Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team

Δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin
Valentino Rossi πρώτο βάθρο στο Fanatec Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/5/2023

Στον δεύτερο αγώνα του Brands Hatch την Κυριακή 14/5, ο Valentino Rossi, μαζί με τον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου της BMW M Team, Maxime Martin πήραν τη δεύτερη θέση, που ήταν το πρώτο βάθρο του “γιατρού” στο κύπελο Fanatec στις δύο σεζόν που συμμετέχει στον θεσμό, και ο καλύτερος τερματισμός του μετά την 3η θέση στον αγώνα των 24 ωρών του Dubai τον Ιανουάριο.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Rossi πήρε το τιμόνι στην BMW M4 GT3 με το νούμερο #46, αντικαθιστώντας τον Martin που είχε ξεκινήσει από την τρίτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Ιταλός κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Weerts με το νούμερο #32, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού στη δεύτερη θέση. Στον πρώτο αγώνα του βρετανικού γύρου Rossi & Martin τερμάτισαν στην 14η θέση.

Valentino Rossi

Ο Andreas Roos, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW M έδωσε συγχαρητήρια στον Rossi, τονίζοντας πως “είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα έχει εγκλιματιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου, καταφέρνοντας να είναι ανταγωνιστικός με τους επαγγελματίες μόλις στη 2η σεζόν του στον θεσμό”.

Rossi

Ο Rossi δήλωσε “περήφανος και απόλυτα ενθουσιασμένος με το πρώτο μου βάθρο στο GTWC! Δουλέψαμε σκληρά για αυτό, όλο το σαββατοκύριακο, εστιάζοντας στην εξάσκηση αλλαγής οδηγών, κάτι που απέδωσε καρπούς στα πολύ γρήγορα pit stop μας. Ο Maxime έκανε σπουδαία δουλειά στα προκιρματικά, και μου έδωσε το αυτοκίνητο σε πολύ καλή θέση. Βρήκα ωραίο ρυθμό αρκετά γρήγορα, και μπόρεσα να τερματίσω στη 2η θέση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βάθρο για μένα, καθώς είχαμε φτάσει κοντά του αρκετές φορές πέρυσι, όπως και στη Monza πριν λίγες εβδομάδες. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τον Maxime!”

Με τη σιερά του ο Maxime Martin δήλωσε “ενθουσιασμένος από το πρώτο μου βάθρο στο Sprint Cup και από το πρώτο βάθρο στο GTWC του Valentino. Δεν έκανε κανένα λάθος, τερματίζοντας δεύτερος, μετά από ένα πολύ καλό pit-stop που αλλάξαμε θέση. Αυτή ήταν μια καλή αρχή σε μια σεζόν που ελπίζω θα μας φέρει πολλά αντίστοιχα σπουδαία αποτελέσματα.”

Άντε και με τον τίτλο γιατρέ!

Ετικέτες

Isle of Man TT: Απαγορευτικό στον πιο ηλικιωμένο αναβάτη

Έχει τις περισσότερες συμμετοχές από οποιονδήποτε άλλο
Isle of Man TT: Απαγορευτικό στον πιο ηλικιωμένο αναβάτη
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/4/2025

Ο recordman συμμετοχών Dave Madsen-Mygdal που τρέχει για πάνω από 40 χρόνια στο Isle of Man TT απαγορεύεται να αγωνιστεί μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο

Ο βετεράνος του Isle of Man TT, Dave Madsen-Mygdal αναγκάζεται να αποσυρθεί από τους αγώνες για τουλάχιστον 12 μήνες μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη

Ο 69χρονος αγωνιζόμενος έχει τις περισσότερες συμμετοχές στο ΤΤ από οποιονδήποτε άλλον αγωνιζόμενο στην ιστορία του θεσμού και έχει «στηθεί» στη γραμμή εκκίνησης του Glencrutchery Road σε περισσότερους από 150 αγώνες κατά τη διάρκεια της καριέρας του. Το ντεμπούτο του έγινε πριν από 40 χρόνια, στο Grand Prix Manx του 1981.

Η είδηση επιβεβαιώθηκε από συγγενείς πρώτου βαθμού: «Θα θέλαμε να ενημερώσουμε όλους ότι ο Dave υπέστη ένα σοβαρό ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο πριν από επτά εβδομάδες. Αισθάνεται πολύ καλύτερα και έχει κάνει μια αξιοσημείωτη πρόοδο μέχρι στιγμής».

Isle of Man TT: Απαγορευτικό στον πιο ηλικιωμένο αναβάτη

Ο αναβάτης γεννημένος στο Oxfordshire σκόπευε φέτος να αγωνιστεί στο North West 200, στο Isle of Man TT και στο Manx Grand Prix, αλλά η άδεια ACU του ανακλήθηκε για ιατρικούς λόγους μετά το περιστατικό, το οποίο συνέβη στα τέλη Φεβρουαρίου - πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να αγωνιστεί μέχρι το 2026. Για να μπορέσει να ξανά αγωνιστεί, θα πρέπει να υποβληθεί σε ένα σύνολο εξετάσεων ώστε να πάρει και πάλι τη διαπίστευση.

Ο ίδιος δήλωσε «Ήταν αρκετά δύσκολο να συμβιβαστώ με το γεγονός ότι έπαθα εγκεφαλικό επεισόδιο. Νόμιζα ότι ήμουν αρκετά καλά. Προφανώς, δεν ήμουν. Έκανα σκι μόλις δύο εβδομάδες πριν πάθω το εγκεφαλικό επεισόδιο. Έκανα ό,τι δεν έπρεπε να κάνω – έπινα αλκοόλ, δεν έτρωγα αρκετά, δεν έπινα αρκετό νερό και κάπνιζα».

Εμείς ευχόμαστε περαστικά και ελπίζουμε να τον δούμε και πάλι στους αγώνες.

Ετικέτες