Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team

Δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin
Valentino Rossi πρώτο βάθρο στο Fanatec Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/5/2023

Στον δεύτερο αγώνα του Brands Hatch την Κυριακή 14/5, ο Valentino Rossi, μαζί με τον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου της BMW M Team, Maxime Martin πήραν τη δεύτερη θέση, που ήταν το πρώτο βάθρο του “γιατρού” στο κύπελο Fanatec στις δύο σεζόν που συμμετέχει στον θεσμό, και ο καλύτερος τερματισμός του μετά την 3η θέση στον αγώνα των 24 ωρών του Dubai τον Ιανουάριο.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Rossi πήρε το τιμόνι στην BMW M4 GT3 με το νούμερο #46, αντικαθιστώντας τον Martin που είχε ξεκινήσει από την τρίτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Ιταλός κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Weerts με το νούμερο #32, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού στη δεύτερη θέση. Στον πρώτο αγώνα του βρετανικού γύρου Rossi & Martin τερμάτισαν στην 14η θέση.

Valentino Rossi

Ο Andreas Roos, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW M έδωσε συγχαρητήρια στον Rossi, τονίζοντας πως “είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα έχει εγκλιματιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου, καταφέρνοντας να είναι ανταγωνιστικός με τους επαγγελματίες μόλις στη 2η σεζόν του στον θεσμό”.

Rossi

Ο Rossi δήλωσε “περήφανος και απόλυτα ενθουσιασμένος με το πρώτο μου βάθρο στο GTWC! Δουλέψαμε σκληρά για αυτό, όλο το σαββατοκύριακο, εστιάζοντας στην εξάσκηση αλλαγής οδηγών, κάτι που απέδωσε καρπούς στα πολύ γρήγορα pit stop μας. Ο Maxime έκανε σπουδαία δουλειά στα προκιρματικά, και μου έδωσε το αυτοκίνητο σε πολύ καλή θέση. Βρήκα ωραίο ρυθμό αρκετά γρήγορα, και μπόρεσα να τερματίσω στη 2η θέση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βάθρο για μένα, καθώς είχαμε φτάσει κοντά του αρκετές φορές πέρυσι, όπως και στη Monza πριν λίγες εβδομάδες. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τον Maxime!”

Με τη σιερά του ο Maxime Martin δήλωσε “ενθουσιασμένος από το πρώτο μου βάθρο στο Sprint Cup και από το πρώτο βάθρο στο GTWC του Valentino. Δεν έκανε κανένα λάθος, τερματίζοντας δεύτερος, μετά από ένα πολύ καλό pit-stop που αλλάξαμε θέση. Αυτή ήταν μια καλή αρχή σε μια σεζόν που ελπίζω θα μας φέρει πολλά αντίστοιχα σπουδαία αποτελέσματα.”

Άντε και με τον τίτλο γιατρέ!

Ετικέτες

Η Ελληνική σημαία πάνω από τις Ιταλικές στο Yamaha R7 Cup! Πήρε pole position o Γιάννης Περιστεράς – Εντός πεντάδας στον αγώνα!

Βρίσκεται τώρα στην 4η θέση της βαθμολογίας!
Η Ελληνική σημαία πάνω από τις Ιταλικές στο Yamaha R7 Cup! Πήρε pole position o Γιάννης Περιστεράς – Εντός πεντάδας στον αγώνα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/4/2025

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε διεξήχθη στην πίστα του Misano ο πρώτος από τους συνολικά 5 γύρους του Yamaha R7 Cup, θεσμό του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIV (Campionato Italiano Velocita), στον οποίο συμμετέχει και ο Έλληνας πρωταθλητής, Γιάννης Περιστεράς.

Το διήμερο ξεκίνησε ιδανικά για τον Έλληνα αναβάτη κερδίζοντας την pole position, υστερώντας μάλιστα σε τελική ταχύτητα που οφείλεται στο ότι ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας του έχει πολύ λίγες ώρες εργασίες, όπως εξήγησε ο αρχιμηχανικός του, Marco Canuti.

Στην μεγάλη επιτυχία να κερδίσει την Pole Position, σίγουρα σημαντικό ρόλο έπαιξε και το πρόσφατο θετικό τεστ που έγινε στην ίδια πίστα (περισσότερα εδώ) από την ομάδα Roc 'N' Dea με την οποία αγωνίζεται ο Γιάννης Περιστεράς και φέτος στον θεσμό.

Στον πρώτο αγώνα, δηλαδή εκείνον του Σαββάτου, ο Περιστεράς βρισκόταν συνεχώς σε θέσεις βάθρου. Στο τέλος του αγώνα οι ιδιοκτήτες της ομάδας Roc 'N' Dea, Alex De Angelis και Massimo Roccoli είδαν τον αναβάτη τους να τερματίζει στην 4η θέση, χάνοντας μάλιστα το βάθρο για 6 δέκατα του δευτερολέπτου.

Την Κυριακή το πρωί στον 2ο αγώνα του διημέρου, ο Περιστεράς ξεκίνησε πολύ καλά και ήταν και πάλι σε θέσεις βάθρου, όμως ένα μικρό λάθος στον 7ο γύρο του στέρησε κάποια δευτερόλεπτα και αρκετές θέσεις, καθώς πάτησε σε κομμάτι εκτός πίστας και του επιβλήθηκε ποινή long lap. Έτσι τερμάτισε στην 7η θέση στον αγώνα της Κυριακής. Με το αποτέλεσμα αυτό να τον φέρνει στην 4η θέση της συνολικής βαθμολογίας με 23 βαθμούς.

Η Ελληνική σημαία πάνω από τις Ιταλικές στο Yamaha R7 Cup! Πήρε pole position o Γιάννης Περιστεράς – Εντός πεντάδας στον αγώνα!

Ο Γιάννης Περιστεράς δήλωσε πως «Συνολικά φεύγω ευχαριστημένος από το Misano, με μια Pole Position και με 23 βαθμούς. Είχα βρει τον τρόπο να μείνω πρώτος μέχρι την καρό σημαία και νομίζω ότι θα διεκδικούσα τη νίκη. Πάτησα εκτός πίστας για να αποφύγω έναν συναθλητή μου που ήταν πολύ κοντά μου και δεν μου είχαν δείξει προειδοποίηση ότι ήμουν στο όριο για ποινή. Αυτά έχουν οι αγώνες, η οδήγησή μου ήταν καλή, όπως λέει και η ομάδα, αλλά σίγουρα δεν είμαι ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Ευχαριστώ όμως την ομάδα για την αλλαγή του μοτέρ το Σάββατο το βράδυ και για την όλη προσπάθεια».

Ο επόμενος Αγώνας του CIV θα διεξαχθεί την 1 Ιουνίου στο Mugello, όπου όπως δήλωσε ο συνιδιοκτήτης της ομάδας Massimo Roccoli, θα είναι έτοιμοι από πλευράς κινητήρα.

Την προσπάθεια του Γιάννη περιστερά υποστηρίζουν η Μοτοδυναμική, η αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα, η εταιρία Mouratis GP, και η Tzortzopoulos Μoto Fashion & Accessories μεταξύ άλλων.

Ετικέτες