Taddy Blazusiak - Με την ηλεκτρική Stark Future σε SuperEnduro και EnduroCross, όμως η FIM του βάζει τρικλοποδιά

Ενώ υπήρχε συμφωνία συμμετοχής στο SuperEnduro του Παρισιού, τελευταία στιγμή η FIM... απαγόρευσε για "λόγους ασφάλειας" τη συμμετοχή Blazusiak-Varg!
motomag Ο Blazusiak υπογράφει με την ηλεκτρική Stark Future για να αγωνιστεί σε SuperEnduro και EnduroCross ωστόσο η FIM του βάζει φρένο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/11/2023

Είχατε διαβάσει στο MOTO πως ο πρωταθλητής του Trial, του FIM SuperEnduro World Championship και του AMA EnduroCross Championship, Taddy Blazusiak αποχώρησε από την ομάδα της GASGAS, με τον ίδιο να υπογράφει το νέο του συμβόλαιο με την ηλεκτρική εταιρεία μοτοσυκλετών Stark Future ώστε να συνεχίσει την αγωνιστική του καριέρα ωστόσο αυτή θα μπει λίγο στον πάγο λόγω της FIM και των κανονισμών της.

Για όσους δεν γνωρίζουν η Royal Enfield μέσω της μητρικής της εταιρείας Eicher Motors Ltd. (EML), επένδυσε μέσα στη φετινή χρονιά 50 εκατομμύρια ευρώ ώστε να αποκτήσει μερίδιο 10,35% επί της συνολικής αξίας της νεοσύστατης εταιρείας, ενώ στόχος της Stark Future ήταν να συνεχίσει μέσα από αυτήν την χρηματοδότηση την εξέλιξη της ηλεκτρικής motocross μοτοσυκλέτας VARG την οποία παρουσίασε το 2021. Στα πλαίσια της εξέλιξης της VARG ήταν και η εμφάνιση της στους αγώνες SuperEnduro και EnduroCross και για τον λόγο αυτό θέλησαν να φέρουν στην Stark Future Racing τον Πολωνό αναβάτη. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου η παρθενική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σε αγώνες Enduro καθώς και η πρώτη εμφάνιση του Blazusiak θα γινόταν στο Παρίσι ωστόσο τα πράγματα δεν κύλησαν ομαλά για ομάδα και αναβάτη.

Ο Blazusiak υπογράφει με την ηλεκτρική Stark Future για να αγωνιστεί σε SuperEnduro και EnduroCross ωστόσο η FIM του βάζει φρένο

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει ο αγώνας και ενώ η ομάδα είχε μεταβεί στο Παρίσι, η FIM έστειλε email κάνοντας γνωστό πως η συμμετοχή της Stark Future Racing δεν γίνεται δεκτή λόγω αλλαγής στον κανονισμό. Ο εν λόγω κανονισμός αναφέρει πως οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν δύναται να συμμετάσχουν καθώς δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας! Φυσικά όπως ήταν λογικό ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας Sebastien Tortelli -μέχρι πρότινος δοκιμαστής και εξελικτής της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας VARG- πέρασε στην αντεπίθεση. Ο Tortelli ανέφερε πως στις 20 Οκτωβρίου η ομάδα του επικοινώνησε με την FIM ώστε να ενημερωθούν αν η μοτοσυκλέτα μπορεί να λάβει μέρος στον αγώνα του SuperEnduro στο Παρίσι, με την FIM να τους ενημερώνει πως εφόσον συμμορφώνεται η μοτοσυκλέτα με τους κανονισμούς τότε μπορεί αυτή να λάβει μέρος στην κατηγορία Prestige. Μετά από αυτό η Stark Future Racing προσέλαβε στην ομάδα τον Taddy Blazusiak.

Ο Blazusiak υπογράφει με την ηλεκτρική Stark Future για να αγωνιστεί σε SuperEnduro και EnduroCross ωστόσο η FIM του βάζει φρένο

