Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος - Προχωρά με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή, παράδοση μέσα στο 2025

Η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει το 30%
motomag Προχωρά με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, παράδοση μέσα στο 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

17/1/2024

Επίσκεψη στα εργοτάξια του υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου πραγματοποίησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να επιθεωρήσουν τα στάδια προόδου των εργασιών.

Ένα πολύ σημαντικό έργο το οποίο θα αναβαθμίσει την οδική ασφάλεια των διαδρομών στη Δυτική Πελοπόννησο βρίσκεται σε εξέλιξη, ο λόγος για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος, μήκους 74,8 χιλιομέτρων ο οποίος αναμένεται να είναι έτοιμος μέσα στο 2025 σύμφωνα με την Κυβέρνηση. Για να ενημερωθούν για την πορεία του έργου βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις του αυτοκινητόδρομου της Ολυμπίας Οδού στο Ρίο, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου καθώς και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος  Ταχιάος. Και οι τρεις τους αφού ενημερώθηκαν από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτη Παπανικόλα πως η συνολική πρόοδος του έργο έχει ξεπεράσει πλέον το 30% ανέφεραν τα εξής:

Ο Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε: ”Βρισκόμαστε εδώ για να επιθεωρήσουμε –εκ νέου– τις εργασίες προόδου ενός εμβληματικού οδικού έργου, αυτού της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, μήκους περίπου 75 χιλιομέτρων. Η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει πλέον το 30%. Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούλιο του 2023, όταν είχαμε επισκεφθεί τα εργοτάξια, η πρόοδος κατασκευής υπολειπόταν του 20%, αυτό σημαίνει ότι μέσα σε διάστημα έξι μηνών, το έργο προχώρησε με πάρα πολύ υψηλό και επιταχυνόμενο ρυθμό. Εκτιμούμε ότι το ποσοστό ολοκλήρωσης θα διαμορφωθεί στο 50% μέχρι τον Ιούνιο και θα υπερβεί το 75% στο τέλος του έτους, με την ολοκλήρωση του έργου να επιτυγχάνεται, όπως έχουμε δεσμευτεί, μέσα στο 2025. Η Κυβέρνηση υλοποιεί, με συνέπεια, ένα ακόμη εμβληματικό έργο, με σημαντικό αναπτυξιακό και κοινωνικό πρόσημο, αναγκαίο για την οδική ασφάλεια των διαδρομών στη Δυτική Πελοπόννησο.”

Προχωρά με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, παράδοση μέσα στο 2025

Η Χριστίνα Αλεξοπούλου, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές δήλωσε: “Η νέα εθνική οδός Πατρών – Πύργου είναι ένα έργο που υπερασπίστηκα από την πρώτη στιγμή, ως βουλευτής Αχαΐας, αφού θα αλλάξει τον οδικό χάρτη της Δυτικής Ελλάδας. Πλέον, είμαστε σε θέση σήμερα να ανακοινώσουμε ότι η πρόοδος των εργασιών έχει ξεπεράσει το 30% και μάλιστα σε λιγότερο από έξι μήνες ο ρυθμός υλοποίησης έχει αυξηθεί κατακόρυφα, κάτι που θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες. Με δεδομένο ότι τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται αυστηρά, μέχρι το 2025 θα έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα συμβάλλει τόσο στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά και στην ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και ολόκληρης της χώρας.”

Ο Νίκος Ταχιάος, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος σημείωσε: “Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, υψηλών προδιαγραφών, 74,8 χιλιομέτρων και σχεδιαστική ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα. Το έργο αυτό θα αναβαθμίσει τις μεταφορές στην περιοχή και θα μετατρέψει έναν δρόμο υψηλής επικινδυνότητας σε μια ασφαλή δίοδο. Παράλληλα, θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των δύο πόλεων, αλλά και τον χρόνο ταξιδιού από την Αθήνα. Στόχος της Κυβέρνησης είναι το έργο να έχει ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος του τους πρώτους μήνες του 2025 και πλήρως λίγους μήνες αργότερα. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι δεν θα παρεκκλίνουμε του χρονοδιαγράμματος και του αρχικού σχεδιασμού και ότι το έργο θα παραδοθεί στον χρόνο και με την ποιότητα που ορίζονται.”

Προχωρά με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, παράδοση μέσα στο 2025

Χιλιάδες Hell’s Angels καταφτάνουν στην Ηγουμενίτσα – Άρχισαν ήδη οι συλλήψεις

Πάνω από 5.000 μοτοσυκλετιστές αναμένονται στο Ελληνικό Φεστιβάλ Φίλων Αμερικανικής Μοτοσυκλέτας στην παραλία Δρέπανο
hells-angels
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/6/2026

Η διοργάνωση του φεστιβάλ στο Δρέπανο από 5 ως 7 Ιουνίου αναμένεται να προσελκύσει στην περιοχή χιλιάδες μοτοσυκλετιστές από όλη την Ευρώπη και μεταξύ τους μεγάλο αριθμό μελών της οργάνωσης Hell’s Angels (HAMC).

Το γεγονός αυτό ωστόσο έχει σημάνει συναγερμό στις αρχές της χώρας, καθώς εκτιμάται πως μεταξύ των μελών της HAMC περιλαμβάνονται αρκετοί επικίνδυνοι κακοποιοί. Άλλωστε υπάρχει πάντα η ανάμνηση του ανάλογου φεστιβάλ στην περιοχή το 2015, όταν μια ομάδα Hell’s Angels είχε ξυλοκοπήσει μέχρι θανάτου 41χρονο Έλληνα έξω από κατάστημα εστίασης μετά από ασήμαντη διαφωνία.

Στο μεταξύ δέκα συλλήψεις έχουν ήδη γίνει από τις αρχές, επτά στον συνοριακό σταθμό του Προμαχώνα και άλλες τρεις στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, αφορώντας όλες μέλη διαφόρων τμημάτων της HAMC.

Στον Προμαχώνα συνελήφθησαν επτά μοτοσυκλετιστές από τη Βουλγαρία και την Πολωνία που βρέθηκαν σε έλεγχο με μαχαίρια, σιδερογροθιές και γκλομπ. Στη δε Ηγουμενίτσα πιάστηκαν στη διάρκεια ελέγχων κατά την αποβίβαση από το καράβι τρεις Γερμανοί υπήκοοι, δύο εξ αυτών οπλισμένοι με μαχαίρια και ο τρίτος καθώς εκκρεμούσε εις βάρος του διεθνές ένταλμα για τροχαίο με τραυματισμό στην Πολωνία.

Με τις εκτιμήσεις των διοργανωτών να μιλούν για μια συγκέντρωση περισσότερων από 5.000 μοτοσυκλετιστών, η Ελληνική Αστυνομία έχει καταστρώσει ειδικά σχέδια περιφρούρησης στην περιοχή, σε συνεργασία με τις τελωνειακές αρχές και το Λιμενικό Σώμα.