Andrea Dovizioso – Στο νοσοκομείο μετά από πτώση σε ιδιωτική πίστα MX

Η αξονική έδειξε ότι το κράνος προστάτευσε το κεφάλι
Andrea Dovizioso – Στο νοσοκομείο μετά από πτώση σε ιδιωτική πίστα MX
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/4/2024

Ο πρώην αναβάτης των MotoGP, Andrea Dovizioso, είχε μία άσχημη πτώση με την motocross μοτοσυκλέτα του, η οποία του στοίχισε ένα σπασμένο χέρι και μία κλείδα, με το κράνος να κάνει την δουλειά για την οποία έχει σχεδιαστεί, προστατεύοντας το κεφάλι του Ιταλού.

Μετά την απόσυρσή του από τα MotoGP και τους αγώνες ταχύτητας με μοτοσυκλέτα, ο Andrea Dovizioso έχει επικεντρωθεί στην χωμάτινη οδήγηση και πιο συγκεκριμένα στους αγώνες Motocross, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να αναλάβει την διαχείριση της πίστας MX 04 Park - Monte Coralli.

Andrea Dovizioso – Στο νοσοκομείο μετά από πτώση σε ιδιωτική πίστα MX

Το πρωί της Τρίτης 9/4, ο Dovizioso βρισκόταν σε ιδιωτική πίστα στην περιοχή Terranuova Bracciolini, στην επαρχία Arezzo, όπου κατά την διάρκεια της προπόνησή του σημείωση μία άσχημη πτώση. Από εκεί μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο Careggi της Φλωρεντίας, όπου υπεβλήθη στις απαραίτητες εξετάσεις.

Andrea Dovizioso – Στο νοσοκομείο μετά από πτώση σε ιδιωτική πίστα MX

Αν και οι αρχικές πληροφορίες ήθελαν να έχει χτυπήσει το κεφάλι του, ο Dovi με ανάρτησή του στα κοινωνικά του δίκτυα ενημέρωσε τους ακολούθους του ότι η αξονική ήταν καθαρή. Παρ’ όλ’ αυτά, όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία που ανάρτησε, δεν βγήκε αλώβητος από την πτώση, καθώς μετρά μία σπασμένη κλείδα και ένα χέρι, ενώ έχει τραύματα και στα πλευρά του. Όπως χαριτολογώντας γράφει στην λεζάντα που συνοδεύει την φωτογραφία “η συλλογή μου από κατάγματα μεγαλώνει”, ενώ δήλωσε ότι για οτιδήποτε νεότερο αναφορικά με την πορεία της υγείας του, θα μας ενημερώσει.

Υπενθυμίζουμε ότι ο πρώην αναβάτης των MotoGP, ο οποίος έχει ανακηρυχθεί και MotoGP Legend, μετρά ήδη μία άσχημη πτώση στο MX, αποτέλεσμα της οποίας ήταν ένας σπασμένος δεξιός καρπός και χτυπήματα στο πρόσωπο.

Ετικέτες

Harley-Davidson: Το Καλοκαίρι ξεκινά σωστά με Fuel The Summer Party

Ολοήμερο πάρτι στο νέο σπίτι της ελληνικής Harley-Davidson στο Κορωπί
harley-davidson-summer-party
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Την Κυριακή 20 Ιουνίου το νέο σπίτι της Harley-Davidson στο Κορωπί, Ηφαίστου 2 & Λεωφόρο Ευελπίδων, άνοιξε τις πόρτες του από τις 14:00 το μεσημέρι για το Fuel The Summer Party, μια γιορτή με πολλά ενδιαφέροντα για όσους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να το επισκεφτούν.

Harley-Davidson

Η γιορτή περιελάμβανε ζωντανή μουσική με τη Chameleon Rock Band, ψώνια από το επίσημο κατάστημα με έκπτωση στα μπλουζάκια (t-shirts), αλλά και test rides που αρκετοί φίλοι της εταιρείας τίμησαν με το παραπάνω.

Harley-Davidson

Παράλληλα, όλη η γκάμα των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας ήταν εκεί, με τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας Harley-Davidson διαθέσιμους για όποιες απορίες είχαν οι επισκέπτες και φυσικά πολύ κόσμο που πέρασε για να γιορτάσει την έλευση του Καλοκαιριού.

Harley-Davidson Fuel the Summer Party

Απολαύστε μια δόση από την όμορφη ατμόσφαιρα της καλοκαιρινής γιορτής της Harley-Davidson μέσα από μια συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.

Φωτογραφίες: Σπύρος Τσαντήλας, Harley-Davidson/Βασίλης Κωστάκος