Αυτή την Πέμπτη η KTM θα έχει λόγους να γιορτάσει! Νέο Μουσείο!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/2/2015

Στις 12 Φεβρουαρίου, ο πρόεδρος της KTM, Stefan Pierer, θα εγκαινιάσει στο κέντρο της μικρής πόλης, την έδρα της KTM, το μουσείο της μάρκας! Είναι μια απαραίτητη κίνηση για την εταιρία που συνεχώς αυξάνει το μερίδιο της στην αγορά, και θα της δώσει το απαραίτητο κύρος που ένας μεγάλος κατασκευαστής διαθέτει. Επίσης θα ασφαλίσει με τον καλύτερο τρόπο, τον χαμένο κρίκο από την πορεία της εταιρίας.

Στα τέλη του ’90 η KTM, όπως και άλλες βιομηχανίες εκείνη την περίοδο, αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα. Οι τράπεζες απειλούσαν τις εγκαταστάσεις της, που περιλάμβαναν και το μικρό μουσείο όπου διατηρούσε πρωτότυπα και ανακατασκευασμένα μοντέλα. Λίγους μήνες μετά ο κίνδυνος έγινε πραγματικότητα και εκπρόσωπος της τράπεζας έφτασε στο μουσείο με έναν πιθανό αγοραστή για τα μοντέλα που εκτίθεντο. Ήταν τέτοια η λαχτάρα του αγοραστή που αμέσως άρχισε να τυλίγει ταινίες γύρω από τις μοτοσυκλέτες, έτσι ώστε να μην τις πειράξει κανένας άλλος, και μέσα στον πανικό, μαρκάρισε και το προσωπικό σκούτερ ενός υπαλλήλου, που το είχε παρκάρει μέσα στην αίθουσα. Ο κύριος αυτός ήταν ο Arnaldo Farioli, παλιός αγωνιζόμενος της KTM στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro, από την δεκαετία του ’60, ιδιοκτήτης της Ιταλικής αγωνιστικής ομάδας και αντιπρόσωπος στην Ιταλία. Ο κ.Farioli δεν εμφανίζει και δεν δίνει λεπτομέρειες για την συλλογή του. Την έχει φωτογραφίσει, και κατηγοριοποιήσει χωρίς όμως να δώσει το δικαίωμα στο φωτογράφο να αναπαράγει τις φωτογραφίες, πέρα από κάποιες ενδεικτικά και μόνο. Ο λόγος της μυστικότητας του κ.Farioli, είναι απλός. Αγόρασε την συλλογή για να την σώσει, να κρατήσει την ιστορία της KTM και όχι για να την έχει και να την επιδεικνύει. Αυτός είναι και ο λόγος που πιστεύουμε ότι υπάρχουν πιθανότητες να φτάσει σε κάποιο είδους συμφωνία με τον κ.Pierer για την επιστροφή των μοντέλων στο νέο μουσείο!

Στις επόμενες μέρες θα γνωρίζουμε περισσότερα, όταν ο Stefan Pierer εγκαινιάσει την θεμελίωση του νέου κτηρίου, στο κέντρο του Mattighofen, της μικρής πόλης στην οποία βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της KTM. Εμείς πάντως θέλουμε να υπάρχει ένας χώρος, όπου θα μπορούμε να τον επισκεφτούμε για να δούμε μοτοσυκλέτες που τώρα βρίσκονται σε χώρους μη προσβάσιμους. Να δούμε παλιές αγωνιζόμενες στο Dakar, μοτοσυκλέτες που έχουν αφήσει ιστορία…

Ο κύριος Arnaldo Farioli:

πηγές: nachrichten.at / MOTO Magazine

Ετικέτες

Yamaha XMAX 300: Δώρο αξεσουάρ αξίας 500 ευρώ με κάθε αγορά

Ισχύει για όλη τη σειρά των XMAX 300
XMAX
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/6/2026

Η Yamaha ανακοινώνει μία νέα προσφορά για τα μοντέλα της οικογένειας XMAX 300, προσφέροντας δώρο γνήσια αξεσουάρ Yamaha αξίας 500 ευρώ με κάθε αγορά έως και 31 Αυγούστου 2026.

Πιο συγκεκριμένα, με κάθε αγορά XMAX 300, XMAX 300 Tech MAX, XMAX 300 Tech MAX+, προσφέρονται δώρο γνήσια αξεσουάρ Yamaha αξίας 500 ευρώ.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως το σκούτερ της Yamaha κουβαλά 20 χρόνια κληρονομιάς, με αξιοπιστία που υπογραμμίζεται από το γεγονός πως όλη η οικογένεια XMAX 300 συνοδεύεται από 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

Η προσφορά ισχύει έως και 31/08/2026 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Yamaha.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε και όλα τα γνήσια αξεσουάρ που μπορείτε να αποκτήσετε: