Π.Π. Enduro–3ος, 4ος αγώνας Καλάβρυτα: Mega Gallery και Δ.Τ. της διοργάνωσης

Πλούσιο υλικό με 180 φωτογραφίες!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/11/2021

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro, σε ένα διπλό αγώνα που έγινε στα Καλάβρυτα. Το ΜΟΤΟ συμμετείχε και στους δύο αγώνες με μια… διπλή –πρωταθληματικού επιπέδου πλέον συμμετοχή- τόσο με τον συνάδελφο συντάκτη του περιοδικού Κίμων Καράμπελα (πρωταθλητής στην κατηγορία Ε2) και με τον στενό συνεργάτη του ΜΟΤΟ Γιάννη Σεβαστόπουλο (πρωταθλητής στην κατηγορία ΕSenior). To αναλυτικό ρεπορτάζ με την εκ των έσω ματιά για τον 3ο αγώνα μπορείτε να το βρείτε εδώ, ενώ για τον 4ο και τελευταίο αγώνα εδώ.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου από την διοργάνωση του αγώνα, ενώ το άρθρο συνοδεύεται κι από ένα πλούσιο φωτογραφικό gallery με σχεδόν 180 φωτογραφίες κι από τους δύο αγώνες.

 

Δελτίο Τύπου

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro, Καλάβρυτα 27/28/11/21

Το Σαββατοκύριακο, ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro στα Καλάβρυτα, με έναν διήμερο αγώνα που διοργάνωσε το Αθλητικό Σωματείο Ομάδα Εκτός Δρόμου - Off Road Team σε συνεργασία με την δραστήρια ομάδα της Red Fox των Καλαβρύτων. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, με μεγαλύτερο αντίπαλο τον καιρό, τόσο για τους οργανωτές όσο και για τους αγωνιζόμενους, αφού η δυνατή βροχή και τα έντονα καιρικά φαινόμενα άλλαζαν διαρκώς τις συνθήκες, το τερέν αλλά και τον βαθμό δυσκολίας για όλους!

Το Σάββατο, 22 γενναίοι συμμετέχοντες πάλεψαν για το πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ενώ την Κυριακή προστέθηκαν άλλοι 60 για το Πανελλήνιο Κύπελλο, με μια διαφορετική διαδρομή – αναγκαστικά λόγω καιρού. Η λάσπη, η βροχή, τα βαθιά λούκια, οι γλιστερές ανηφόρες, κούρασαν τους αναβάτες, αλλά χάρισαν και μοναδικό θέαμα στους πολυάριθμους θεατές, ειδικά την Κυριακή, που παραβρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές.

Οι 2 ειδικές διαδρομές, τύπου Enduro και Motocross, έκριναν τις θέσεις των νικητών και των πρωταθλητών, για να ακολουθήσει η απονομή με τις τοπικές αρχές στην Φοιτητική Εστία Καλαβρύτων όπου και το κέντρο του αγώνα όλο το 3ήμερο.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ξεκινώντας από την Ε3, ο Αλέξης Ζώρας (1ος – 1ος) (Beta RR300) ήταν και πάλι ο πρωταγωνιστής, κερδίζοντας το Πρωτάθλημα στην Ε3 και στην EGP - γενική κατάταξη της χρονιάς! Ο Γιάννης Χασάπης (2ος -2ος) (ΚΤΜ EXC 300) βελτιώνεται διαρκώς αλλά δεν μπόρεσε να απειλήσει το νικητή, ενώ 3ος ήταν ο Παναγιώτης Ζαφειρίου (ΚΤΜ EXC 500).

