Τιμητική διάκριση από την Βασίλισσα για τον McGuinness

Θα τιμηθεί με τον τίτλο του MBE
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

4/1/2021

O ζωντανός θρύλος του Isle of Man TT, John McGuinness, συμπεριλαμβάνεται μέσα στην λίστα των ονομάτων με τις "Τιμητικές Διακρίσεις του Νέου Χρόνου" που ανακοινώνονται παραδοσιακά στις αρχές κάθε χρονιάς, για να λάβει τον τίτλο MBE (Member of the Most Excellent Order of the British Empire, ή αλλιώς Μέλος του πιο Εξαίρετου Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας).

Ο συγκεκριμένος τίτλος αποτελεί την αρχική βαθμίδα απονομής τίτλων και… ιπποσύνης στο αγγλικό σύστημα και απονέμεται σε όσους έχουν ξεχωρίσει για κάποιο εξαιρετικό επίτευγμα ή υπηρεσία στην κοινότητά τους.

Ο "Πύραυλος του Morecombe", όπως είναι το παρατσούκλι του McGuinness λόγω της καταγωγής του, έχει καθιερωθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους αστέρες του road racing, καθώς αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο για πάνω από 20 χρόνια, με 23 νίκες στο Isle of Man TT, από το 1999 που πήρε την πρώτη του νίκη.

Ο McGuinness έχει μεγάλες επιτυχίες και σε αγώνες όπως το North West 200, το Ulster GP και το Macau Grand Prix, οι οποίες κέντρισαν το ενδιαφέρον των βασιλικών αξιωματούχων που πρότειναν να του απονεμηθεί ο τίτλος του MBE, για "τις υπηρεσίες του στον μοτοσυκλετισμό".

Ο Βρετανός αναβάτης δήλωσε ότι έμεινε… άφωνος για πρώτη φορά στην ζωή του, μετά την ανακοίνωση της τιμητικής διάκρισης. Δήλωσε επίσης ότι έγινε αποδέκτης αμέτρητων μηνυμάτων υποστήριξης, ενώ αυτή η διάκριση είπε πως είναι "το κερασάκι στην τούρτα μιας αγωνιστικής καριέρας 30 ετών!"

Όπως αναφέρουμε και παραπάνω, ο McGuinness πέτυχε την πρώτη του νίκη στο ΤΤ το 1999 στην Lightweight κατηγορία, αλλά πλέον έχει μαζέψει καρό σημαίες από όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της κατηγορίας Senior ΤΤ. Μάλιστα, το 2020 ήταν να συμμετάσχει στο ΤΤ με μια μοτοσυκλέτα της Kawasaki, αλλά η ακύρωση του αγώνα (που ισχύει και για το 2021) του χάλασε τα σχέδια για την 100η του εκκίνηση!

Ο McGuinness είναι προς το παρόν δεύτερος στην λίστα των συνολικών νικητών, πίσω από τον αείμνηστο Joey Dunlop.

Harley-Davidson: Έρχεται στο MotoGP με δικό της πρωτάθλημα

Η παγκόσμια εκδοχή του Mission King of the Baggers – Από το 2026
Harley-Davidson - MotoGP συνεργασία και πρωτάθλημα 2025
Από το

motomag

13/5/2025

Η Harley-Davidson έρχεται στο MotoGP, όχι με εργοστασιακή ομάδα για την κορυφαία κατηγορία αλλά με το δικό της πρωτάθλημα με μοτοσυκλέτες Bagger όπως και το αντίστοιχο που πραγματοποιείται στις ΗΠΑ.

MotoGP και Harley-Davidson στοχεύουν σε αμοιβαία διεύρυνση του κοινού στο οποίο απευθύνονται καθώς φαίνεται πως το ιδιόμορφο πρωτάθλημα των Baggers της Moto America έχει κεντρίσει το ενδιαφaέρον του κοινού και σε αυτή την μεριά του Ατλαντικού.


“Πρόκειται για ένα τολμηρό νέο βήμα για τις παγκόσμιες αγωνιστικές φιλοδοξίες της Harley-Davidson. Η Harley-Davidson πρωτοπορεί στην απόδοση τόσο στον δρόμο όσο και εκτός αυτού για πάνω από 120 χρόνια. Πρόσφατα αναδείξαμε τις επιδόσεις μας μέσω των αγώνων στο MotoAmerica, Mission King of the Baggers και μέσα από προϊόντα όπως τα νέα CVO RR και CVO Road Glide ST. Οι επιδόσεις έχουν απήχηση στους αναβάτες και τους θαυμαστές μας και ξέρουμε ότι θέλουν περισσότερα,” δήλωσε ο Jochen Zeitz, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson, ενώ πρόσθεσε πως  με αυτή τη νέα διοργάνωση, μια νέα μορφή αγώνων έρχεται στη διεθνή σκηνή.

Harley-Davidson - MotoGP συνεργασία και πρωτάθλημα 2025

To Mission King of the Baggers είναι ομολογουμένως ένα πρωτάθλημα που έχει εντυπωσιακές μάχες με μοτοσυκλέτες τόσο της Harley-Davidson όσο και της Indian, οι οποίες μοιάζουν αλλά, ευτυχώς ίσως, δεν έχουν και πολλή σχέση με τα μοντέλα δρόμου των δύο εταιρειών. Αυτή η κίνηση σίγουρα θα κάνει καλό και στις πωλήσεις της αμερικάνικης εταιρείας που έχουν πάρει τον κατήφορο τον τελευταίο καιρό με το “άνοιγμα”  και τη γνωριμία με ένα νεότερο ηλικιακά κοινό που μπορεί προσφέρει το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας στον κόσμο να είναι ένας από τους στόχους των Αμερικανών.

“Αυτή η συνεργασία με την Harley-Davidson είναι μια συναρπαστική ευκαιρία και για τις δύο πλευρές”, δήλωσε ο Carmelo Ezpeleta, διευθύνων σύμβουλος της Dorna Sports, κατόχου των δικαιωμάτων του MotoGP.

Το πρωτάθλημα της Harley-Davidson, που δεν έχει ακόμη επίσημη ονομασία, θα ξεκινήσει το 2026 και θα ακολουθήσει το MotoGP σε έξι γύρους, όπου στον κάθε ένα θα γίνεται διπλός αγώνας. Στο πρωτάθλημα που θα έχει την υποστήριξη της Harley-Davidson Factory Racing αναμένεται να συμμετέχουν έξι με οχτώ ομάδες και καθεμιά θα έχει δύο αναβάτες.

Harley-Davidson - MotoGP συνεργασία και πρωτάθλημα 2025