Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα... Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ετικέτες

AMA Supercross 2025, Glendale - Στον Chase Sexton το πρώτο Triple Crown

Πρώτη νίκη για Jordon Smith και Triumph στην 250SX
AMA Supercross 2025 - Glendale
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/2/2025

Στο γεμάτο στάδιο State Farm στην Αριζόνα έγινε ο 4ος αγώνας του AMA Supercross, με το πρώτο Triple Crown της χρονιάς στη μεγάλη κατηγορία να πηγαίνει στον Chase Sexton και τον Jordon Smith να πετυχαίνει την πρώτη νίκη στην ιστορία της Triumph στην 250SX.

Το Triple Crown είναι τρεις μικρότεροι σε διάρκεια αγώνες και νικητής της βραδιάς ανακηρύσσεται εκείνος που έχει τον καλύτερο συνδυασμό αποτελεσμάτων. Στο στάδιο State Farm στην Αριζόνα αυτός ήταν ο Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) και χωρίς να πάρει νίκη, με 3-3-2, επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος στην 450SX.

AMA Supercross 2025 - Glendale

Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing) πήρε την πρώτη νίκη φέτος στον πρώτο αγώνα με τον Jett Lawrence (Honda HRC Progressive) να προσπαθεί να την κλέψει στην τελευταία στροφή αλλά να κάνει λάθος και τον Web να κερδίζει σε μια πίστα που δεν είχε ανέβει ποτέ στο παρελθόν στο βάθρο. Το 1-5-3 που πέτυχε ο αναβάτης της Yamaha ήταν αρκετό για να τον φέρει στην δεύτερη θέση στο Triple Crown.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki), ο οποίος κατάφερε να κερδίσει τον δεύτερο αγώνα της βραδιάς και να κάνει το 4-1-5 που τον έφερε στην τρίτη θέση τελικά.

Ο Eli Tomac (Monster Energy Yamaha Star Racing) ήταν ο αναβάτης που κέρδισε τον τρίτο και τελευταίο αγώνα στο στάδιο State Farm, μπροστά από τον Jett Lawrence, νίκη που τον έφερε τελικά στην 4η θέση με 6-4-1, με τον Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

AMA SX 2025 - Glendale

Ο Jett Lawrence φαινόταν ότι θα μπορούσε να βρεθεί τουλάχιστον στο βάθρο και διεκδικούσε τη νίκη στο Triple Crown έχοντας τερματίσει στη δεύτερη θέση στον πρώτο και τον δεύτερο αγώνα της βραδιάς. Όμως στον τρίτο αγώνα, ένα φαινομενικά "αθώο" πάτημα με το δεξί πόδι, ώθησε τον Αυστραλό να εγκαταλείψει την προσπάθειά του και με το 2-2-0 να τερματίσει στην 8η θέση. 

Τα μαντάτα για τον Lawrence δεν είναι καλά αφού οι εξετάσεις που έκανε μετά τον αγώνα έδειξαν ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου και μερική ρήξη μηνίσκου, με το χειρουργείο που θα γίνει άμεσα να είναι το επόμενο βήμα για τον πρωταθλητή, τον μοναδικό στην ιστορία του AMA SX που έχει πάρει δύο σερί πρωταθλήματα στη μεγάλη κατηγορία.

Με 84 βαθμούς ο Sexton προηγείται πλέον στο πρωτάθλημα, με τον Roczen πίσω του με μόλις δύο βαθμούς διαφορά, στους 84. Στην τρίτη θέση ο Tomac, ενώ 4ος βρίσκεται ο Jett Lawrence με 71 βαθμούς και ο Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) κλείνει την πρώτη πεντάδα με 64.

 

Στην 250SX για το πρωτάθλημα της Δυτικής Ακτής ο Jordon Smith (Triumph Racing) έγραψε ιστορία παίρνοντας την πρώτη νίκη στης Triumph στον θεσμό. Ο Smith ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου κάνοντας το 2-3-1, ως ο τέταρτος διαφορετικός αναβάτης που κερδίζει φέτος σε τέσσερεις αγώνες, ενώ η Triumph γίνεται παράλληλα ο τέταρτος διαφορετικός κατασκευαστής με νίκη αυτή τη σεζόν! 

AMA SX 2025 - Glendale

Στη δεύτερη θέση γενικής με 3-2-4 στους τρεις αγώνες βρέθηκε ο Haiden Deegan (Monster Energy Yamaha Star Racing) έχοντας πίσω του τον team mate του Cole Davies. Ο αναβάτης από τη Νέα Ζηλανδία έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση στην Αριζόνα κερδίζοντας τους δύο πρώτους αγώνες, ωστόσο μια εξίσου εντυπωσιακή πτώση στον τελευταίο αγώνα (τερμάτισε 8ος) του στέρησε τη διεκδίκηση της πρωτιάς και τον έριξε στην τρίτη θέση της γενικής.

AMA SX 2025 - Glendale

Στο πρωτάθλημα ο Julien Beaumer (Red Bull KTM Factory Racing) εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 87 βαθμούς, παρά το γεγονός ότι έπεσε δύο φορές στην Αριζόνα, στον πρώτο και τον δεύτερο αγώνα αντίστοιχα, για να κάνει το 4-7-2 και να καταταγεί τελικά τέταρτος. Πίσω του με 85 βαθμούς βρίσκεται ο Jordon Smith και μόλις έναν βαθμό πιο πίσω με 84 βλέπουμε τον Deegan. Με 72 και 68 βαθμούς αντίστοιχα ακολουθούν οι Davies και Jo Shimoda.