4η Συγκέντρωση Μαμμούθ - Ολοκληρώθηκε στη χιονισμένη Καστανούσα Μικρόπολης Δράμας

Χειμερινή διαβίωση μοτοσυκλετιστών και κοπή της πίτας ΜΟΤΟΕ
MOTOE κοπή πίτας 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/1/2023

Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023 ολοκληρώθηκε η τετραήμερη 4η Συγκέντρωση Μαμμούθ – Χειμερινή Διαβίωση Μοτοσυκλετιστών στην Καστανούσα Μικρόπολης Δράμας, όπου παράλληλα η ΜΟΤΟΕ έκοψε και την πίτα της.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΜΟΤΟΕ:

Ο καιρός “ιδανικός” για το πνεύμα της  Μαμμούθ, με το χιόνι να έρχεται ακριβώς στην ώρα του ανταμείβοντας τους τολμηρούς συμμετέχοντες με εικόνες απίστευτης ομορφιάς. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες, όλοι όσοι το προσπάθησαν κατάφεραν (είτε από μόνοι τους είτε με λίγη βοήθεια από τους διοργανωτές) να φτάσουν χωρίς απρόοπτα στον χώρο της εκδήλωσης όπου τους περίμενε ζέστη, ζεστή ατμόσφαιρα, ζεστή παρέα και ζεστές σούπες.

ΜΟΤΟΕ πίτα

Η “διοικητική μέριμνα” της διοργάνωσης που περιλάμβανε δύο οχήματα 4Χ4 και ένα τρακτέρ, χρειάστηκε να επέμβει ελάχιστες φορές, και το έργο της περιορίστηκε στην μεταφορά καυσοξύλων, τραπεζιών και πάγκων, σκευών εστιών και φούρνων, γενήτριας και φωτιστικών, και γενικά όλου του εξοπλισμού που είναι απαράιτητος για να στηθεί μια τέτοια εκδήλωση σε μια άδεια καλύβα στην μέση ενός χιονισμένου δάσους. 

Το Σάββατο το βράδυ κόπηκε, με γέλια και πειράγματα αλλά και με κάθε επισημότητα, η πίττα της ΜΟΤΟΕ, με τον “τυχερό” να κερδίζει μια δωρεάν είσοδο στην Πανελλήνια.

Η αποχώρηση έγινε την Κυριακή το πρωί, με ελαφριά λιακάδα και μηδενική δυσκολία για τους ταξιδιώτες.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν, και σας περιμένει στις επόμενες εκδηλώσεις του 2023, ΕΔΩ.

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες