Mason Klein - Τελευταία στιγμή έφτασε η μοτοσυκλέτα της KOVE για να αγωνιστεί στο Dakar 2024! - [VIDEO]

Αντιμετώπισε πρόβλημα στον εκτελωνισμό στο Dubai, για να φτάσει στο bivouac λίγη ώρα πριν ολοκληρωθούν τα διαδικαστικά της συμμετοχής, το απόγευμα της Πέμπτης
motomagMason Klein – Τελευταία στιγμή έφτασε η μοτοσυκλέτα του για να αγωνιστεί στο Dakar 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

4/1/2024

Μέχρι και πριν λίγη ώρα, η συμμετοχή του Mason Klein στο Dakar 2024 κρεμόταν από μία κλωστή -ή καλύτερα από τις ικανότητες και την αντοχή ενός… βαν και του οδηγού του- καθώς η μοτοσυκλέτα του είχε "κολλήσει" 2.000 χιλιόμετρα μακριά από την Al Ula, στο Dubai, λίγες ώρες πριν την έναρξη του φετινού Dakar. Ευτυχώς, την τελευταία στιγμή, η περιπέτεια του Αμερικανού έλαβε αίσιο τέλος.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Klein έφτασε στο πρώτο bivouac και ολοκλήρωσε όλη την απαραίτητη γραφειοκρατική διαδικασία για τη συμμετοχή του στο Dakar, όμως... δεν είχε τη μοτοσυκλέτα του. Αυτή, είχε μείνει 2.000 χιλιόμετρα μακριά, στο Dubai, εκεί όπου ένα βαν καλέστηκε να ταξιδέψει για να την φέρει πίσω. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έπρεπε να καλύψει 4.000 χιλιόμετρα, προκειμένου ο Klein να προλάβει να περάσει τον τελευταίο έλεγχο που κλείνει σήμερα (4/1) το απόγευμα.

Ο Klein είχε αποφασίσει να αγωνιστεί στο φετινό Dakar ως ιδιώτης στην σκληροτράχηλη κατηγορία “Original by MOTUL”, μετά την αποχώρησή του από την BAS KTM, ως αποτέλεσμα της απόσυρσής του από το Dakar 2023, που ταυτόχρονα του στέρησε και την συμμετοχή στο περσινό πρωτάθλημα W2RC. Η Kove είδε την ευκαιρία και την άρπαξε, καθώς μιλάμε για έναν αναβάτη που έχει δείξει ότι μπορεί να βρίσκεται με τους πρώτους, διεκδικώντας μέχρι και τον τίτλο. Έτσι, του πρόσφερε πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη για να αγωνιστεί με τη δική του ομάδα "Klein Off-Road Racing Team", δίπλα στους εργοστασιακούς αναβάτες της κινεζικής εταιρείας.

Λίγο πριν την εκκίνηση του Dakar 2024 ανέκυψε ωστόσο ένα σημαντικό πρόβλημα με την Kove 450 Rally EX, καθώς η μοτοσυκλέτα του Klein είχε μείνει 2.000 χιλιόμετρα μακριά, καθιστώντας αμφίβολη την συμμετοχή του. Τελικά, ωστόσο, το καλύτερο σενάριο επιβεβαιώθηκε με την μοτοσυκλέτα του Αμερικανού να καταφτάνει στην ώρα της, στο bivouac της Al Ula, πριν ολοκληρωθούν οι τελευταίοι τεχνικοί έλεγχοι πριν την έναρξη του Προλόγου.  Ας ελπίσουμε ότι αυτή θα είναι η τελευταία του ατυχία για φέτος και ότι θα τον δούμε να παλεύει με τους πρώτους.

Τα πράγματα βέβαια φαίνεται να είναι λίγο πιο μπερδεμένα, καθώς σε βίντεο που ανέβασε βλέπουμε ότι και άλλες μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας αντιμετώπισαν προβλήματα στο τελωνείο. Δυστυχώς το τμήμα PR της Kove μας δίνει αρκετά συγκεχυμένα τις πληροφορίες, αφήνοντάς μας ελαφρώς μπερδεμένους.

Δείτε παρακάτω το βίντεο που ανέβασε η Kove στο κανάλι της στο YouTube:

Ετικέτες

R&G Moto4 British Cup 2026: Ανακοίνωση του αγωνιστικού προγράμματος

Η νέα σεζόν υπόσχεται συγκινήσεις με 18 αγώνες σε οκτώ γύρους
R&G Moto4 British Cup
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/12/2025

Ανακοινώθηκε επίσημα το πρόγραμμα του 2026, με δύο τριπλούς αγώνες και διοργάνωση παράλληλα με τα British Superbike και MotoGP.

Το  R&G Moto4 British Cup 2026, στα πλαίσια την νέας ενιαίας βαθμιδωτής δομής Road to MotoGP, ξεκινά δυναμικά τον Μάιο στο Oulton Park, όπου θα διεξαχθεί ο πρώτος από τους δύο τριπλούς αγώνες της χρονιάς. Ακολουθούν οι γύροι σε Donington Park, Snetterton και Brands Hatch, πριν φτάσουμε στο highlight της σεζόν, τον αγώνα στο Silverstone τον Αύγουστο, στο πλαίσιο του British GP μαζί με τα MotoGP.

Η δράση συνεχίζεται σε Thruxton και Assen, ενώ ο επίλογος γράφεται στις αρχές Οκτωβρίου στο Donington Park, όπου ο δεύτερος τριπλός αγώνας σφραγίζει εντυπωσιακά τη χρονιά.

2026 R&G Moto4 British Cup calendar released

Το πλήρες ημερολόγιο προμηνύει μια σεζόν εντάσεων και εξαιρετικών ευκαιριών για τους νέους αναβάτες στο Road to MotoGP, με την κατηγορία Moto4 να συνεχίζει να αποτελεί βασικό σκαλοπάτι για την εξέλιξη των ταλέντων που ονειρεύονται να φτάσουν στην κορυφαία κατηγορία των δύο τροχών. Με μια σειρά από απαιτητικές πίστες και έντονο ανταγωνισμό, το 2026 προδιαγράφεται ως μια από τις πιο συναρπαστικές χρονιές στην ιστορία του θεσμού.

Για μείωση του κόστους συμμετοχής και αύξηση την ανταγωνιστικότητας όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Honda NSF250R χωρίς σημαντικές δυνατότητες αναβάθμισης παρά μόνο βασικών ρυθμίσεων.