Ο Billy Bolt επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro [VIDEO]

Μετά από πέντε μήνες αποχής λόγω τραυματισμού και χειρουργείου
Billy Bolt - Επιστρέφει στους αγώνες
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/9/2024

Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing επιστρέφει στην αγωνιστική δράση για τους 2 τελευταίους γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro 2024, σε Sea to Sky και Hixpania, μετά από πέντε μήνες απουσίας, λόγω χειρουργικής επέμβασης που είχε υποβληθεί τον περασμένο Μάρτιο.

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε Hard Enduro, Super Enduro και World Enduro Super Series, Billy Bolt είχε μείνει εκτός αγωνιστικών υποχρεώσεων μετά την επέμβαση που είχε κάνει στο γόνατο τον περασμένο Μάρτιο, όταν είχε τραυματιστεί στον γερμανικό γύρο της σεζόν SuperEnduro.

Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing είναι έτοιμος να επιστρέψει στους αγώνες Sea to Sky, που διεξάγονται στο Kemer της Τουρκίας, για τον 6o γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Hard Enduro FIM 2024, που θα διεξαχθεί στις 10-12 Οκτωβρίου. Καθώς ανυπομονεί να επιστρέψει στους αγώνες με το Husqvarna TE 300, ο Billy είναι πλήρως επικεντρωμένος στον επερχόμενο αγώνα αλλά έχει βάλει πλώρη να ακολουθήσει και τον επόμενο αγώνα, το Hixpania Hard Enduro στις 25-27 Οκτωβρίου. Εννοείτε ότι βαθμολογικά δεν υπάρχει κάποια πιθανότητα για διάκριση, αλλά οι δυο αυτοί αγώνες θα βοηθήσουν τον 27χρονο Βρετανό να επανέλθει στο 100% των δυνατοτήτων του, και να συλλέξει δεδομένα για τη νέα χρονιά. Παράλληλα οι δυο αυτοί αγώνες θα προετοιμάσουν το έδαφος και για τη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM SuperEnduro 2025, το οποίο ξεκινά στις 14 Δεκεμβρίου στο Gliwice της Πολωνίας.

O Billy Bolt δήλωσε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επέστρεψα! Θα ήθελα να είχα αγωνιστεί στο TKO, αλλά κατέληξα να μείνω έξω για λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο. Αισθάνομαι καλά, καθώς οδηγώ λίγο περισσότερο από ένα μήνα τώρα, κάνοντας πολλές προπονήσεις και δοκιμές με την ομάδα μου. Νομίζω ότι οι αγώνες είναι το καλύτερο πράγμα που μπορώ να κάνω για να επανέλθω στην εξέλιξη των πραγμάτων και να φέρω το μυαλό μου εκεί που πρέπει. Δεν έχω καμία προσδοκία να μπω στο Sea to Sky. είμαι απλά ενθουσιασμένος που θα ανέβω ξανά στη δίχρονη μοτοσυκλέτα μου, όπως δεν το έχω κάνει από το GetzenRodeo πέρυσι. Ξέρω το επίπεδο στο οποίο μπορώ να αγωνιστώ, οπότε ανυπομονώ να δω πού βρίσκομαι μετά από τόσους μήνες αποχής. Θέλω να χτίσω πάνω στην πρόοδο που σημείωσα τον τελευταίο μήνα και κύριος στόχος μου είναι να πάρω ένα δυνατό αποτέλεσμα στη Hixpania για να τελειώσει η χρονιά”.

Ετικέτες

EnduroGP, Πορτογαλία – Ο Garcia κρατά την πρωτιά παρά την αντίσταση του Pichon

O πρωταθλητής Josep Garcia ήταν για μια φορά ακόμη ο κερδισμένος του τριημέρου
Josep Garcia
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro οδηγήθηκε στην Πορτογαλία και την περιοχή της πόλης Fafe για τον πρώτο από δύο συνεχόμενους γύρους στο ίδιο μέρος, καθώς ολοκληρώθηκε το πρώτο μισό της χρονιάς.

