 ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 Lewis Hamilton -γνωστός για την αγάπη του με τους δυο τροχούς- έγινε παραγωγός του ντοκιμαντέρ “Motorcycle Mary” το οποίο αφορούσε την ξεχωριστή αγωνιζόμενη Mary McGee, ντοκιμαντέρ που μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Ετικέτες