Νέα Aprilia RSV4RR / RF

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/10/2016

Πλήρης αναβάθμιση
Η Aprilia, εν όψει μάλιστα και της εργοστασιακής της συμμετοχής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbikes, παρουσίασε τα σημαντικά ανανεωμένά RSV4RR και RF, σε μια προσπάθεια να πάρει το μέγιστο από τον V4 κινητήρα των 65°, ο οποίος είναι μεν συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 4, αλλά χωρίς θυσία σε ό,τι αφορά την ιπποδύναμη και την ροπή του (201 ίπποι στις 13.000 στροφές και 11,7kgm στις 10.500 αντίστοιχα). Ο στόχος επετεύχθη χάρη σε καίριες τεχνολογικές αναβαθμίσεις, όπως η νέα ECU που ανέβασε το όριο των στροφών κατά 300, τα ελαφρύτερα έμβολα, την αντιτριβική κατεργασία των κυλίνδρων και τα νέα ελατήρια των βαλβίδων που εγγυώνται μεγαλύτερη αντοχή και ακρίβεια.


Η έκδοση RF διαθέτει τις πιο εξελιγμένες αναρτήσεις της Ohlins, με το πιρούνι ΝΙΧ με την υδραυλική προφόρτιση των ελατηρίων και το αμορτισέρ ΤΤΧ με ένα καινούργιο πιο προοδευτικό μοχλικό, ενώ είναι τοποθετημένο κι ένα σταμπιλιζατέρ, επίσης από την Ohlins.
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν φρένα της Brembo με δίσκους 330mm εμπρός με monobloc δαγκάνες από τη σειρά M50 της εταιρείας. Το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC μπαίνει πλέον στην τέταρτη γενιά με το traction control που ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα ακόμη και εν κινήσει χωρίς να κλείσει το γκάζι, το AWC (έλεγχος σούζας) τριών σταδίων –επίσης ρυθμιζόμενο χωρίς να πρέπει να κλείσει το γκάζι- το σύστημα ελέγχου εκκινήσεων που απέκτησε μεγαλύτερη ακρίβεια στη λειτουργία και το καινούργιο quickshifter που διαθέτει πλέον λειτουργία και για τα κατεβάσματα. Ακόμη, συμπεριλαμβάνει τον περιοριστή ταχύτητας για τα πιτς (APL), όπως και το Aprilia Cruise Control. Καινούργιοι εντελώς είναι τόσο οι διακόπτες όσο και οι μανέτες.


Και οι δύο εκδόσεις του superbike της Aprilia διαθέτουν cornering ABS, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Bosch, ειδικά για την ιταλική μοτοσυκλέτα.
Ο κινητήρας έχει τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Sport, Track, Race), που αποδίδουν όλες την μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά με διαφορετική απόκριση και ρυθμό και πλήρως ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού (ride by wire) χωρίς μεσολάβηση ντίζας.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του RF (και ως έξτρα για το RR) υπάρχουν τα πλήρως ψηφιακά όργανα και η multimedia πλατφόρμα V4-MP που επιτρέπει την σύνδεση με το smartphone μέσω Bluetooth προκειμένου να κατεβάζει δεδομένα ο αναβάτης του και να σετάρει την μοτοσυκλέτα με μεγάλη ακρίβεια. Η εξέλιξη αυτής της πλατφόρμας διαθέτει νέο πρωτόκολλο επικοινωνίας που καταναλώνει λιγότερη μπαταρίας στο κινητό, ενώ έχει προ-εγκατεστημένες διάφορες πίστες με συγκεκριμένες προτεινόμενες ρυθμίσεις!

Ετικέτες

Liberty Media-MotoGP: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά των δικαιωμάτων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος

Με επίσημη ανακοίνωση της Dorna και της Liberty Media
motoGP
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/7/2025

Η Liberty Media και η Dorna, η αποκλειστική κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, ανακοίνωσαν σήμερα ότι η Liberty Media ολοκλήρωσε την εξαγορά της Dorna.

Μετά την αδειοδότηση από την ευρωπαϊκή επιτροπή ήρθε και η ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Formula One Group της Liberty Media αποτελείται πλέον από τις θυγατρικές της Formula 1, MotoGP, και Quint (εταιρεία διοργανώσεων αθλητικών και ψυχαγωγικών δρώμενων) και άλλες μειοψηφικές επενδύσεις.

Παρουσίαση με πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες του MotoGP έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Liberty Media.

Η Liberty Media Corporation δραστηριοποιείται και κατέχει συμφέροντα στους τομείς των μέσων ενημέρωσης, του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. Οι επιχειρήσεις της αποδίδονται σε δύο κατηγορίες μετοχών παρακολούθησης: Formula One Group και Liberty Live Group.

Οι επιχειρήσεις και τα περιουσιακά στοιχεία που αποδίδονται στο Formula One Group και περιλαμβάνουν τις θυγατρικές Formula 1, MotoGP, Quint και άλλες μειοψηφικές επενδύσεις, ενώ οι επιχειρήσεις και τα περιουσιακά στοιχεία του Liberty Live Group περιλαμβάνουν το μερίδιο της Liberty Media στη Live Nation και άλλες μειοψηφικές επενδύσεις.