Energica: επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της

Και στο μέλλον αυτοματοποίηση της παραγωγής
Energica εργοστάσιο
Από το

motomag

10/3/2023

Ο μέχρι και τη σεζόν του 2022 αποκλειστικός πάροχος ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα MotoGP για το Παγκόσμιο Κύπελλο ΜοτοΕ , η Energica, επεκτείνει της εγκαταστάσεις των εργοστασίων της στη Modena της Ιταλίας, προσθέτοντας επιπλέον 1.150 τ.μ., με έναν από τους λόγους να είναι η αυτοματοποίηση της παραγωγής στο μέλλον.

Στο χώρο που προστίθεται θα λειτουργεί ένα μέρος του Energica Inside, που ουσιαστικά αποτελεί το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρείας, που ασχολείται κυρίως με την εξέλιξη των ηλεκτροκινητήρων, των μπαταριών και τη γενικότερη τεχνολογία που απαιτείται για την κατασκευή των μοτοσυκλετών της εταιρείας.

Το Energica Inside συνεργάζεται με τον όμιλο Ideanomics, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με έδρα τη Νέα Υόρκη και έχει σκοπό την αύξηση του ρυθμού παραγωγής και του μεριδίου των ηλεκτρικών οχημάτων στην παγκόσμια αγορά.

Όπως αναφέρει η ίδια η Energica, το τμήμα Inside δεν αφορά αποκλειστικά και μόνο την εταιρεία και τα μοντέλα της, αλλά σκοπό έχει να βοηθήσει όλους τους κατασκευαστές που εισέρχονται στον χορό της ηλεκτροκίνησης, με λύσεις προκειμένου τα προϊόντα τους να είναι πιο εύκολα στην κατασκευή και συνεπώς πιο οικονομικά.

Παράλληλα, στις ίδιες εγκαταστάσεις, η Energica θέλει να δώσει επιπλέον χώρο στους τομείς της κατασκευής και συναρμολόγησης των μοτοσυκλετών της, έτσι ώστε να αυτοματοποιήσει την διαδικασία για να έχει μαζική παραγωγή, η οποία με τη σειρά της θα μειώσει το κόστος και θα διευρύνει το αγοραστικό κοινό της.

Ετικέτες

ΕΛ.ΑΣ: 38η εβδομάδα δράσης “Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους” με πάνω από 1.200 παραβάσεις

Μία στις τέσσερις παραβάσεις αφορά ηλεκτρικά πατίνια και μικρά ηλεκτρικά σκούτερ!
elas_
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/3/2026

Συνεχίστηκε για 38η εβδομάδα η δράση “Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους” της αστυνομίας με τα περιστατικά αναβατών που πιάστηκαν να οδηγούν χωρίς κράνος να κυμαίνονται πάνω από τα χίλια τις τελευταίες εβδομάδες

Ειδικότερα, το διάστημα από 16 έως 22 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκαν 15.703 έλεγχοι, στο πλαίσιο των οποίων βεβαιώθηκαν 1.235 παραβάσεις. Ενδεικτικά, μεταξύ των παραβάσεων, οι 841 αφορούσαν αναβάτες δίκυκλων (από τους οποίους 31 διανομείς), 102 συνεπιβάτες δίκυκλων και 292 οδηγούς Ε.Π.Η.Ο (Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων).

Πιο αναλυτικά, ανά περιφέρεια, βεβαιώθηκαν οι παρακάτω παραβάσεις:

712 στην Αττική,

79 στη Θεσσαλονίκη,

76 στη Δυτική Ελλάδα,

71 στα Ιόνια Νησιά,

63 στην Κρήτη,

60 στο Νότιο Αιγαίο,

50 στη Θεσσαλία,

27 στη Στερεά Ελλάδα,

27 στην Κεντρική Μακεδονία,

24 στην Πελοπόννησο,

21 στην Ήπειρο,

20 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και

5 στο Βόρειο Αιγαίο.

Οι ποινές για τη μη χρήση κράνους έχουν αυστηροποιηθεί βάση του νέου ΚΟΚ και πιο συγκεκριμένα είναι: 

350 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για 30ημέρες για τον αναβάτη δικύκλων (Οι ίδιες κυρώσεις ισχύουν και για τον αναβάτη που δεν μεριμνά για την ασφάλεια του συνεπιβάτη). 

350 ευρώ πρόστιμο για τον συνεπιβάτη δικύκλων. 

30 ευρώ πρόστιμο για τον οδηγό Ε.Π.Η.Ο. 

Υπενθυμίζεται ότι στις περιπτώσεις υποτροπής, οι ποινές αυξάνονται σημαντικά.