Ο πρωταθλητής του 2025, Josep Garcia (KTM) ξεκίνησε νικηφόρα από το βράδυ της Παρασκευής (12/6) και το Akrapovic Super Test, με δεύτερο τον Zach Pichon (ΤΜ) και τρίτο τον Max Ahlin (Honda).

Κατά την πρώτη μέρα του διήμερου κυρίως αγώνα, Σάββατο 13/6, με κάμποση ζέστη και εντελώς ξηρές συνθήκες με πολλή σκόνη, ο Garcia πήρε τη νίκη της ημέρας, με τον Pichon να τερματίζει δεύτερος μετά από αντεπίθεση στις τρεις τελευταίες δοκιμασίες της, ενώ τρίτος κατετάγη ο Andrea Verona (KTM).

Η κυριακάτικη δράση (14/6) έγινε σε πιο ανεκτές συνθήκες, καθώς η έντονη ζέστη του Σαββάτου είχε υποχωρήσει λίγο, ενώ μια βροχή τα ξημερώματα βάρυνε ελαφρώς το έδαφος και περιόρισε τη σκόνη.

Αυτή τη φορά ωστόσο ήταν ο Pichon αυτός που ξεχώρισε από την αρχή και, παρά την έντονη πίεση του Garcia, ο Γάλλος της TM Racing κατάφερε να μείνει μπροστά και για οκτώ δευτερόλεπτα να πάρει τη νίκη της ημέρας, με δεύτερο τον Garcia και τρίτο τον Steve Holcombe (Honda) – ο οποίος είχε εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη την προηγούμενη μέρα.

Έτσι ο Garcia πρακτικά ενίσχυσε τη θέση του στην κορυφή της κατάταξης φτάνοντας στους 149, με τον Verona να παραμένει δεύτερος με 127 και τον Pichon να πλησιάζει ελάχιστα στους 108 βαθμούς.

Ας δούμε τι έγινε σε κάθε κατηγορία χωριστά:

Josep Garcia
Josep Garcia

Ε1

Ο Garcia ήταν ο νικητής και τις δύο μέρες, συνεχίζοντας το αήττητο σερί του για φέτος. Δεύτερος κατετάγη ο Morgan Lesiardo (Triumph) και τρίτος ο Antoine Magain (Sherco).

Ε2

Η σπουδαία εμφάνιση του Pichon στη Fafe σήμανε τη νίκη του και στην κατηγορία όπου μονομαχεί με τον Verona, ο οποίος περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με τρίτο τον Hamish McDonald (Sherco).

endurogp
Από αριστερά: Josep Garcia, Zach Pichon, Steve Holcombe

Ε3

Ο Theo espinasse (Fantic) πήρε μιαν αναπάντεχη νίκη στην Πορτογαλία κερδίζοντας την πρώτη μέρα και τερματίζοντας πέμπτος τη δεύτερη. Πίσω του ισοβάθμησαν ο Brad Freeman (Beta) που παραμένει πρωτοπόρος στην κατάταξη της Ε3, ο Albin Norbbin (Husqvarna) και ο Julien Roussaly (Sherco), ενώ ο άτυχος της ημέρας ήταν δίχως άλλο ο Holcombe που με το μηδενικό του Σαββάτου λόγω βλάβης έμεινε λίγο πιο πίσω στην κατάταξη της κατηγορίας.

Rachel Gutish
Rachel Gutish

Γυναίκες

H Αμερικανίδα Rahcel Gutish (Rieju) κυριάρχησε και τις δύο μέρες του αγώνα και έφυγε με το μέγιστο των βαθμών από τη Fafe, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Καναδέζα Shelby Turner (Triumph) στην πρώτη της φετινή συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και τρίτη η Αγγλίδα Rosie Rowett (Rieju).

Ο επόμενος γύρος του EnduroGP θα επιστρέψει στη Fafe της Πορτογαλίας για έναν ακόμη αγώνα το ερχόμενο σαββατοκύριακο, 19-21/6.

Ετικέτες