ΕΛ.ΑΣ: 9η εβδομάδα δράσης “Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους” με πάνω από 2.900 παραβάσεις

21.421 έλεγχοι και 2.933 παραβάσεις σε μία εβδομάδα
Police1
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/9/2025

Συνεχίστηκαν για ένατη εβδομάδα οι έλεγχοι της Ελληνικής Αστυνομίας στο πλαίσιο της εκστρατείας «“Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους”, με σκοπό την καθολική συμμόρφωση των αναβατών και συνεπιβατών δίκυκλων, καθώς και των χρηστών Ε.Π.Η.Ο. (Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων).

Ειδικότερα, κατά την ένατη εβδομάδα εφαρμογής της δράσης (25/8/2025 - 31/08/2025) πραγματοποιήθηκαν 21.421 έλεγχοι, στο πλαίσιο των οποίων βεβαιώθηκαν 2.483 παραβάσεις σε οδηγούς (από τις οποίες 84 σε εργαζόμενους σε υπηρεσίες διανομής), καθώς και 450 παραβάσεις σε επιβάτες.

Ενδεικτικά, μεταξύ των παραβάσεων, οι 2.160 αφορούσαν αναβάτες δίκυκλων (από τους οποίους 84 διανομείς), 441 συνεπιβάτες δίκυκλων, 289 οδηγούς Ε.Π.Η.Ο. και 31 οδηγούς οχημάτων ATV.

Πιο αναλυτικά, ανά περιφέρεια, βεβαιώθηκαν οι παρακάτω παραβάσεις:

689 στην Αττική,

396 στα Ιόνια Νησιά,

362 στη Δυτική Ελλάδα,

297 στη Θεσσαλονίκη,

250 στην Κρήτη,

188 στην Κεντρική Μακεδονία,

186 στο Νότιο Αιγαίο,

144 στην Πελοπόννησο,

103 στη Θεσσαλία,

83 στο Βόρειο Αιγαίο,

80 στην Ήπειρο,

73 στη Στερεά Ελλάδα,

68 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και

14 στη Δυτική Μακεδονία.

Οι αυστηροποίηση των ποινών έχει ως εξής:

350 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για 30 ημέρες για τον αναβάτη δικύκλων (Οι ίδιες κυρώσεις ισχύουν και για τον αναβάτη που δεν μεριμνά για την ασφάλεια του επιβάτη).

350 ευρώ πρόστιμο στον συνεπιβάτη δικύκλων.

30 ευρώ πρόστιμο για τον οδηγό Ε.Π.Η.Ο.

 

Η Ελληνική Αστυνομία δηλώνει πως θα συνεχίσει να βρίσκεται καθημερινά στους δρόμους, με ισχυρή παρουσία, προκειμένου να διασφαλίσει την καθολική εφαρμογή της υποχρεωτικής χρήσης κράνους και να εδραιωθεί μια πιο υπεύθυνη οδηγική συμπεριφορά.

EICMA Shift Up: Συνεργασία με MotoGP φέρνει τις αγωνιστικές στη φετινή έκθεση

Η νέα συνεργασία ανακοινώθηκε στο Grand Prix του Mugello και θα περιλαμβάνει αμφίδρομες δράσεις
EICMA_MOTOGP
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

3/6/2026

Υπό τον τίτλο “EICMA. Shift Up” μια νέα συμμαχία με το MotoGP ξεκινά από τη φετινή EICMA 2026 στο Μιλάνο (5-8/11).

Η ανακοίνωση έγινε στο περιθώριο του Ιταλικού GP στο Mugello, όπου έγινε γνωστό πως η πρώτη κοινή δράση αυτής της συνεργασίας θα έρθει τον Νοέμβρη στην ερχόμενη 83η διοργάνωση της EICMA, όπου θα στηθεί μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στην ιστορία του MotoGP με θρυλικές μοτοσυκλέτες, πρωτότυπα, εικόνες και άλλο ιστορικό υλικό που πιθανότατα δεν έχει εμφανιστεί ποτέ συγκεντρωμένο στον ίδιο χώρο.

Παράλληλα, το MotoGP θα χρησιμοποιήσει την έκθεση για να προμοτάρει κυρίως τους Ιταλικούς του αγώνες σε Mugello και Misano, ενώ στα πλαίσια του προγράμματος “Road to EICMA” θα συμπεριληφθεί και η προώθηση του αγώνα WSBK στην Cremona, στον οποίο η EICMA θα κατέχει ρόλο κεντρικού χορηγού.

Η συνέργεια αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας, είναι όμως μια δυνατή επικοινωνιακή σύμπραξη μεταξύ δύο πασίγνωστων θεσμών με μεγάλη παγκόσμια απήχηση. Το MotoGP προέρχεται από μια χρονιά-ρεκόρ (2025) με 3,6 εκατομμύρια θεατές στις πίστες του πρωταθλήματος και δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε κάθε αγώνα, ενώ η EICMA ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβρη με εξίσου εντυπωσιακά νούμερα επισκεψιμότητας: 600.000 επισκέπτες, 734 εκθέτες με 2.024 μάρκες από 50 χώρες, περισσότεροι από 43.000 έμποροι από 167 χώρες του κόσμου και πάνω από 8.200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου.

Εν ολίγοις, είναι μια συνεργασία από την οποία όλες οι πλευρές βγαίνουν κερδισμένες, ακόμη και οι μη μετέχοντες σε αυτή, όπως οι επισκέπτες της EICMA που θα απολαύσουν μοναδικά ιστορικά εκθέματα τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Ετικέτες