Όμως λίγα 24ωρα πριν τον αγώνα, η Stark Future Racing έλαβε ένα email το οποίο έλεγε πως λόγο αλλαγής στον κανονισμό δεν μπορούσε να λάβει μέρος στον αγώνα καθώς υπήρχαν προβλήματα ασφαλείας. Ο Tortelli προσπάθησε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με την ομάδα να δηλώνει πως θα πληρώσει η ίδια έναν πυροσβέστη (!) ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τη μοτοσυκλέτα σε περίπτωση που συμβεί κάποιο ατύχημα. Αυτό δεν έγινε δεκτό με τη FΙΜ να ακυρώνει τη συμμετοχή της Stark Future Racing στο Παρίσι. Ο Tortelli μετά από αυτό το γεγονός ανέφερε πως προσπαθούν να βρουν μία λύση ώστε να αγωνιστούν στους επόμενους αγώνες των θεσμών SuperEnduro και EnduroCross. Μία πρωτόγνωρη κατάσταση βίωσε στην Γαλλική πρωτεύουσα και ο νέος αναβάτης της Stark Future Racing Taddy Blazusiak με τον Πολωνό να δηλώνει: “Δεν ξέρω τι έγινε εκεί. Είμαι αγωνιζόμενος και είμαι εδώ για να αγωνιστώ. Η ομάδα μου είχε την άδεια να οδηγήσει και η μοτοσυκλέτα εγκρίθηκε από τη FIM. Ξαφνικά υπήρξαν νέοι κανονισμοί αυτή την εβδομάδα! Αυτοί κοινοποιήθηκαν στην ομάδα την Πέμπτη το βράδυ, και διαβάζοντας τους διαπιστώσαμε ότι δεν επέτρεπαν τη συμμετοχή της μοτοσυκλέτας μας... μια παράλογη κατάσταση."

Το μόνο θετικό που συνέβη στην ομάδα και στον Blazusiak, ήταν το γεγονός πως τους επετράπη να κάνουν κάποιους γύρους στη διαδρομή με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα VARG για διαφημιστικούς σκοπούς. O Πολωνός δεν είναι ξεκάθαρο αν και πότε θα αγωνιστεί, ωστόσο ο ίδιος θα συνεχίσει με την ομάδα του να εξελίσσει την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Stark Future.

Ο Blazusiak υπογράφει με την ηλεκτρική Stark Future για να αγωνιστεί σε SuperEnduro και EnduroCross ωστόσο η FIM του βάζει φρένο

 

Ετικέτες

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Ένας δύσκολος αγώνας με αρκετή ταλαιπωρία
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/4/2025

Ο διπλός αγώνας στην Εύβοια έμελλε να είναι ένας από τους πιο σκληρούς εξαιτίας των συνθηκών που επικρατούσαν, κυρίως το Σάββατο κατά την πρώτη ημέρα. Και μπορεί τα χώματα να μην γλυκαίνουν από την μία ημέρα στην άλλη, όμως οι συνθήκες βελτιώθηκαν την Κυριακή, την ίδια στιγμή που στην μισή Ελλάδα τα πράγματα ήταν περίεργα για την εποχή, ακόμη και στα βόρεια που είναι συνηθισμένοι σε ένα τελείως διαφορετικό χειμώνα.

Πολλά τα καπέλα από την διαφορά χρόνου που υπήρξε εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών και αρκετά τα παράπονα για ορισμένους αναβάτες στο Κύπελλο που έκαναν διαφορετική διαδρομή από τους υπόλοιπους. Οι συνθήκες δεν ήταν όμως δύσκολες μόνο για τους αναβάτες αλλά και για την διοργάνωση, ιδιαίτερα το Σάββατο.

Την Κυριακή αποφασίστηκε αλλαγή της συνολικής διαδρομής με κόψιμο του ενός περάσματος για τους αναβάτες του Πανελληνίου και προσγειώθηκε αρκετά ο βαθμός δυσκολίας.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Όλα αυτά φάνηκε σαν να μην επηρέασαν τον Παναγιώτη Κουζή (#238 TM450) ο οποίος ήταν σε άλλο επίπεδο και στους δύο αγώνες χωρίς να μπορεί κανείς να τον πιάσει, τόσο την πρώτη πολύ δύσκολη ημέρα, όσο και την Κυριακή στον 3ο αγώνα.

Πιο εντυπωσιακός όμως στα περάσματά του ήταν ο Ανδρέου Ανδρέας (#251 GASGASECF350) ειδικά στα άλματα που κράτησε το MX στιλ εντυπωσιάζοντας κατά τον 3ο αγώνα. Μπορεί το Σάββατο να μην κατάφερε να κάνει την διαφορά καθώς ήταν ένας από τους πολλούς που πήραν ποινή χρόνου, όμως στον 3ο αγώνα επέστρεψε στην 2η θέση της γενικής.

