ΒΜW: Τώρα και αρώματα με το σήμα των Βαυαρών! – Δυο επιλογές για τον αναβάτη

Σε συνεργασία με την ιταλική Mavive
BMW άρωμα αναβάτης 2025
Από το

motomag

7/5/2025

Μας ξαφνιάζει η BMW με την τελευταία της παρουσίαση που δεν αφορά ούτε μοτοσυκλέτες ούτε αυτοκίνητά, αλλά… δύο νέα αρώματα.

Σύμφωνα με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία “H απόλαυση αποτελεί την κεντρική αξία της BMW – κάτι που ξεπερνά την καθαρά οδηγική απόλαυση. Με τα δύο νέα αρώματα AMBERNESS και BERGAMOOD, η BMW μεταφέρει για πρώτη φορά αυτή τη μοναδική αίσθηση σε ένα οσφρητικό ταξίδι. Τα δύο eaux de parfum δημιουργήθηκαν από τη διάσημη ιταλική εταιρεία Mavive, που ανήκει στην οικογένεια Vidal με ιστορία άνω των 120 ετών στον κόσμο των αρωμάτων.”

“Τα νέα αρώματα της BMW AMBERNESS και BERGAMOOD εκφράζουν την απόλαυση της BMW με έναν νέο τρόπο. Όπως και η εταιρεία BMW, είναι καθηλωτικά, εκφραστικά και εμπνευσμένα. Αποτελούν μια ξεχωριστή πρόταση καθημερινής χρήσης που ενισχύει τον συναισθηματικό δεσμό με την εταιρεία”, δήλωσε ο Stefan Karch, επικεφαλής του τμήματος Lifestyle & Licensing της BMW.

BMW άρωμα αναβάτης 2025

Ο Marco Vidal, Διευθύνων Σύμβουλος της Mavive S.p.A., πρόσθεσε: “Η συνεργασία με την BMW ήταν πρόκληση και τιμή. Το αποτέλεσμα είναι δύο αρώματα που συνδυάζουν τεχνογνωσία και καινοτομία σε μια μοναδική αισθητηριακή εμπειρία”.

Τα δύο νέα αρώματα είναι unisex, σχεδιασμένα να ταιριάζουν σε κάθε φύλο και τύπο επιδερμίδας. Μπορούν να φορεθούν μεμονωμένα ή συνδυαστικά. Περιλαμβάνουν την τεχνολογία EmotiWaves της dsm-firmenich, η οποία βασίζεται σε επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους που ενισχύουν τα συναισθήματα μέσω φυσικών συστατικών.

Amberness: Γήινο και αισθησιακό, περιλαμβάνει φασκόμηλο από τη Γαλλία, κάρδαμο από τη Γουατεμάλα, περγαμόντο από την Ιταλία, γεράνι από την Αίγυπτο, βανίλια από τη Μαδαγασκάρη, πατσουλί από την Ινδονησία και βετιβέρ από την Αϊτή.

Bergamood: Δροσερό και ζωντανό, με νότες περγαμόντου και μανταρινιού από την Ιταλία, ροζ πιπέρι, λεβάντα, πετιγκρέιν, και μια ζεστή βάση από κεχριμπάρι και μόσχο.

Τα μπουκάλια είναι εμπνευσμένα από το εμβληματικό κτίριο-έδρα της BMW στο Μόναχο. Κατασκευασμένα από διαφανές γυαλί με κυλινδρικό σχήμα, μαύρο καπάκι με το λογότυπο BMW και μεταλλικές λεπτομέρειες, εκφράζουν κομψότητα και σύγχρονη αισθητική. Ακόμα και οι συσκευασίες πληρούν αυστηρά πρότυπα βιωσιμότητας και παρασκευάζονται από FSC πιστοποιημένο χαρτί που εγγυάται υπεύθυνη διαχείριση των δασών.

Τα αρώματα Amberness και Bergamood θα είναι διαθέσιμα από τον Μάιο σε επιλεγμένα αρωματοπωλεία, στο BMW Lifestyle Online Shop (lifestyle.bmw.com) και σε επιλεγμένες αντιπροσωπείες BMW.

Οι τιμές διαμορφώνονται στα 62,00 ευρώ για τα 50 ml και 85,00 ευρώ για τα 100 ml.

MotoGP: Συνεργασία με SHARK για νέα σειρά κρανών με το λογότυπό τους το 2026

Η γνωστή εταιρεία SHARK συμμαχεί με τα MotoGP για την δημιουργία επίσημης σειράς κρανών του παγκοσμίου πρωταθλήματος
MotoGP SHARK Helmets
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

26/11/2025

Η SHARK και τα MotoGP ανακοίνωσαν την συνεργασία τους, παρουσιάζοντας την πρώτη επίσημη συλλογή κρανών MotoGP που θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2026, μια κίνηση που ενισχύει τη θέση της SHARK στον κορυφαίο θεσμό των δύο τροχών, φέρνοντας στους αναβάτες κράνη κατασκευασμένα με τεχνολογία που εξελίχθηκε σε ακραίες αγωνιστικές συνθήκες.

Η SHARK, με ρίζες στα γαλλικά paddock από το 1989 και 79 παγκόσμιους πρωταθλητές στο ενεργητικό της, ενισχύει την παρουσία της στα MotoGP όπου ήδη εκπροσωπείται από τους Johann Zarco και Raul Fernandez. Η νέα σειρά κρανών, σχεδιασμένη στη Μασσαλία, αξιοποιεί την τεχνολογία που η εταιρεία εξελίσσει μέσα στις πίστες: σύνθετα υλικά, αεροδυναμική βελτιστοποίηση και αφοσίωση στην προστασία.

Τα MotoGP, ως κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών παγκοσμίως, αποτελεί ιδανικό συνεργάτη με 22 πίστες σε 5 ηπείρους και συνεχής τεχνολογική εξέλιξη σε αεροδυναμική, ηλεκτρονικά και ασφάλεια.

Η συλλογή SHARK x MotoGP θα περιλαμβάνει δύο Aeron GP FIM #2 πιστοποιημένα με το νέο πρότυπο FIM 2026, ένα Aeron χωρίς το A2S spoiler, καθώς και τα ολοκαίνουργια Skwal Cup και Skwal Jet Cup. Πρόκειται για κράνη που κουβαλούν αγωνιστικό DNA, αλλά προορίζονται για καθημερινή αστική χρήση από όλους τους αναβάτες.

Ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, χαρακτήρισε τη συλλογή "σύμβολο ανάπτυξης και πάθους", ενώ ο CEO της 2Ride (μητρική εταιρεία γνωστών brands όπως SHARK, NOLAN, SEGURA, BERING, και CAIRN) Christophe Merkel, τόνισε ότι η σειρά αντανακλά τις αξίες και των δύο μερών, φέρνοντας τεχνολογία από τα MotoGP στο δρόμο.

Η συνεργασία θα διαρκέσει από το 2026 έως το τέλος του 2028, σηματοδοτώντας μια τριετία τεχνολογικής και εμπορικής σύμπραξης, κυρίως το δεύτερο για να είμαστε ειλικρινείς. Το διαδικτυακό κατάστημα των MotoGP πηγαίνει πολύ καλά και για να συνεχίσει θα πρέπει να εμπλουτίζεται με προϊόντα. Ένα δικό τους κράνος, είναι κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση χωρίς κάποια άλλη επιρροή στο καθαυτό κομμάτι των αγώνων.