"The 2 Wheel Thrill": Η κουλτούρα της μοτοσυκλέτας [Video]

Ένα project του Γιάννη Τρίγκα και της Red Bull
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

24/5/2019

O Γιάννης Τρίγκας είναι ένα από τα πλέον γνωστά ονόματα του ελληνικού enduro κι ένας από τους πιο δραστήριους αναβάτες, εντός και εκτός αγώνων. Οι διακρίσεις του ξεκινούν το 2004 και μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνουν τίτλους στα πανελλήνια πρωταθλήματα Enduro και Scramble, μετάλλια σε ISDE, αλλά και συμμετοχές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro και σε αγώνες extreme όπως το Erzberg Rodeo, το Swank Rally on Ice και το Extreme Enduro Partners, "παίζοντας" πάντα κοντά στην κορυφή.
Στα πλαίσια της αγωνιστικής του προετοιμασίας, ο Γιάννης ανέκαθεν έριχνε σημαντικό βάρος στην προπόνηση flat track και μέσα από εκεί βρήκε το επόμενο κίνητρο για τις νέες προκλήσεις που έψαχνε στην μοτοσυκλέτα.

Δίπλα στο σπίτι του στα Τρίκαλα, εκεί όπου είναι και η βάση του, έχει φτιάξει μια μικρή πίστα flat track 200 μέτρων, "λίγο μικρότερη από αυτήν που διοργανώνουν οι Ισπανοί το Superprestigio", όπως λέει και ο ίδιος. Εκεί, εκτός από την προπόνησή του, ο Τρίγκας οραματίζεται και την διοργάνωση αντίστοιχων αγώνων, κάτι που έφτασε πολύ κοντά στο να γίνει πραγματικότητα, ως γύρος του περσινού Dirt Fest, αλλά δυστυχώς δεν υλοποιήθηκε γιατί έπρεπε να αντιμετωπίσει τα νομικά εμπόδια που του έβαλαν οι κάτοικοι της γύρω περιοχής.


Παρ' όλα αυτά, ο Γιάννης δεν πτοήθηκε και προχώρησε σε ένα διαφορετικό project, με την βοήθεια αυτή την φορά της Red Bull, με την οποία διατηρεί συνεργασία εδώ και αρκετά χρόνια, με στόχο αν μυήσει στην μοτοσυκλετιστική κουλτούρα, "από τα dirtracks στους αγώνες, κι από τα trails σε ορεινές στροφές" όπως περιγράφεται η προσπάθεια, όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Πρόκειται ουσιαστικά για μια σειρά τριών ξεχωριστών βίντεο μέσα από τα οποία ο Τρίγκας θα μας ξεναγήσει σε διάφορες πτυχές της μοτοσυκλέτας, από τις χωμάτινες βόλτες και τους αγώνες, μέχρι επισκευές και βελτιώσεις γι' αυτούς που θέλουν να εντρυφήσουν πιο βαθιά στην μοτοσυκλετιστική φιλοσοφία.


Το πρώτο μέρος "1 Down, 4 Up", που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο, είναι αφιερωμένο στους rookies, στους νεοφώτιστους αναβάτες και την περίοδο εξοικείωσης με τις μοτοσυκλέτες. Το δεύτερο βίντεο που θα βγει στον αέρα, το "The Wolfpack", αφορά το κοινό πάθος και "τρέλα" της μοτοπαρέας που μοιράζονται στιγμές και εμπειρίες στο βουνό, στα πιστάκια ή οπουδήποτε αλλού τους οδηγεί ο κοινός παρονομαστής.

Τέλος, το τρίτο βίντεο "Eyes on the Prize" ασχολείται με όλη την διαδικασία των αγώνων, από την προετοιμασία μέχρι τον ανταγωνισμό και την ένταση που επικρατεί, με στόχο να βοηθήσει τους αναβάτες να ανακαλύψουν τα δικά τους όρια.

Μείνετε συντονισμένοι για την κυκλοφορία των επόμενων βίντεο!

Αθήνα: Κι άλλες κάμερες που καταγράφουν παραβάσεις στο κέντρο - Πού τοποθετήθηκαν

Τον Μεγάλο Αδερφό ξεκινά να φέρνει στο μυαλό η πρωτεύουσα
kameres
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/5/2026

Νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων του ερυθρού σηματοδότη τοποθετήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας που σιγά-σιγά θυμίζει reality show.

Τις νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων θα τις βρείτε στο ύψος των Στύλων του Ολυμπίου Διός, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού, αλλά και στην οδό Αθανασίου Διάκου, που συνδέει την Καλλιρρόης με τη Συγγρού.

Κάμερα καταγραφής παράβασης ερυθρού σηματοδότη έχει τοποθετηθεί και στη λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας μπροστά από τη Βουλή, ενώ τέσσερις νέες κάμερες προς κάθε κατεύθυνση έχει αποκτήσει και το σημείο που βρισκόταν το ξενοδοχείο Hilton, δηλαδή στη διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Τα τρία παραπάνω σημεία σχηματίζουν ένα νοητό τρίγωνο στο κέντρο της πρωτεύουσας που επιτηρείται πλέον έντονα και σε συνδυασμό με τη λεωφόρο Συγγρού που έχει γεμίσει με κάμερες, αλλά και τον πιο αυστηρό Κ.Ο.Κ, οι οδηγοί και αναβάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για την αποφυγή ατυχημάτων και προστίμων.

Υπενθυμίζεται πως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 ευρώ και η άδεια οδήγησης αφαιρείται για έξι μήνες. Το επόμενο διάστημα μάλιστα αναμένεται η τοποθέτηση καμερών σε νέα σημεία.