Ο Γιάννης Τρίγκας (#322 Husqvarna FE501) εγκαινίασε δυναμικά την νέα του συνεργασία μετά από πολλά χρόνια στην Beta με μία δεύτερη θέση στη γενική την πρώτη ημέρα και εντός δεκάδας στον 3ο αγώνα και ταυτόχρονα βάθρο για την Ε3. Αντίστοιχα ο Δημητρης Βαρσάμης (#332 Honda CRF RX480) αντάλλαξε θέσεις για το βάθρο της E3 με τον Τρίγκα και ταυτόχρονα βάθρο και στην γενική, καθώς μία ατυχία στον 2ο αγώνα δεν τον άφησαν να παλέψει για την νίκη στην κατηγορία. Κέρδισε όμως τον Γιάννη Τρίγκα στον 3ο αγώνα όπου εκεί όμως την κορυφή της Ε3 πήρε ο Παπίλας Παναγιώτης (#7 Beta RR480) και 4ος γενικής που έσβησε έτσι τα κακώς κείμενα του Σαββάτου όταν η ποινή χρόνου δεν τον άφησε να διεκδικήσει υψηλότερη θέση από την 5η της γενικής και την 3η της Ε3.

Πολύ καλός ο Γεροντάκης Κωνσταντίνος (#2 Beta RR 390) κατάφερε την 3η θέση της Ε2 και μαζί και της γενικής στον το αγώνα, κοντά στο αποτέλεσμα που είχε και στον 2ο αγώνα. Ο Παναγιώτης Κακολύρης σημείωσε δύο νίκες κρατώντας έτσι το σερί από την αρχή της χρονιάς. Αντίστοιχα σταθερός στην διεκδίκηση της ES ο Θερριός Παναγιώτης (#52 Fantic XEF310) και τις δύο ημέρες.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της γενικής και μαζί όλων των κατηγοριών και για τους δύο αγώνες στους πίνακες που ακολουθούν.

Στη συνέχεια μία μεγάλη συλλογή φωτογραφιών που αποτυπώνουν όλη την δράση!

Αποτελέσματα 2ου αγώνα – Αιδηψός 2025!

1

238

ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E2

TM 450

34:40.885

0

2

322

ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

E3

HUSQVARVA FE 501

36:18.785

0

3

332

ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E3

HONDA CRF RX 480

36:34.294

0

4

2

ΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E2

BETA RR 390

36:54.433

0

5

7

ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E3

BETA RACE 480

37:34.186

60

6

100

ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E1

Suzuki 250

37:37.164

0

7

331

ΤΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

E3

BETA 300

37:38.620

0

8

190

ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

E1

NTOUZEN 250 250

37:50.255

0

9

222

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E2

KTM 350

38:17.983

0

10

6

ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SEF 450

38:29.579

0

11

113

ΜΙΧΑΗΛΙ∆ΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E1

YAMAHA WRF 250

38:43.708

0

12

9

ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

BETA 300

39:27.567

0

13

134

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E1

KTM EXC-F 250

40:18.632

0

14

287

ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

E2

KTM 350

40:31.911

0

15

355

ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓ

E3

Beta 300rRR 480

40:33.270

0

16

343

ATWILL PHILIP

E3

ΒΕΤΑ RR 300

41:00.239

180

17

52

ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

Fantic XEF 310

41:07.004

0

18

251

ΑΝ∆ΡΕΟΥ ΑΝ∆ΡΕΑΣ

E2

GAS GAS EC F 350

41:18.770

360

19

171

ΦΛΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

E1

KTM 250

41:43.356

120

20

246

ΝΤΕΒΕΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

ΒΕΤΑ 350

42:49.987

180

21

520

ΠΑΝΕΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ES (

Beta 350 350

44:56.588

180

22

12

ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E1

FANTIC XEF 250

46:48.240

360

23

501

ΒΑΡΟΥΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ES (

Husqvarna TE 350

1:00:26.69

960

24

524

ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ES (

KTM 300

1:09:27.45

1500

25

300

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

26

272

ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E2

GAS GAS EC 350 F

H.C.

0

27

409

ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩAΝΝΗΣ

EN (

KTM EXC-F 250

H.C.

0

28

298

ΑΛΤΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

E2

KTM EXC-F 350

H.C.

0

29

55

ΓΚΑΓΚΑΝΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

BETA RACING 350

H.C.

0

30

119

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ

E1

FANTIC XEF 250 250

H.C.

0

31

260

NASH CHRISTOPHER

E2

ΒΕΤΑ 390

H.C.

0

32

51

ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ES (

BETA RACING 390

H.C.

0

33

359

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤ

E3

Sherco SE 300

H.C.

0

34

28

ΤΣΙΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

BETA 350 RACING 35

H.C.

0

35

382

ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

36

509

ΚΟΝΙ∆ΗΣ ΜΙΝΩΣ

ES (

EN 125

H.C.

