3η Αναβίωση TT Ψυχικού [Δελτίο τύπου]

Όπως πριν 89 χρόνια!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

29/10/2018

Με το δελτίου τύπου που ακολουθεί, οι φορείς που διοργανώνουν την τρίτη αναβίωση του ΤΤ Ψυχικού μας προσκαλούν όλους σε μια πραγματικά ιστορική γιορτή:

Δελτίο τύπου

"Αγαπητοί φίλοι της μοτοσυκλέττας,
Το Ελληνικό Μουσείο Μοτοσυκλέττας – MOTORCYCLE REPUBLIK, μαζί με τον δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού και τον ΔΙ.Κ.Ε.ΦΙ.Ψ. διοργανώνουν στις 4 Νοεμβρίου, την 3η Αναβίωση του Τ.Τ. Ψυχικού! Η ζωντανή ιστορία της μοτοσυκλέττας στους δρόμους του Ψυχικού! Εκεί που για πρώτη φορά, το 1929, διοργανώθηκε το 1ο Τ.Τ. (Tourist Trophy), στους ίδιους δρόμους, θα ζήσουμε εκείνη την ίδια εμπειρία!
Σας προσκαλούμε λοιπόν να έρθετε, στην ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑΣ! Το  "3ο Τ.Τ. Ψυχικού" είναι επίσημη εκδήλωση της FIVA (National B event) και είναι αναρτημένη στο ημερολόγιο εκδηλώσεων της.


                                                                                                    Για τον Π.Ο.Μ. MOTORCYCLE REPUBLIK 

                                                                                                           Μαριολόπουλος Παναγιώτης

Σημείωση: Θα υπάρξει ειδικά διαμορφωμένος χώρος μέσα στην εκδήλωση, όπου θα εκτίθενται ΜΟΝΟ ιστορικές μοτοσυκλέττες, κατασκευής έως το 1988, που ΔΕΝ συμμετέχουν στην εκδήλωση. Σύγχρονες μοτοσυκλέττες και αυτοκίνητα θα παρκάρουν σε δρόμους στις γύρω περιοχές και οπωσδήποτε εκτός της πρώτης πλατείας και των δρόμων διεξαγωγής της εκδήλωσης.
Προτεραιότητα μας, η αποφυγή σκουπιδιών!"

 

Suzuka 8 Hours: Ο Johann Zarco μιλά για απίστευτα δύσκολες συνθήκες αγώνα

Η Honda HRC και ο Johann Zarco ήταν και πάλι στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου
Zarco
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/8/2025

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι Johann Zarco και Takumi Takahashi ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου της Suzuka 8 Hours, κατακτώντας παράλληλα την 4η συνεχόμενη νίκη της Honda HRC στον εμβληματικό αγώνα.

Η Honda επέλεξε να συμμετέχει με μόλις δύο αναβάτες την φετινή χρονιά, τους Johann Zarco και Takumi Takahashi. Η συγκεκριμένη επιλογή μόνο εύκολη δεν ήταν, καθώς το δίδυμο χρειάστηκε να οδηγήσει για σχεδόν τέσσερις ώρες ο καθένας σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες που είχαν διαθέσιμους τρεις αναβάτες.

Η ομάδα της Honda κατάφερε να πάρει την καρό σημαία με διαφορά 34 δευτερολέπτων από την εργοστασιακή ομάδα Yamaha Racing Team.

Ο Johann Zarco δήλωσε: “Οι 8 ώρες Suzuka είναι ένας αγώνας που απολαμβάνω πολύ και το να βρίσκομαι στην καλύτερη μοτοσυκλέτα, μια μοτοσυκλέτα που είναι ευχάριστη να οδηγείς, είναι απολύτως σπουδαίο. Ταυτόχρονα, σήμερα ήταν τόσο, μα τόσο δύσκολο, σε απίστευτα δύσκολες συνθήκες. Κατάφερα να διατηρήσω τον έλεγχο στην πίστα, όπως περίμενα, αλλά η ξεκούραση μεταξύ των sessions ήταν πολύ πιο δύσκολη από ό,τι πίστευα. Στη συνέχεια, την τελευταία ώρα, βγήκε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας και πρόσθεσε μερικούς επιπλέον γύρους στην τελευταία περίοδο που ήταν στην πίστα ο Takumi, γεγονός που μου έδωσε λίγο περισσότερο χρόνο για να ξεκουραστώ. Όταν ήρθε η στιγμή να οδηγήσω, βγήκε άλλο ένα αυτοκίνητο ασφαλείας και με βοήθησε να επανέλθω σιγά σιγά στο ρυθμό μου, οπότε τελικά όλα πήγαν πολύ καλά.”

Στην συνέχεια είπε πως ο Takumi ήταν πολύ δυνατός, ανεξάρτητα από την ζέστη. Το πλάνο ήταν καλό και τα επτά pit stops έκαναν την διαφορά. Είπε επίσης πως πέρυσι ο Takahashi πήρε την καρό σημαία, όμως φέτος ήταν προσχεδιασμένο να τελειώσει τον αγώνα ο ίδιος, το οποίο ήταν πραγματικά πανέμορφο. Η μοτοσυκλέτα έγινε πιο διαχειρίσιμη μόλις έπεσε η θερμοκρασία και η διαφορά των τριάντα δευτερολέπτων έδωσε στην ομάδα τους μία ασφάλεια. Μάλιστα δήλωσε πως η πίστα σε μερικά σημεία ήταν αρκετά σκοτεινή και δεν μπορούσε να κατέβει το 2:09, έτσι απόλαυσε την οδήγηση έως τον τερματισμό.