O Δημήτρης Βαρσάμης (1ος – 2ος) (ΚΤΜ EXC 250F) κερδίζει το 1ο του Πρωτάθλημα στην Ε1, με μια δυνατή εμφάνιση ειδικά το Σάββατο όπου ήταν πρώτος και στην Γενική, δίνοντας οριακές μάχες όλη τη χρονιά με τον Πάνο Κακολύρη (2ος – 1ος) (Yamaha WR 250F). Αν και ισοβάθμισαν σε νίκες και 2ες θέσεις, το σύστημα της βαθμολογίας ευνοεί (και δικαίως) τους νικητές όταν οι συμμετοχές είναι περισσότερες, κι έτσι το πρωτάθλημα παίχτηκε στον 1 βαθμό διαφορά! 3ος στον αγώνα και στο Πρωτάθλημα ο Αποστόλης Ζβιντερίκος (Husqvarna FE 250).

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία Ε2 ο Κίμωνας Καράμπελας (1ος – 2ος) (Husqvarna FE 450) στέφθηκε πρωταθλητής, αν και την Κυριακή μέτρησε η εμπειρία σε τέτοια βαριά τερέν του «παλιού» Βασίλη Σιαφαρίκα (2ος – 1ος) (Honda CRF 450X) που απέσπασε την 1η του νίκη το 2021! Εντυπωσιακός για μια ακόμη φορά ο νεαρός Κωνσταντίνος Γεροντάκης (Beta RR250) που ήταν 3ος το Σάββατο αλλά είχε πρόβλημα την Κυριακή, κάτι που δεν του στέρησε την 3η θέση στο πρωτάθλημα (Νικητής – Πρωταθλητής και στην ΕΝέων, ως ο μοναδικός συμμετέχων). Έκπληξη ήταν και ο Atwill Philip (Beta 350 RR) που ανέβηκε στο βάθρο την 2η μέρα, οδηγώντας εντυπωσιακά!

Στην ΕSenior o Γιάννης Σεβαστόπουλος (Yamaha WR 450F) νίκησε και τις 2 μέρες τον Δημήτρη Κόκκινο (Husqvarna FE 350).

Στο αγώνα Κυπέλλου την Κυριακή, στην C1 o Βλαντιμίρ Πούλος (Yamaha) κέρδισε τον αγώνα και τον τίτλο, στην C2 νίκησε ο Δημήτρης Μαραγκός (KTM) αλλά τιτλούχος στέφεται ο Κων/νος Αλμπάνης (BETA), ενώ στην C3 πήρε τα πάντα ο Νίκος Λιόσης (ΚΤΜ)! Στην CSenior, νικητής ήταν ο Τέντυ Αντωνιάδης (ΒΕΤΑ), αλλά κυπελλούχος ο νικητής του πρώτου αγώνα Κώστας Γκλιάτης (ΚΤΜ). Ενώ στους νεαρούς αθλητές νίκησαν οι Γιάννης Μανέτας (ΚΤΜ) και Νίκος Μιχαηλίδης (Yamaha).

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Καλαβρύτων για την φιλοξενία, την Ένωση Ξενοδόχων, τους δεκάδες εθελοντές που εργάστηκαν για το όλο εγχείρημα, αλλά και όλους όσους συνέδραμαν με τον τρόπο τους στην ολοκλήρωσή του, χορηγούς και υποστηρικτές!

Να συγχαρούμε με την σειρά μας όλους τους αθλητές που αψήφησαν τις καιρικές συνθήκες και αποζημιώθηκαν με μια δύσκολη αλλά φανταστική διαδρομή.

Ευελπιστούμε σε μια καλύτερη αγωνιστική χρονιά το 2022 και δίνουμε υπόσχεση ότι ως Αθλητικό Σωματείο θα είμαστε πάντα πιστοί αρωγοί στο άθλημα που αγαπάμε, και στους αθλητές που μας εμπιστεύονται!

Καλά Χριστούγεννα!

OFF ROAD TEAM

EnduroGP, Πορτογαλία – Ο Garcia κρατά την πρωτιά παρά την αντίσταση του Pichon

O πρωταθλητής Josep Garcia ήταν για μια φορά ακόμη ο κερδισμένος του τριημέρου
Josep Garcia
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro οδηγήθηκε στην Πορτογαλία και την περιοχή της πόλης Fafe για τον πρώτο από δύο συνεχόμενους γύρους στο ίδιο μέρος, καθώς ολοκληρώθηκε το πρώτο μισό της χρονιάς.

