WESS 2019: Νικτής στο Erzbergrodeo ο Jarvis

Μια σημαντική επιτυχία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/6/2019

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη αλλά η πέμπτη φορά που ο Graham Jarvis κατακτά έναν απ’ τους δυσκολότερους αγώνες Enduro. Αναφερόμαστε στον αναβάτη που το περασμένο Μάρτιο είχε επισκεφτεί τη χώρα μας και συγκεκριμένα τη Θήβα για να παραδώσει μαθήματα, χάρη στην διοεγάνωση του Enduro Club Thivas. Έχοντας νικήσει και πέρσι, ο Jarvis ήρθε στον φετινό αγώνα του Erzbergrodeo με πολύ αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας όμως πως με την διαδρομή να είναι ασφυκτικά γεμάτη από αναβάτες, η νίκη δεν θα ερχόταν εύκολα. Παρ’ όλα αυτά, με την εμπειρία του και τη στρατηγική που ακολούθησε κατάφερε να κυριαρχήσει για πέμπτη φορά.

Όπως έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, έτσι κι τώρα, ο Graham Jarvis ξεκίνησε ήπια και άρχισε αργά αλλά σταθερά να κινείται προς την κορυφή. Πέρασε με ασφάλεια το πρώτο check point του αγώνα 14ος και από κει κι έπειτα ξεκίνησε να προσπερνά τον έναν μετά τον άλλον αναβάτη. Μετά από μία ώρα αγώνα ήταν ήδη στη τρίτη θέση και με μικρή διαφορά απ’ τον πρώτο, έχοντας τη δυνατότητα να τον απειλήσει. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό, όταν έφτασε στο Carl’s Dinner (σημείο της διαδρομής) έκανε την κίνηση ματ για να σφραγίσει τη νίκη του.

Απομακρύνθηκε απ’ τον Manni Lettenbichler και βρέθηκε στο Green Hell (άλλο ένα σημείο της διαδρομής) έχοντας τα ηνία του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να ανέβει τον σχεδόν κάθετο λόφο με την πρώτη προσπάθεια, ο Jarvis παρέμεινε ψύχραιμος και δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του όταν είδε τον Lettenbichler να βρίσκεται πίσω του. Έπειτα, αφού ήταν στη κορυφή, με τη μεθοδικότητά του κατάφερε να παραμείνει μπροστά για το υπόλοιπο της διαδρομής, μήκους 35,2 χιλιομέτρων,η οποία περιελάμβανε επίσης το Dynamite και Lazy Noon, δύο αρκετά τεχνικά σημεία. Ο Graham Jarvis ολοκλήρωσε πρώτος τον αγώνα μέσα σε  2 ώρες και 27 λεπτά.

Σε δηλώσεις του, ο Jarvis ανέφερε: “Αισθάνομαι υπέροχα. Πιστεύω πως είναι η πιο σημαντική νίκη της καριέρας μου στο Erzberg. Πολλοί άνθρωποι σχολίαζαν την ηλικία μου και στα 44 μου έχω ορισμένες αμφιβολίες σχετικά με την αντοχή μου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όμως διατήρησα την αυτοσυγκέντρωσή μου και συνέχισα να πιέζω. Ήξερα πως είχα πολλή δουλειά να κάνω απ’ την εκκίνηση, αλλά τα γρήγορα κομμάτια του αγώνα που ήταν στην αρχή ποτέ δεν μου ταίριαζαν. Μόλις έφτασα στο Carls Dinner ξεκίνησα να ανακάμπτω. Ήταν διαφορετικό απ’ όταν το περπάτησα, όμως τα πήγα πολύ καλά. Κατάφερα να βρεθώ πρώτος πηγαίνοντας στο Green Hell.

Ο Alfredo Gomez έδωσε επίσης έναν εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, ενώ ξεκίνησε απ’ τη τρίτη θέση. Στην εκκίνηση χρειάστηκε να δώσει μια σκληρή μάχη με τους υπόλοιπους αναβάτες στην πρώτη ανάβαση της διαδρομής. Έκτοτε προσπάθησε να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, μπαίνοντας με γρήγορους ρυθμούς μέσα στο Carl’s Dinner και πλησίασε τον συμπατριώτη του Mario Roman. Στο 23ο check point είχε βρεθεί μπροστά απ’ τον Wade Young στην τέταρτη θέση, όπου και ολοκλήρωσε τον αγώνα με τέσσερα λεπτά διαφορά απ’ τον τρίτο.

Πρώτος αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία βρίσκεται ο Manuel Lettenbichler (KTM) με 1.960 βαθμούς, δεύτερος ο Mario Roman (Sherco) με 1.770 και μετά τη νίκη του στο Erzbergrodeo, ο Graham Jarvis (Husquvarna) ακολουθεί κατά πόδας στη τρίτη θέση με 1.690.

