Επιχείρηση της αστυνομίας στον Λυκαβηττό για τις «κόντρες της Πέμπτης» [VIDEO]

Υπόσχεση της αστυνομίας πως θα συνεχίσουν σε όλες τις περιοχές
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/10/2019

Τις συνεχόμενες κλήσεις των κατοίκων του Λυκαβηττού για αστυνόμευση της περιοχής τους, αποφάσισε να απαντήσει η Τροχαία που σε συνδυασμό με αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) πραγματοποίησε επιχείρηση τις βραδινές ώρες της Πέμπτης (17-10-2019) στην Πλατεία Λυκαβηττού.

Το Δελτίο Τύπου αναφέρει πως:

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης βεβαιώθηκαν (76) παραβάσεις, ως ακολούθως:

Πέντε (5) για επίδειξη ικανοτήτων

Δεκατέσσερις (14) για θέση σε κυκλοφορία οχήματος χωρίς κατάλληλο σιγαστήρα,

Έξι (6) για μη χρήση προστατευτικού κράνους,

Είκοσι έξι (26) για φιμέ ανεμοθώρακες,

Τέσσερις (4) για μη ισχύουσα ασφαλιστική κάλυψη,

Δύο (2) για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,

Μία (1) παράβαση ηχοσυστήματος (μουσική στην διαπασών)

Τρεις (3) για στέρηση ΚΤΕΟ

Τέσσερις (4) για δυσδιάκριτη πινακίδα

Έντεκα (11) λοιπές παραβάσεις

Περαιτέρω, πραγματοποιήθηκαν δεκατέσσερις (14) συλλήψεις οδηγών για στέρηση Άδειας Ικανότητας Οδήγησης, εκ των οποίων ο ένας και για κατοχή πλαστής άδειας οδήγησης.

Αφαιρέθηκαν τριάντα εννέα (39) Άδειες Ικανότητας Οδήγησης, σαράντα δύο (42) Άδειες Κυκλοφορίας οχημάτων και πενήντα ένα (51) ζεύγη πινακίδων.

Ακινητοποιήθηκαν δεκατρία (13) οχήματα, από τα οποία (12) μεταφέρθηκαν με γερανό προς φύλαξη.

Οι έλεγχοι θα συνεχισθούν και σε άλλες περιοχές της Αττικής, που παρουσιάζουν αυξημένη και επικίνδυνη παραβατικότητα.

Η χθεσινοβραδυνή αυτή κίνηση της τροχαίας πραγματοποιήθηκε έπειτα από πολλά τηλεφωνήματα και ήταν προσχεδιασμένη.

Οι κάτοικοι είχαν επανειλημμένα κάνει έκκληση στην αστυνομία, κι όπως συμβαίνει και σε άλλες περιοχές της Αθήνας η έκκλησή τους έπεφτε στο κενό. Χθες η αστυνομία έκανε μία επιχείρηση που επίσης θα πέσει στο κενό αν μείνει ως μοναχική ενέργεια, όπως συμβαίνει συνέχεια σε αυτή την χώρα. Το πρόβλημα της παραβατικότητας στην χώρα μας είναι πως υπάρχει παντού στους δημόσιους δρόμους και δεν εξαντλείται από νεαρούς σε μία πλατεία. Υπάρχουν παραδείγματα ακόμη και οργάνων της τάξης να παρανομούν, κι όλα αυτά δημιουργούν μία παγιωμένη κατάσταση απέναντι στην οποία βλέπουν όλοι δικαιώματα και καμία ευθύνη. Όταν λοιπόν πραγματοποιούνται στοχευμένες ενέργειες ξεσπά μία αντίδραση πρώτα γιατί θεωρείται πως θα πέσει στο κενό, κι έπειτα γιατί παραμένοντας στοχευμένη δίνει πάτημα να χαρακτηριστεί ως άδικη, με το χαζό επιχείρημα που δυστυχώς όμως εκλαμβάνεται ως λογικό στην χώρα μας: «γιατί εμένα κι όχι εκείνον που... / γιατί τώρα και όχι τότε / ναι αλλά…».

Το αλλά αυτό δεν υπάρχει πουθενά στην υπόλοιπη Ευρώπη. Πουθενά στην υπόλοιπη Ευρώπη όμως δεν υπάρχουν και αστυνομικοί που βλέπουν να περνά κόσμος χωρίς κράνος -για παράδειγμα - και να μην κάνουν κάτι για αυτό, άσχετα με την υπηρεσία που ανήκουν μιας και είναι επίσης ελληνικό φαινόμενο να υπάρχουν αυστηρά όρια υπηρεσιών στην ελληνική αστυνομία.