0

37

36

ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

38

8

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

E2

SHERCO SEF 300

H.C.

0

39

253

ΚΟΥΡΤΙ∆ΗΣ ΘΕΟ∆ΩΡΟΣ

E2

YAMAHA WR450F 450

H.C.

0

40

320

ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

E3

KTM EXC TBI 300

H.C.

0

41

277

ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

E2

BETA RR 350

H.C.

0

42

515

∆ΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ES (

Yamaha WRF-F 250

H.C.

0

43

299

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝ

E2

Beta 390rr

H.C. 6

0

44

521

ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

HONDA CRF X 450

H.C. 6

0

45

522

∆ΑΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ES (

SUZUKI RMZ 250

H.C. 6

0

46

209

ΠΑΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SE 300

H.C. 6

0

47

511

ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΠΑNΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

HUSQVARNA TE 300

H.C. 6

0

48

53

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

TM 300

H.C. 63

0

49

330

ΖΙΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

ktm exc six days 300

H.C. 6

0

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Αποτελέσματα 3ου αγώνα – Αιδηψός 2025!

1

238

ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E2

TM 450

31:53.214

0

31:53.214

2

251

ΑΝ∆ΡΕΟΥ ΑΝ∆ΡΕΑΣ

E2

GAS GAS EC F 350

32:26.290

10

32:16.290

3

2

ΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E2

BETA RR 390

33:50.183

0

33:50.183

4

7

ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E3

BETA RACE 480

33:53.528

0

33:53.528

5

100

ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E1

Suzuki 250

33:56.564

0

33:56.564

6

331

ΤΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

E3

BETA 300

34:06.858

0

34:06.858

7

332

ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E3

HONDA CRF RX 480

34:21.148

10

34:11.148

8

190

ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

E1

NTOUZEN 250 250

34:27.018

0

34:27.018

9

322

ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

E3

HUSQVARVA FE 501

34:32.763

0

34:32.763

10

272

ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E2

GAS GAS EC 350 F

35:07.213

0

35:07.213

11

36

ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E3

FANTIC XE 300

35:08.332

0

35:08.332

12

343

ATWILL PHILIP

E3

ΒΕΤΑ RR 300

35:14.743

0

35:14.743

13

246

ΝΤΕΒΕΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

ΒΕΤΑ 350

35:31.113

0

35:31.113

14

287

ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

E2

KTM 350

36:05.080

0

36:05.080

15

171

ΦΛΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

E1

KTM 250

36:27.144

0

36:27.144

16

9

ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

BETA 300

36:32.655

0

36:32.655

17

8

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

E2

SHERCO SEF 300

36:51.296

0

36:51.296

18

12

ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E1

FANTIC XEF 250

37:12.705

0

37:12.705

19

355

ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓ

E3

Beta 300rRR 480

37:18.354

0

37:18.354

20

330

ΖΙΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

ktm exc six days 300

37:33.427

0

37:33.427

21

134

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E1

KTM EXC-F 250

37:37.854

0

37:37.854

22

52

ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

XEF 310

37:44.738

0

37:44.738

23

520

ΠΑΝΕΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ES (

Beta 350 350

38:04.243

0

38:04.243

24

382

ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

E3

FANTIC XE 300

39:08.049

0

39:08.049

25

501

ΒΑΡΟΥΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ES (

Husqvarna TE 350

40:14.606

0

40:14.606

26

53

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

TM 300

40:32.558

0

40:32.558

27

209

ΠΑΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SE 300

40:48.039

0

40:48.039

28

521

ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

HONDA CRF X 450

41:56.018

0

41:56.018

29

113

ΜΙΧΑΗΛΙ∆ΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E1

YAMAHA WRF 250

59:19.973

1320

37:19.973

30

511

ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

HUSQVARNA TE 300

1:11:13.98

1680

43:13.981

31

320

ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

E3

KTM EXC TBI 300

H.C.

0

29:19.093

32

222

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E2

KTM 350

H.C.

0

15:23.057

33

515

∆ΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ES (

Yamaha WRF-F 250

H.C.

0

17:14.471

34

277

ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

E2

BETA RR 350

H.C.

0

8:57.768

35

509

ΚΟΝΙ∆ΗΣ ΜΙΝΩΣ

ES (

EN 125

H.C.

0

8:58.403

36

298

ΑΛΤΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

E2

KTM EXC-F 350

H.C.

0

10:24.400

37

6

ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SEF 450

 

0

12:37.638

38

409

ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩANΝΗΣ

EN (

KTM EXC-F 250

 

0

42:48.472

 

Μετά τις παρακάτω φωτογραφίες, δείτε την Συλλογή που συνεχίζεται!