Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα... Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ετικέτες

X-Trial 2025, 3ος αγώνας Γαλλία - Δύο στα δύο για τον Toni Bou

Νίκη "στο νήμα" για τον Καταλανό στο Clermont-Ferrand
X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής
Από το

motomag

20/1/2025

Στον Toni Bou (Repsol Honda Trial Team) πήγε και η νίκη του τρίτου αγώνα της χρονιάς για το παγκόσμιο X-Trial, έπειτα από μάχη που είχε ο Καταλανός στον τελικό με τον Jaime Busto (GasGas).

Toni Bou και Jaime Busto πήγαν στο Clermont-Ferrand με ισοβαθμία στην κορυφή του πρωυαθλήματος με τους δύο Ισπανούς να έχουν ο καθένας από μία νίκη και μία δεύτερη θέση. Και οι δύο ήθελαν τη νίκη στον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος εξίσου όπως αποδείχθηκε με το κορυφαίο σκαλί του βάθρου να κρίνεται στον μεγάλο τελικό, στον τελευταίο μάλιστα τομέα!

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Bou με την Montesa Cota 4RT οδήγησε φανταστικά αλλά το ίδιο εξαιρετικός ήταν και ο Busto που άσκησε με αυτόν τον τρόπο πίεση στον Καταλανό ωστόσο στον τελευταιο τομέα του τελικό ο Bou ήταν αλάνθαστος και ο έτερος Ισπανός είχε τρεις βαθμούς ποινής για να ανέβει έτσι στο δεύτερο σκαλι του βάθρου.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Adam Raga (Sherco) έχει ανακοινώσει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του χρονιά, η οποία ωστόσο πηγαίνει πολύ καλά μέχρι στιγμής για τον Καταλανό που θα μπορούσε ίσως να το ξανασκεφτεί και να κρεμάσει αργότερα το κράνος του. Ο αναβάτης της Sherco έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, δεν έμεινε μακριά με την απόδοσή του από τους δύο πρώτους και στα δεύτερα προκριματικά κατάφερε να επιβληθεί του νεαρού συμπατριώτη του Gabriel Marcelli (Repsol Honda Trial Team). Έτσι πέρασε στον τελικό και πάλεψε για τη δεύτερη θέση με τον Busto. Τελικά πήρε την τρίτη λόγω της ποινής που μάζεψε στον τελευταίο 6ο τομέα.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής


Με τη δεύτερη σερί νίκη επί γαλλικού εδάφους και δύο νίκες σε τρεις αγώνες στη χρονιά ο Bou πέρασε στην κορυφή του πρωταθλήματος με 55 βαθμούς, με τον Busto να ακολουθεί με 50 και τον Raga πιο πίσω στους 33 βαθμούς. Ισοβαθμόντας στην τέταρτη θέση με 25 βαθμούς βρίσκονται οι Marcelli και Benoit Bincaz.

Ακολουθεί ο τέταρτος γύρος του X-Trial που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη στις 2 Φεβρουαρίου στο Palau Sant Jordi. Δείτε μερικές από τις καλύτερες στιγμές του αγώνα στο video που ακολουθεί.