ΑΑΔΕ- Κατάσχεση 43.000 λίτρων χημικών διαλυτών και προϊόντων για νοθεία καυσίμων [Video]

Σε Ροδόπη εντοπίστηκε το παράνομο βυτιοφόρο και στο λιμάνι του Πειραιά το παράνομο container
motomag ΑΑΔΕ- Κατάσχεση 43.000 λίτρων χημικών διαλυτών και προϊόντων για νοθεία καυσίμων [Video]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

3/11/2023

Οι τελωνειακοί ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, εντόπισαν και δέσμευσαν μεγάλη ποσότητα χημικών διαλυτών και προϊόντων, που χρησιμοποιούνται στη νόθευση υγρών καυσίμων.

Συγκεκριμένα οι τελωνειακοί ελεγκτές δέσμευσαν βυτιοφόρο όχημα από την Βουλγαρία στον σταθμό διοδίων Ιάσμου. Το βυτιοφόρο, βουλγάρικης μεταφορικής εταιρείας, που είχε εισέλθει στη χώρα μέσω του συνοριακού σταθμού Ορμενίου, μετέφερε -κατά δήλωση- 24.366 λίτρα adblue, το οποίο αποτελεί πρόσθετο υγρό για κινητήρες, για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Αποστολέας φερόταν βουλγαρική εταιρεία, ενώ ως παραλήπτης είχε δηλωθεί ελληνική εταιρεία, με έδρα την Αττική.

ΑΑΔΕ

Από τον έλεγχο, διαπιστώθηκε η απουσία πραγματικού παραλήπτη, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές πληροφορίες. Το βυτιοφόρο δεσμεύθηκε και οδηγήθηκε στο Τελωνείο Ξάνθης. Τα αποτελέσματα από τη χημική εξέταση του διαλύτη έδειξαν ότι το βυτιοφόρο μετέφερε μείγμα ελαφρών υδρογονανθράκων, που προσομοιάζει καύσιμο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τέτοιο -φυσικά είναι επικίνδυνο καθώς είναι νοθευμένο καύσιμο και όχι καθαρή βενζίνη. Οι ελεγκτές εκτιμούν ότι το συγκεκριμένο μείγμα επιχειρήθηκε να διοχετευθεί σε πρατήρια υγρών καυσίμων. Οι τελωνειακοί ενημέρωσαν τους ομολόγους τους στην Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να αποτραπεί η είσοδος και δεύτερου βυτιοφόρου οχήματος με τα ίδια στοιχεία αποστολέα, παραλήπτη και μεταφορικής εταιρείας, από τον συνοριακό σταθμό Ορμενίου.

ΑΑΔΕ

Ταυτόχρονα στο λιμάνι του Πειραιά οι ελεγκτές εντόπισαν container με χημικούς διαλύτες, η μεταφορά των οποίων δεν είχε δηλωθεί στο πληροφοριακό σύστημα των Τελωνείων. Σύμφωνα με τα φορτωτικά έγγραφα, η συνολική ποσότητα των διαλυτών ήταν 18.540 λίτρα, ενώ αποστολέας ήταν πολωνική εταιρεία και παραλήπτης ελληνική εταιρεία με έδρα στην Εύβοια. Η έρευνα έδειξε ότι η ελληνική εταιρεία είναι εικονική και χρησιμοποιείται για τη σύνταξη των εγγράφων μεταφοράς των φορτίων. Η δεξαμενή container δεσμεύτηκε, ενώ με τη λήψη των αποτελεσμάτων της χημικής ανάλυσης θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες κατάσχεσης για λαθρεμπορία. Η έρευνα για τον εντοπισμό όλων των εμπλεκομένων συνεχίζεται.

Ετικέτες

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος δώρισε δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Can-Am στην ελληνική αστυνομία

Πρόκειται για μία Can-am Pulse και μία Origin
Can
Από το

motomag

18/12/2025

Σήμερα στις 18 Ιανουαρίου 2025 η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος έκανε δωρεά στην Ελληνική Αστυνομία δύο Can-Am  ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος συγκεκριμένα δώρισε τα μοντέλα:

Μία Can-Am Pulse,που προσφέρει αυτονομία έως και 160 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3.

Pulse

Μπροστά βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι της KYB διαμέτρου 41 mm και διαδρομής 140 mm και πίσω αμορτισέρ της SACHS με διαδρομή 140 mm. Στα φρένα βρίσκουμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 177 κιλά.

Μία Can-Am Origin,που προσφέρει αυτονομία έως και 145 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ και η Origin μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα φέρει αναρτήσεις της KYB με μεγάλες διαδρομές (255 mm) για να μπορεί να κινηθεί και στο χώμα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Origin

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 187 κιλά.

Μάλιστα πίσω ακριβώς από τον Πρόεδρο του Ομίλου διακρίνει κανείς και το ελληνικό ηλεκτρικό scooter NOOS που κατασκευάζεται από τον όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος και έχει πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου.