Π. Π. Enduro 2018 – Καρδίτσα: Οι καλύτερες φωτογραφίες μας

Μάχη στην λάσπη..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/3/2018

Ο πρώτος αγώνας για φέτος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro, ήταν όσο απαιτητικός χρειαζόταν για να ξεκινήσει δυναμικά η σεζόν και να απολαύσουν θέαμα όσοι πήγαν να παρακολουθήσουν τις ειδικές. Φρόντισε βέβαια και ο καιρός για το δυναμικό ξεκίνημα, δυσκολεύοντας τα πράγματα για τους αγωνιζόμενους και κάνοντάς τα εύκολα για τους θεατές. Με βροχή και αέρα τις βραδινές ώρες πριν τις εκκινήσεις του αγώνα και καλύτερες καιρικές συνθήκες έως και ήλιο στην διάρκεια της ημέρας, οι θεατές μπορούσαν να απολαύσουν την προσπάθεια των αγωνιζόμενων να κρατηθούν όρθιοι γλιστρώντας σε ένα στρώμα παχιάς λάσπης.

Η άκρως ανταγωνιστική Ε2 έθετε τον ρυθμό στην γενική με τον Γιάννη Τρίγκα (#22 Beta) την πρώτη ημέρα να είναι άπιαστος και τον Κίμων Καράμπελα (#225 Gas Gas) να έχει τρεις πτώσεις και να μένει εκτός μάχης. Η επικράτηση του Τρίγκα την πρώτη ημέρα ήταν από νωρίς, ακόμα και στην γενική κατάταξη, ενώ την δεύτερη συνέβη το αντίθετο. Η Beta ήρθε και πάλι στην πρώτη θέση, με ένα διαστημική εμφάνιση του Γιάννη στην τελευταία ειδική. Ο δικός μας, Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas), είχε το προβάδισμα για το σύνολο της ημέρας, αλλά το έχασε για μόλις 0,8 δευτερόλεπτα έπειτα από εκείνη την εντυπωσιακή τελική επίθεση του Γιάννη Τρίγκα

Περισσότερα για την πρώτη ημέρα: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 1ος αγώνας

Περισσότερα για την δεύτερη ημέρα: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2ος Καρδίτσα

Θα πρέπει να επαναλάβουμε και τα συγχαρητήρια στον ΣΜΟΚ και σε όλους όσους βοήθησαν ώστε να ξανά στηθούν οι κορδέλες στις ειδικές και να γίνουν όλα όσα έπρεπε για να πραγματοποιηθεί ο αγώνας παρόλο την γενναία δόση λάσπης.

Μία επιλογή από φωτογραφίες για τον διπλό αγώνα της Καρδίτσας:
Φωτό: Θοδωρής Ερμήλιος – Post Production Media

 

 

Αθανάσιος Γκαγκανάτσιος (#51 ΚΤΜ):

 

Ιωάννης Χασάπης (#285 ΚΤΜ):

 

Βασίλης Σιαφαρίκας (#31 Honda):

 

Βασίλης Σιαφαρίκας (#31 Honda):
 
Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha):
 
Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha):
 
Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha):
 
Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta): 
 
Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta): 
 
 
Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta): 
 
 
Αλέξης Ζώρας (#133 KTM):
 
 
Αλέξης Ζώρας (#133 KTM):
 
 
Αλέξης Ζώρας (#133 KTM):
 
 
Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas):
 
Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas):

 

 

Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas):

 

Οι φωτογραφίες συνεχίζονται - Δείτε το Gallery

Δείτε όλες τις φωτογραφίες από τον διπλό αγώνα του Παν.Πρωτ.Enduro 2018 στην Καρδίτσα:

Red Bull Romaniacs 2026: Έρχεται η “μεσαία” Adventure Core κατηγορία! Στο επίσημο [VIDEO] ο Κίμων Καράμπελας!

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες - Ανοιχτές οι συμμετοχές
Red Bull Romaniacs 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/12/2025

Με προσθήκη μια τρίτης, ενδιάμεσης, Adventure κατηγορίας θα διεξαχθεί το 2026 από τις 28 Ιουλίου έως 1 Αυγούστου 2026 ο αγώνας Red Bull Romaniacs, με τις συμμετοχές να είναι ήδη ανοιχτές.

Η Ρουμανία προσφέρει το ιδανικό terrain για έναν από τους πιο απαιτητικούς hard enduro αγώνες, γύρω από την πόλη Sibiu, την έδρα του Red Bull Romaniacs. Οι off-road διαδρομές του αγώνα έχουν αποκτήσει διεθνή φήμη, με την αρχή να γίνεται το μακρινό 2004, με την δημοφιλία να εκτινάσσεται εκθετικά χρονιά με χρονιά, με την βοήθεια του εντυπωσιακού προλόγου που συμβαίνει μέσα στην καρδιά του Sibiu, προσελκύοντας αναβάτες enduro από όλο τον κόσμο, που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους στο Romaniacs.

