Suzuka 8 Hours 2023 – Η Honda νικήτρια για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και 29η φορά στην ιστορία της

Όχι απλά κέρδισε αλλά έκανε το 1-2-3-4 στην γενική κατάταξη
Suzuka 8H 2023
Από το

motomag

7/8/2023

Μπορεί στο MotoGP και στα WSBK η Honda να τα βρίσκει φέτος σκούρα ωστόσο στους αγώνες αντοχής και συγκεκριμένα στις οκτώ ώρες της Suzuka, η Ιαπωνική εταιρεία θριάμβευσε καθώς όχι μόνο κέρδισε τον αγώνα αλλά “κλείδωσε” και τις τέσσερις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης.

Ο φετινός οκτάωρος αγώνας αντοχής στην Suzuka, είχε επί της ουσίας έναν πρωταγωνιστή και αυτός ακούει στο όνομα Honda, με την ιαπωνική εταιρεία να θριαμβεύει για 29η φορά στον εν λόγω αγώνα καθώς με την εργοστασιακή Fireblade CBR1000RR-R με αριθμό #33 και αναβάτες τους Takumi Takahashi, Tetsuta Nagashima και Xavi Vierge κατάφερε να αναδειχτεί νικήτρια. Από την πρώτη ώρα του αγώνα είχε γίνει σαφές πως η ομάδα με τον αριθμό #33 είχε το πάνω χέρι όσον αφορά τον ρυθμό καθώς άνοιγε συνεχώς τη διαφορά από τους υπόλοιπους διώκτες της. Το μόνο συνταρακτικό που είχε συμβεί μέχρι τον ενδέκατο γύρο ήταν πως ο Takahashi είχε χρειαστεί να ανακτήσει την πρωτοπορία για την ομάδα του (#33) λόγω της κακής του εκκίνησης. Το έργο της ομάδας του HRC έγινε λίγο αργότερα ακόμη πιο εύκολο καθώς η ομάδα της YART Yamaha #7 η οποία ήταν η μόνη που απειλούσε τους πρωτοπόρους αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα. Ο Karel Hanika κατάφερε να φέρει την μοτοσυκλέτα στα pits ωστόσο μέχρι να ολοκληρωθούν οι επισκευές, η YART Yamaha είχε πέσει 13 γύρους πίσω από την ομάδα του HRC.

Suzuka 8H

Φτάνοντας στα μέσα του αγώνα το προβάδισμα των Takumi Takahashi, Tetsuta Nagashima και Xavi Vierge της ομάδας Team HRC with Japan Post #33, ήταν περισσότερο από έναν γύρο με την ομάδα της Yoshimura Suzuki να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Έχοντας φτάσει στην αρχή της έκτης ώρας του αγώνα το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του στην πίστα καθώς ο Mitsunori Okamuru της ομάδας BMW Team Nagano είχε μια άσχημη έξοδο στην στροφή Spoon. Μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης στην πίστα της Suzuka είχαμε φτάσει στην έβδομη ώρα του αγώνα. Η ελαφριά βροχή που έπεφτε ήταν ένας παράγοντας που μπορούσε να μπερδέψει τα πράγματα όσον αφορά την νίκη αλλά αντιθέτως τα έκανε πιο ξεκάθαρα. Ο αναβάτης της Yoshimura Suzuki Gregg Black ο οποίος βρισκόταν στη σέλα της Suzuki GSX-R 1000 στη δεύτερη θέση έπεσε στην πρώτη στροφή της πίστας. Μπορεί οι κριτές να κατάφεραν να βοηθήσουν τον Black ώστε να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα του από τα χαλίκια ωστόσο μέχρι να γυρίσει στα pits και να επισκευαστεί η Suzuki GSX-R 1000 χάθηκε τόσο η δεύτερη θέση όσο και ένας τερματισμός εντός δεκάδας. Μετά από το εν λόγω συμβάν σε πλεονεκτική θέση βρέθηκε η ομάδα του HRC, καθώς το μόνο που έπρεπε να κάνουν οι αναβάτες της ήταν να φέρουν την μοτοσυκλέτα στον τερματισμό. Αυτό τελικά συνέβη με την Honda να πανηγυρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και 29η φορά στην ιστορία της μια νίκη στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka και τους Takumi Takahashi, Tetsuta Nagashima και Xavi Vierge να ανεβαίνουν με τη σειρά τους στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Suzuka 8H