Ο πρωταθλητής του 2025, Josep Garcia (KTM) ξεκίνησε νικηφόρα από το βράδυ της Παρασκευής (12/6) και το Akrapovic Super Test, με δεύτερο τον Zach Pichon (ΤΜ) και τρίτο τον Max Ahlin (Honda).

Κατά την πρώτη μέρα του διήμερου κυρίως αγώνα, Σάββατο 13/6, με κάμποση ζέστη και εντελώς ξηρές συνθήκες με πολλή σκόνη, ο Garcia πήρε τη νίκη της ημέρας, με τον Pichon να τερματίζει δεύτερος μετά από αντεπίθεση στις τρεις τελευταίες δοκιμασίες της, ενώ τρίτος κατετάγη ο Andrea Verona (KTM).

Η κυριακάτικη δράση (14/6) έγινε σε πιο ανεκτές συνθήκες, καθώς η έντονη ζέστη του Σαββάτου είχε υποχωρήσει λίγο, ενώ μια βροχή τα ξημερώματα βάρυνε ελαφρώς το έδαφος και περιόρισε τη σκόνη.

Αυτή τη φορά ωστόσο ήταν ο Pichon αυτός που ξεχώρισε από την αρχή και, παρά την έντονη πίεση του Garcia, ο Γάλλος της TM Racing κατάφερε να μείνει μπροστά και για οκτώ δευτερόλεπτα να πάρει τη νίκη της ημέρας, με δεύτερο τον Garcia και τρίτο τον Steve Holcombe (Honda) – ο οποίος είχε εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη την προηγούμενη μέρα.

Έτσι ο Garcia πρακτικά ενίσχυσε τη θέση του στην κορυφή της κατάταξης φτάνοντας στους 149, με τον Verona να παραμένει δεύτερος με 127 και τον Pichon να πλησιάζει ελάχιστα στους 108 βαθμούς.

Ας δούμε τι έγινε σε κάθε κατηγορία χωριστά:

Josep Garcia
Josep Garcia

Ε1

Ο Garcia ήταν ο νικητής και τις δύο μέρες, συνεχίζοντας το αήττητο σερί του για φέτος. Δεύτερος κατετάγη ο Morgan Lesiardo (Triumph) και τρίτος ο Antoine Magain (Sherco).

Ε2

Η σπουδαία εμφάνιση του Pichon στη Fafe σήμανε τη νίκη του και στην κατηγορία όπου μονομαχεί με τον Verona, ο οποίος περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με τρίτο τον Hamish McDonald (Sherco).

endurogp
Από αριστερά: Josep Garcia, Zach Pichon, Steve Holcombe

Ε3

Ο Theo espinasse (Fantic) πήρε μιαν αναπάντεχη νίκη στην Πορτογαλία κερδίζοντας την πρώτη μέρα και τερματίζοντας πέμπτος τη δεύτερη. Πίσω του ισοβάθμησαν ο Brad Freeman (Beta) που παραμένει πρωτοπόρος στην κατάταξη της Ε3, ο Albin Norbbin (Husqvarna) και ο Julien Roussaly (Sherco), ενώ ο άτυχος της ημέρας ήταν δίχως άλλο ο Holcombe που με το μηδενικό του Σαββάτου λόγω βλάβης έμεινε λίγο πιο πίσω στην κατάταξη της κατηγορίας.

Rachel Gutish
Rachel Gutish

Γυναίκες

H Αμερικανίδα Rahcel Gutish (Rieju) κυριάρχησε και τις δύο μέρες του αγώνα και έφυγε με το μέγιστο των βαθμών από τη Fafe, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Καναδέζα Shelby Turner (Triumph) στην πρώτη της φετινή συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και τρίτη η Αγγλίδα Rosie Rowett (Rieju).

Ο επόμενος γύρος του EnduroGP θα επιστρέψει στη Fafe της Πορτογαλίας για έναν ακόμη αγώνα το ερχόμενο σαββατοκύριακο, 19-21/6.

Ετικέτες