Red Bull Romaniacs

Αναβάτες είχαν δοκιμάσει τα δόντια τους και με μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες στο παρελθόν σε λιγότερο ανταγωνιστικές κατηγορίες όμως μέχρι που το 2021 ο Pol Tarres άλλαξε του κανόνες του παιχνιδιού, κατορθώνοντας αυτό που κανείς δεν θεωρούσε, έως τότε, δυνατό, συμμετέχοντας με μια “πολιτική” adventure μοτοσυκλέτα, μια Yamaha Tenere 700, τερματίζοντας στην 18η θέση της κατηγορίας Bronze, ανάμεσα σε μοτοσυκλέτες enduro.

Red Bull Romaniacs

Ακόμα και εάν δυσκολεύτηκε να επαναλάβει το εγχείρημα την επόμενη χρονιά, η αρχή είχε γίνει με τις συμμετοχές μεγάλων και πολυκύλινδρων μοτοσυκλετών και τέσσερα χρόνια μετά η διοργάνωση ανταποκρίθηκε, θεσπίζοντας την Adventure Class το 2025 με δύο κατηγορίες, να υποδέχονται τις μοτοσυκλέτες, την “σκληρή” Adventure Ultimate, με hard enduro τμήματα και την πιο φιλική Adventure Lite που αποτελείται από τμήματα με περισσότερη ροή.

Red Bull Romaniacs

Με μεγάλη ανταπόκριση από κάθε κατεύθυνση, παραδοσιακούς κατασκευαστές και νεότερα εργοστάσια, θεατές και αναβάτες αγκάλιασαν τις adventure rallye κατηγορίες, με μεγάλα ονόματα του χώρου να δοκιμάζουν την τύχη τους σε αυτές μεταξύ των οποίων και οι Pol Tarres (Yamaha Tenere 700), Jonny Walker (Triumph Tiger 900 Rally Pro ),Sam Sunderland (Triumph Tiger 900 Rally Pro) - νικητής της κατηγορίας Adventure Lite  και Johny Aubert (KTM 890 Adventure R)

Red Bull Romaniacs

Η απήχηση αυτή ώθησε στην δημιουργία και μιας τρίτης κατηγοριας Adventure Core (Νέα για το 2026 που θα συνδυάζει διαδρομές με ροή και πιο δύσκολο enduro terrain απαιτώντας καλές ικανότητες χειρισμού και κάποια εμπειρία σε enduro, με μέγιστη μέση ταχύτητα στα 40 χ.α.ω.).

Red Bull Romaniacs

Η νέα αυτή κατηγορία θα προσπαθήσει να γεφυρώσει την απόσταση μεταξύ των δύο κατηγοριών που πρωτοείδαμε το 2025: Adventure Lite (Διαδρομές με ροή σε μονοπάτια, χωρίς ιδιαίτερα δύσκολα τεχνικά σημεία, με μέγιστη μέση ταχύτητα στα 45 χ.α.ω.) και Adventure Ultimate (Πιο απαιτητικές διαδρομές τύπου enduro, με μερικά δύσκολα τμήματα enduro απαιτώντας εμπειρία σε διοργανώσεις hard enduro. Μέγιστη μέση ταχύτητα στα 35 χ.α.ω.)

Με αφορμή την προσθήκης της νέας κατηγορίας η διοργάνωση δημοσίευσε το video Adventure Unleashed με τα highlights των κατηγοριών adventure αναδεικνύοντας την γοητεία των τοπίων του διάσημου αγώνα, οπού φαίνεται η εξαιρετική επίδοση εντός βάθρου την 3η ημέρα του αγώνα από τον συντάκτη του MOTO, Κίμωνα Καράμπελα που με μια Yamaha Tenere και την υποστήριξη της αντιπροσωπείας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ τερμάτισε τον αγώνα στην 6η θέση της κατηγορίας Adventure Ultimate, ενώ διακρίνεται και στο 13:12 μαζί με τον Julian Raduța (CFMOTO).Red Bull Romaniacs

Η διοργάνωση για το 2026 θα πραγματοποιηθεί από 28 Ιουλίου έως 1 Αυγούστου, με τις συμμετοχές να είναι ήδη ανοιχτές, ενώ σε σελίδα της διοργάνωσης υπάρχει ακόμα και σειρά ενημερωτικών video με πληθώρα πληροφοριών, από την ενοικίαση και το στήσιμο της μοτοσυκλέτας, τις διαδρομές, τον εξοπλισμό και την προετοιμασία για τον αγώνα, έως οδηγίες για την σωστή επιλογή κατηγορίας και παρουσίασης αυτών.