Τη δεύτερη θέση στον αγώνα κατέλαβε η ομάδα Toho Racing της Honda #104 με αναβάτες τους Ryuichi Kiyonari, Takuma Kunimine και Ikuhiro Enokido. Η πολύπειρη σύνθεση της ομάδας παρά την ταχύτητα που είχε ολοκλήρωσε τον αγώνα με την CBR1000RR-R, έναν γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη μία ομάδα της Honda αυτή της SDG Honda Racing #73, με αναβάτες τους Naomichi Uramoto, Teppei Nagoe και Haruki Noguchi. Το 1-2-3-4 κλείδωσε ακόμη μία ομάδα της Honda, αυτή της FCC TSR, με αναβάτες τους Mike di Meglio, Alan Techer, Tarran Mackenzie. Η περυσινή πρωταθλήτρια στο FIM EWC FCC TSR, ενώ ήταν εκτός δεκάδας στην πρώτη ώρα του αγώνα λόγω πτώσης του Mike di Meglio, με την τέταρτη θέση που πέτυχε κατάφερε ταυτόχρονα να κόψει πολύτιμους βαθμούς όσον αφορά το κυνήγι του τίτλου καθώς με το άσχημο αποτέλεσμα της ομάδας YART Yamaha η μεταξύ τους διαφορά μειώθηκε στον έναν μόλις βαθμό με έναν αγώνα να απομένει για το φινάλε. Η κορυφαία ομάδα εκτός Honda ήταν αυτή της Ube Racing Team Suzuki, με τους Dan Linfoot και Takuya Tsuda να τερματίζουν στην πέμπτη θέση.

Suzuka 8H

 

Ετικέτες

X-Trial 2025, 3ος αγώνας Γαλλία - Δύο στα δύο για τον Toni Bou

Νίκη "στο νήμα" για τον Καταλανό στο Clermont-Ferrand
X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής
Από το

motomag

20/1/2025

Στον Toni Bou (Repsol Honda Trial Team) πήγε και η νίκη του τρίτου αγώνα της χρονιάς για το παγκόσμιο X-Trial, έπειτα από μάχη που είχε ο Καταλανός στον τελικό με τον Jaime Busto (GasGas).

Toni Bou και Jaime Busto πήγαν στο Clermont-Ferrand με ισοβαθμία στην κορυφή του πρωυαθλήματος με τους δύο Ισπανούς να έχουν ο καθένας από μία νίκη και μία δεύτερη θέση. Και οι δύο ήθελαν τη νίκη στον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος εξίσου όπως αποδείχθηκε με το κορυφαίο σκαλί του βάθρου να κρίνεται στον μεγάλο τελικό, στον τελευταίο μάλιστα τομέα!

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Bou με την Montesa Cota 4RT οδήγησε φανταστικά αλλά το ίδιο εξαιρετικός ήταν και ο Busto που άσκησε με αυτόν τον τρόπο πίεση στον Καταλανό ωστόσο στον τελευταιο τομέα του τελικό ο Bou ήταν αλάνθαστος και ο έτερος Ισπανός είχε τρεις βαθμούς ποινής για να ανέβει έτσι στο δεύτερο σκαλι του βάθρου.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Adam Raga (Sherco) έχει ανακοινώσει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του χρονιά, η οποία ωστόσο πηγαίνει πολύ καλά μέχρι στιγμής για τον Καταλανό που θα μπορούσε ίσως να το ξανασκεφτεί και να κρεμάσει αργότερα το κράνος του. Ο αναβάτης της Sherco έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, δεν έμεινε μακριά με την απόδοσή του από τους δύο πρώτους και στα δεύτερα προκριματικά κατάφερε να επιβληθεί του νεαρού συμπατριώτη του Gabriel Marcelli (Repsol Honda Trial Team). Έτσι πέρασε στον τελικό και πάλεψε για τη δεύτερη θέση με τον Busto. Τελικά πήρε την τρίτη λόγω της ποινής που μάζεψε στον τελευταίο 6ο τομέα.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής


Με τη δεύτερη σερί νίκη επί γαλλικού εδάφους και δύο νίκες σε τρεις αγώνες στη χρονιά ο Bou πέρασε στην κορυφή του πρωταθλήματος με 55 βαθμούς, με τον Busto να ακολουθεί με 50 και τον Raga πιο πίσω στους 33 βαθμούς. Ισοβαθμόντας στην τέταρτη θέση με 25 βαθμούς βρίσκονται οι Marcelli και Benoit Bincaz.

Ακολουθεί ο τέταρτος γύρος του X-Trial που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη στις 2 Φεβρουαρίου στο Palau Sant Jordi. Δείτε μερικές από τις καλύτερες στιγμές του αγώνα στο video που ακολουθεί.