Η λογική των «μπλόκων» είναι άλλο ένα ελληνικό φαινόμενο και το έχουμε συζητήσει και τεκμηριώσει πολλές φορές πως δημιουργεί την αντίληψη πως είσαι νόμιμος μέχρι να σε πιάσουν. Ο νόμος πρέπει να ισχύει παντού και πάντα και όχι κατά περίπτωση. Δυστυχώς καμία ηγεσία δεν το αντιλαμβάνεται αυτό. Επί χρόνια γίνεται το ίδιο, οριοθετούνται δηλαδή περιοχές στις μεγάλες πόλεις, πλατείες, γέφυρες, πάρκινγκ κτλ που δίνονται ραντεβού εξαγριώνοντας τους κατοίκους. Πρώτα για την ηχορύπανση και μετά για όλες τις υπόλοιπες ενοχλήσεις. Η ηχορύπανση όμως είναι η μεγάλη μάστιγα της ελληνικής επικράτειας και είναι το ίδιο έντονη τόσο στις μεγάλες πόλεις όσο και στην επαρχία. Μάλιστα στην επαρχία μπορεί να είναι και μεγαλύτερο το πρόβλημα, από την στιγμή που το όριο βρίσκεται σε διαφορετικό σημείο. Την μία στιγμή επικρατεί απόλυτη ηρεμία και την επόμενη ένα παπί σε ανηφόρα στέλνει παλμούς ντεσιμπέλ, που εκτός από τον δικό του θόρυβο ενεργοποιεί συναγερμούς, σκύλους κ.ο.κ… Ο πιτσιρικάς που αφαιρεί σιγαστήρα από την εξάτμιση δεν καταλαβαίνει πως ένα νεογέννητο παιδί, για παράδειγμα, έχει ανάγκη από ύπνο ακόμη και στις 10:00 το πρωί και δεν καταλαβαίνει πως δημιουργεί προβλήματα οδηγώντας καθημερινά έχοντας πειράξει την νόμιμα αγορασμένη εξάτμισή του. Αποτελεί πρόβλημα πριν φτάσει στον συνωστισμό σε μία πλατεία, πριν φύγει από αυτή στις δύο τα ξημερώματα συνεχίζοντας να διακόπτει τον ύπνο στους κατοίκους. Είναι καθαρά ελληνικό στοιχείο αυτό και όσο περιοριζόμαστε σε στοχευμένες ενέργειες το μόνο που μένει είναι μίσος προς την αστυνομία από κάθε πλευρά. Από τους κατοίκους που βλέπουν να κάνει την δουλειά της μία νύκτα το χρόνο και από τους παραβάτες που θεωρούν πως τους ξεχώρισαν και τους τιμωρούν με εισπρακτικά κριτήρια. Δεν είναι αυτός ο τρόπος.

Χθες υπήρχαν τέσσερις ανασφάλιστοι, δεκατέσσερις χωρίς δίπλωμα και έξι χωρίς κράνος, αυτά είναι τα χειρότερα νούμερα που θα μπορούσαν να υπάρχουν. Και είναι πολλά για μία πλατεία, άσχετα αν αυτή μαζεύει κόσμο από παντού…

Όλα αυτά για τον Υπουργό Προστασίας φαντάζουν αυτή την στιγμή ως δεδομένα που θέλει να τερματήσει μιας και καλή, όπως δηλώνει ο ίδιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κοινοποιώντας και video από την επιχείρηση:

Ετικέτες

Ισπανία: Προσποιήθηκαν κλοπή μοτοσυκλέτας και κατέληξαν φυλακή

Εσώκλειστοι και οι τρεις δράστες
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/2/2026

Η ιδέα τριών Ισπανών φίλων ήταν να προσποιηθούν την κλοπή μιας Honda CBR1000RR-R και να μοιραστούν την αποζημίωση της ασφαλιστικής, όμως τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά.

Τον Αύγουστο του 2022, οι τρεις εμπλεκόμενοι αποφάσισαν την αγορά μιας Honda Fireblade με στόχο όμως όχι να την οδηγήσουν, αλλά να προσποιηθούν την κλοπή της. Έτσι έκαναν μία ασφάλεια κλοπής και περίμεναν λίγο καιρό μέχρι να δράσουν, για να μην καρφωθούν.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους υπέβαλαν την ψευδή καταγγελία στην Guardia Civil για κλοπή και η ασφαλιστική εταιρεία τους κατέβαλε 22.141 ευρώ ως αποζημίωση. Τα χρήματα κατέληξαν στον λογαριασμό ενός από τους τρεις φίλους και εκεί άρχισαν τα πραγματικά προβλήματα.

Ο λόγος ήταν η απληστία των τριών δραστών, που άρχισαν να μαλώνουν για το πώς θα μοιράσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να τσακωθούν. Η διαφωνία τους μάλιστα έφτασε σε τέτοιο σημείο που ένας εκ των τριών αποφάσισε πως, αν δεν έπαιρνε αυτό που ήθελε, δεν θα το έπαιρνε κανείς.

Έτσι κι έγινε, αφού ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού παρουσιάστηκε στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας για να ομολογήσει την απάτη. Κατέδωσε τους δύο συνεργούς του και εξήγησε βήμα προς βήμα πώς είχαν στήσει την απάτη από τη στιγμή της αγοράς της Honda.

Η ομολογία του επέτρεψε να γλιτώσει από μια βαρύτερη ποινή. Οι δύο φίλοι του καταδικάστηκαν σε δύο χρόνια φυλάκιση και σε πρόστιμο 2.150 ευρώ ο καθένας, ενώ ο καταδότης θα εκτίσει μόνο έξι μήνες φυλάκιση και θα πληρώσει πρόστιμο 360 ευρώ.

Η απόφαση του δικαστηρίου είναι οριστική και εκτός από τις ποινές φυλάκισης, οι τρεις καταδικασθέντες υποχρεούνται να επιστρέψουν από κοινού τα 21.141 ευρώ που τους κατέβαλε τότε η ασφαλιστική εταιρεία, απόφαση που τους αφήνει με ποινικό μητρώο και άδειες τσέπες.