EnduroGP, Πορτογαλία – Ο Garcia κρατά την πρωτιά παρά την αντίσταση του Pichon

O πρωταθλητής Josep Garcia ήταν για μια φορά ακόμη ο κερδισμένος του τριημέρου
Josep Garcia
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro οδηγήθηκε στην Πορτογαλία και την περιοχή της πόλης Fafe για τον πρώτο από δύο συνεχόμενους γύρους στο ίδιο μέρος, καθώς ολοκληρώθηκε το πρώτο μισό της χρονιάς.

Ο πρωταθλητής του 2025, Josep Garcia (KTM) ξεκίνησε νικηφόρα από το βράδυ της Παρασκευής (12/6) και το Akrapovic Super Test, με δεύτερο τον Zach Pichon (ΤΜ) και τρίτο τον Max Ahlin (Honda).

Κατά την πρώτη μέρα του διήμερου κυρίως αγώνα, Σάββατο 13/6, με κάμποση ζέστη και εντελώς ξηρές συνθήκες με πολλή σκόνη, ο Garcia πήρε τη νίκη της ημέρας, με τον Pichon να τερματίζει δεύτερος μετά από αντεπίθεση στις τρεις τελευταίες δοκιμασίες της, ενώ τρίτος κατετάγη ο Andrea Verona (KTM).

Η κυριακάτικη δράση (14/6) έγινε σε πιο ανεκτές συνθήκες, καθώς η έντονη ζέστη του Σαββάτου είχε υποχωρήσει λίγο, ενώ μια βροχή τα ξημερώματα βάρυνε ελαφρώς το έδαφος και περιόρισε τη σκόνη.

Αυτή τη φορά ωστόσο ήταν ο Pichon αυτός που ξεχώρισε από την αρχή και, παρά την έντονη πίεση του Garcia, ο Γάλλος της TM Racing κατάφερε να μείνει μπροστά και για οκτώ δευτερόλεπτα να πάρει τη νίκη της ημέρας, με δεύτερο τον Garcia και τρίτο τον Steve Holcombe (Honda) – ο οποίος είχε εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη την προηγούμενη μέρα.

Έτσι ο Garcia πρακτικά ενίσχυσε τη θέση του στην κορυφή της κατάταξης φτάνοντας στους 149, με τον Verona να παραμένει δεύτερος με 127 και τον Pichon να πλησιάζει ελάχιστα στους 108 βαθμούς.

Ας δούμε τι έγινε σε κάθε κατηγορία χωριστά:

Josep Garcia
Josep Garcia

Ε1

Ο Garcia ήταν ο νικητής και τις δύο μέρες, συνεχίζοντας το αήττητο σερί του για φέτος. Δεύτερος κατετάγη ο Morgan Lesiardo (Triumph) και τρίτος ο Antoine Magain (Sherco).

Ε2

Η σπουδαία εμφάνιση του Pichon στη Fafe σήμανε τη νίκη του και στην κατηγορία όπου μονομαχεί με τον Verona, ο οποίος περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με τρίτο τον Hamish McDonald (Sherco).

endurogp
Από αριστερά: Josep Garcia, Zach Pichon, Steve Holcombe

Ε3

Ο Theo espinasse (Fantic) πήρε μιαν αναπάντεχη νίκη στην Πορτογαλία κερδίζοντας την πρώτη μέρα και τερματίζοντας πέμπτος τη δεύτερη. Πίσω του ισοβάθμησαν ο Brad Freeman (Beta) που παραμένει πρωτοπόρος στην κατάταξη της Ε3, ο Albin Norbbin (Husqvarna) και ο Julien Roussaly (Sherco), ενώ ο άτυχος της ημέρας ήταν δίχως άλλο ο Holcombe που με το μηδενικό του Σαββάτου λόγω βλάβης έμεινε λίγο πιο πίσω στην κατάταξη της κατηγορίας.

Rachel Gutish
Rachel Gutish

Γυναίκες

H Αμερικανίδα Rahcel Gutish (Rieju) κυριάρχησε και τις δύο μέρες του αγώνα και έφυγε με το μέγιστο των βαθμών από τη Fafe, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Καναδέζα Shelby Turner (Triumph) στην πρώτη της φετινή συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και τρίτη η Αγγλίδα Rosie Rowett (Rieju).

Ο επόμενος γύρος του EnduroGP θα επιστρέψει στη Fafe της Πορτογαλίας για έναν ακόμη αγώνα το ερχόμενο σαββατοκύριακο, 19-21/6.

Ετικέτες

Π.Π. Hard Enduro 2025, 2ος γύρος – Αυστρία: Μεγάλος νικητής ο Mani Lettenbichler της Red Bull KTM

Νίκη με μεγάλη διαφορά για τον Lettenbichler μπροστά από τον Billy Bolt
Hard Enduro
Από τον

Παύλο Καρατζά

3/6/2025

Στην Αυστρία διεξήχθη ο δεύτερος αγώνας FIM Hard Enduro World Championship για το 2025 και χαρακτηρίστηκε από τον απίστευτο ρυθμό των πρωτοπόρων, τους μόλις 14 τερματισμούς, την πολύ δυνατή βροχή και τον τερματισμό του Graham Jarvis μέσα στην 10άδα.

Ο Mani Lettenbichler ήταν και πάλι ο ταχύτερος και με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους, καθώς κρατούσε συνεχώς έναν απίστευτο ρυθμό και κατάφερε να πάρει μία νίκη με πάνω από δέκα λεπτά διαφορά. Ο Billy Bolt τα έδωσε και αυτός όλα χωρίς να καταφέρει να απειλήσει τον αναβάτη της KTM για να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. 

Η μάχη για την τρίτη θέση ήταν πολύ έντονη με τους Teo Kabakchiev, Jonny Walker, Trystan Hart και Mitch Brightmore να εναλλάσσουν συνεχώς τις θέσεις τους για να διεκδικήσουν την τελευταία θέση στο βάθρο. Ο Trystan Hart φαινόταν πως θα πάρει την πολυπόθητη τρίτη θέση, όμως ένα μηχανικό πρόβλημα στο τέλος τον έριξε στην 5η θέση. Στη συνέχεια, η μάχη για την τρίτη θέση μεταξύ των  Brightmore και Kabakchiev ήταν επική. Τελικά ο Kabakchiev κατέκτησε το βάθρο περνώντας μόλις δύο (2) δευτερόλεπτα νωρίτερα τη γραμμή τερματισμού.

Enduro

Στην 8η θέση κατάφερε να τερματίσει ο βετεράνος του αθλήματος Graham Jarvis, δηλώνοντας με “Άλλη μια σημαία, αλλά χωρίς χρηματικό έπαθλο αυτή τη φορά. Ξόδεψα όσα συνήθιζα να κερδίζω!”

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Σερβία στις 18-22 Ιουνίου.