Ανάκληση Honda CBR1000 RR-R: Για το μοχλικό του λεβιέ ταχυτήτων

Ξεκίνησε στην Ιαπωνία
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/10/2020

Η Honda Ιαπωνίας εξέδωσε άλλη μια ανάκληση που αφορά το CBR1000RR-R, το οποίο συνεχίζει να πηγαίνει στις αγορές των ευρωπαϊκών χωρών με το σταγονόμετρο, αφού όπως έχουμε πει, η Honda αποφάσισε να στέλνει τις μοτοσυκλέτες που είχαν τις ελλαττωματικές μπιέλες τιτανίου στο τμήμα του HRC που εδρεύει στην Ισπανία, προκειμένου να γίνεται η αλλαγή από το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό της Honda Racing Corporation! Ακολούθησε και μια δεύτερη ανάκληση που αφορούσε το κάρτερ. Αυτή την τρίτη φορά, η ανάκληση αφορά τον λεβιέ ταχυτήτων και συγκεκριμένα τη βίδα που τον συγκρατεί στο πλαίσιο. Στα ανεβάσματα ταχυτήτων υπάρχει η περίπτωση να αρχίζει να ξεβιδώνεται και να χαλαρώνει, με αποτέλεσμα σε ακραίες περιπτώσεις να φτάσει στο σημείο να σπάσει. Η Honda (μέσω τους δικτύου επίσημων συνεργείων της) θα αντικαταστήσει την εν λόγω βίδα με μία νέας σχεδίασης που δεν θα παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα και θα προσθέσει ένα αυτοκόλλητο με κωδικό No.4832 κοντά στον αριθμό πλαισίου. Η ανάκληση αφορά μοτοσυκλέτες με αριθμό πλαισίου από  SC82-1000009 έως SC82-1000702 και ημερομηνία κατασκευής 31 Μαρτίου έως 31 Ιουλίου.

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.