Ετικέτες

James Hillier - Με την... WTF (We ‘re the Future) Racing Team και Honda CBR1000RR-R Fireblade στο Isle of Man TT 2024

Η ίδια ομάδα θα τον υποστηρίξει και στην συμμετοχή του στο Rally Dakar 2025!
motomagJames Hillier – Με Honda CBR1000RR-R Fireblade στο IOMTT 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

15/1/2024

Ο James Hillier αποκάλυψε την Honda CBR1000RR-R Fireblade με την οποία θα αγωνιστεί στις κατηγορίες RST Superbike, RL360 Superstock και Milwaukee Senior TT κατά τη διάρκεια του IOMTT 2024, αλλά και στον North West 200. Και με αρκετές δόσεις χιούμορ, ο Hillier αποκάλυψε και το νέο όνομα της ομάδας του, που όχι... δεν αποτελεί σύντμηση βωμολοχίας -τουλάχιστον όχι επίσημα.

Ο αναβάτης με καταγωγή από το Hampshire της Αγγλίας, θα αγωνιστεί με την ίδια ομάδα, στους κόλπους της οποίας βρίσκεται από το 2022, ενώ για την νέα σεζόν μετονομάστηκε σε WTF ("We ‘re the Future" και όχι... "What the f*ck") Racing, από OMG (σσ. Oh my God?) Racing που ήταν προηγουμένως. Μέχρι και το 2023 ο Hillier βρισκόταν πάνω σε μία Yamaha YZF-R1, ωστόσο για το 2024 αλλάζει στρατόπεδο επιλέγοντας τη superbike μοτοσυκλέτα της Honda.

Η εταιρεία ιδιοκτησίας Alan Gardner και Paul Curran, θα υποστηρίξει τον Βρετανό αναβάτη τόσο στο Isle of Man TT, όπου θα συμμετάσχει σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, όσο και στον αγώνα North West 200. Η συνεργασία τους, όμως, δεν σταματάει εδώ, καθώς η WTF Racing σκοπεύει να υποστηρίξει τον Hillier και στη συμμετοχή του στο Rally Dakar 2025, η δεύτερή του μετά το 2023.

James Hillier – Με Honda CBR1000RR-R Fireblade στο IOMTT 2024

Τα προηγούμενα χρόνια ο Hillier είχε σημειώσει αρκετές επιτυχίες πάνω στην Bournemouth Kawasaki, με 14 βάθρα και νίκη στην κατηγορία Lightweight το 2013. Το 2023 κατάφερε να βρεθεί στην 6η θέση στην κατηγορία Senior TT, σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο του Βουνού, με μέση ωριαία 132,702 μ.α.ω. (247,523 χ.α.ω.). Παρά το κατόρθωμά του αυτό, ο ίδιος δήλωσε ότι αυτό που του έλειπε πέρυσι ήταν η τελική ταχύτητα, κάτι που ελπίζει ότι δεν θα συμβεί με την Honda η οποία το 2023 ήταν ταχύτερη από τη Yamaha του. Πολλοί άλλωστε από τους συμμετέχοντες έχουν ήδη επιλέξει την μοτοσυκλέτα του Big H για να αγωνιστούν στους συγκεκριμένους αγώνες, με ένα από τα κριτήρια να είναι η τελική της ταχύτητα.

Αν και με αλλαγμένο όνομα, τα πρόσωπα στην ομάδα του Hillier είναι ίδια με τα δύο προηγούμενα χρόνια, κάτι που θα τον βοηθήσει στο να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στη νέα του μοτοσυκλέτα. Σε αυτό θα βοηθήσουν και τα δεδομένα του 2023 που θα λάβουν από την Honda Racing. Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, η Fireblade που θα χρησιμοποιήσει θα είναι κατηγορίας Superstock, που σημαίνει ότι δεν θα έχει μεγάλες μετατροπές, σε σχέση με την παραγωγής. Για τους αγώνες Superbike και Senior TT, θα αλλάξει απλώς τη χαρτογράφηση του κινητήρα, αυξάνοντας την απόδοσή του.

Από την μεριά της η WTF Racing, τόνισε ότι στόχος της είναι η νίκη. Θέλοντας, ωστόσο, να αντιπροσωπεύσει το νέο της όνομα (“We ‘re the Future”)  και στον δρόμο για την ανθρακική ουδετερότητα, δήλωσε ότι δεσμεύεται να ανακυκλώσει όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν στους αγώνες (και μπορούν να ανακυκλωθούν), μόλις φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.

Ετικέτες