ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Συνεργασία με το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την καταπολέμηση των πυρκαγιών

Ξεκίνησε ο σχεδιασμός της αντιπυρικής περιόδου 2024
motomag ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Συνεργασία με το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την καταπολέμηση των πυρκαγιών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/12/2023

Την Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, μεταξύ του Υπουργού κ. Βασίλη Κικίλια και του Δ.Σ. της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας - ΕΛ.ΜΟΤ.Ο., με σκοπό τον σχεδιασμό της αντιπυρικής περιόδου του επόμενου έτους.

Η Ομοσπονδία έθεσε στην διάθεση του Υπουργείου, μοτοσυκλετιστικές ομάδες εθελοντών από τις Λέσχες - μέλη της Πανελλαδικά, για τον σχεδιασμό της αντιπυρικής περιόδου 2024. Η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. με υψηλό το αίσθημα του Εθελοντισμού και της Κοινωνικής Προσφοράς, με αυτόν τον τρόπο κάνει πράξη όσα πρεσβεύει στην ιδρυτική της διακήρυξη. Ως εκ τούτου ομάδες εθελοντών, με την καθοδήγηση της Πολιτικής Προστασίας και σε συντονισμό με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, θα σχεδιάζουν και θα εκτελούν διαδρομές σε δύσβατα σημεία και ιδιαίτερα σε περιόδους υψηλού κινδύνου, αναφέροντας πιθανές εστίες εκδήλωσης πυρκαγιών.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Συνεργασία με το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής ΠροστασίαςΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Συνεργασία με το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Ετικέτες

Davide Tardozzi: "Η απουσία του Valentino Rossi είναι πρόβλημα για τo MotoGP στην Ιταλία"

Σημαντική θεωρεί την αποχώρηση του Rossi και τη μετάβαση στη συνδρομητική τηλεόραση ο διευθυντής της Ducati
Tardozzi
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/5/2026

Ο Davide Tardozzi μίλησε για τη μείωμένη απήχηση των MotoGP στην Ιταλία τα τελευταία χρόνια, τονίζοντας πως η αποχώρηση του Valentino Rossi από την ενεργό δράση άφησε ένα τεράστιο κενό στο πρωτάθλημα, την ώρα που η μετάβαση στις συνδρομητικές πλατφόρμες δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την προσέγγιση νέου κοινού.

Παρά την περίοδο ανάπτυξης που διανύουν τα MotoGP υπό τη νέα ιδιοκτησία της Liberty Media, με αυξανόμενη προσέλευση θεατών και διευρυμένο ημερολόγιο αγώνων, ο Davide Tardozzi θεωρεί ότι η Ιταλία έχει χάσει σημαντικό έδαφος τα τελευταία χρόνια.

"Χάσαμε μερίδιο αγοράς στην Ιταλία τα τελευταία χρόνια," δήλωσε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ducati. "Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλες χώρες. Το γεγονός ότι δεν έχουμε πλέον τον Valentino Rossi είναι πρόβλημα."

Rossi

Ο Tardozzi εξήγησε πως ο Rossi ξεπερνούσε τα όρια του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας εξελιχθεί σε πραγματικό λαϊκό ήρωα: "Ο Valentino Rossi ήταν σταρ, ακόμη και ήρωας για τις γιαγιάδες. Εκείνος έκανε τον κόσμο να παρακολουθεί MotoGP."

Παρότι αναγνώρισε ότι ο Francesco Bagnaia έχει αποκτήσει πλέον ισχυρή αναγνωρισιμότητα στην Ιταλία, ενώ Ducati και Aprilia συμβάλλουν σημαντικά στην προώθηση του αθλήματος χάρη στις επιτυχίες τους, ο Ιταλός παράγοντας στάθηκε ιδιαίτερα και στο θέμα της τηλεοπτικής κάλυψης.

Tardozzi

"Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι η συνδρομητική τηλεόραση δεν βοηθά," σχολίασε. "Από την άλλη όμως, αυτός ο κόσμος πρέπει να επιβιώσει και τα συνδρομητικά κανάλια πληρώνουν πολλά χρήματα, οπότε οι διοργανωτές κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση."

Ο ίδιος παραδέχθηκε πως δύσκολα μπορεί πλέον να αντιστραφεί η κατάσταση: "Δεν ξέρω πώς θα κινηθούν οι νέοι ιδιοκτήτες και ποιο θα είναι το πλάνο προώθησης του πρωταθλήματος. Πιστεύω όμως ότι η εποχή της συνδρομητικής τηλεόρασης δεν μπορεί να γυρίσει πίσω."

Media

Παρά τις δυσκολίες, τα στοιχεία δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του κοινού στην Ιταλία έχει αρχίσει ξανά να αυξάνεται. Το Mugello είχε συγκεντρώσει μόλις 74.000 θεατές συνολικά το αγωνιστικό τριήμερο του 2022, όμως το 2025 ο αριθμός αυτός εκτοξεύθηκε στους 166.074, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη προσέλευση των τελευταίων είκοσι ετών. Αντίστοιχη άνοδο παρουσίασε και το Misano, όπου πέρυσι βρέθηκαν περίπου 174.000 θεατές.

Ο Tardozzi συνέκρινε επίσης την κατάσταση με τη Formula 1 υπό τη Liberty Media, εκφράζοντας τον προβληματισμό του για τη διαφορά εμπορικής δυναμικής ανάμεσα στα δύο πρωταθλήματα.

Media

"Εντυπωσιάζομαι όταν βλέπω τις τιμές των εισιτηρίων στη Formula 1 και παρ’ όλα αυτά οι εξέδρες να είναι γεμάτες ήδη από το πρωί της Παρασκευής," ανέφερε. "Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι μήπως κάνουμε κάπου λάθος."

Παράλληλα όμως, υπογράμμισε ότι τα MotoGP δεν μπορούν να ακολουθήσουν ακριβώς το ίδιο μοντέλο ανάπτυξης: "Τo MotoGP δεν μπορεί απλώς να πηγαίνει σε μέρη όπως το Las Vegas, το Dubai ή το Monte Carlo. Εδώ τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και πρέπει να δίνουμε πολύ μεγαλύτερη σημασία στην ασφάλεια. Αυτό αλλάζει τα πάντα."