Γαλλία – Στα χαρακώματα οι μοτοσυκλετιστές για το υποχρεωτικό ΚΤΕΟ [VIDEO]

Δεν έλειψαν όμως και σκηνές που συναντάμε έξω από γήπεδα ποδοσφαίρου
motomag Γαλλία – Στα χαρακώματα οι μοτοσυκλετιστές για το υποχρεωτικό ΚΤΕΟ [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/5/2024

Μετά την πορεία των 60.000 μοτοσυκλετιστών η οποία διοργανώθηκε στις 13 – 14 Απριλίου από την Γαλλική Ομοσπονδία Θυμωμένων Μοτοσυκλετιστών (FFMC) ως δήλωσης άρνησης για την υποχρεωτική επιβολή τεχνικού ελέγχου στις μοτοσυκλέτες και σε άλλα μηχανοκίνητα δίκυκλα οχήματα οι Γάλλοι μοτοσυκλετιστές ξανακατέβηκαν στους δρόμους για να δηλώσουν εκ νέου την αντίθεση τους με το συγκεκριμένο μέτρο.

Οι κινητοποιήσεις των μοτοσυκλετιστών στην Γαλλία έχουν φτάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα καθώς σπάνια έχουμε δει ανάλογες πορείες διαμαρτυρίας. Για ακόμη μία φορά οι Γάλλοι βρέθηκαν στον δρόμο ώστε να δηλώσουν έμπρακτα την αντίθεση τους όσον αφορά το ψήφισμα για την επιβολή υποχρεωτικού ΚΤΕΟ στα δίκυκλα που θέλει να εισάγει το Ανώτατο Δικαστήριο με την κυβέρνηση της Γαλλίας να μην συμφωνεί με το μέτρο αυτό.

Στην αντίπερα όχθη η FFMC, -η οποία αποτελεί και μέλος της FEMA- υποστηρίζει πως μόλις το 0,3% με 0,4% των ατυχημάτων οφείλονται σε κάποιο τεχνικό πρόβλημα της μοτοσυκλέτας ενώ σύμφωνα με αυτή οι συνθήκες του οδικού δικτύου ευθύνονται για το 30% των τροχαίων, ποσοστό που επιτάσσει την βελτίωση των υποδομών.

Γαλλία – Στα χαρακώματα οι μοτοσυκλετιστές για το υποχρεωτικό ΚΤΕΟ [VIDEO]

Όπως τονίζει η Γαλλική Ένωση Θυμωμένων Μοτοσυκλετιστών, το μέτρο αυτό είχε απορριφθεί το 2012 από την γαλλική Εθνοσυνέλευση και την Γερουσία, ενώ το 2014 προσαρμόστηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με στόχο να επιτρέψουν στα κράτη μέλη την εφαρμογή αποτελεσματικότερων εναλλακτικών μέτρων, για την βελτίωση της ασφάλειας και του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των μηχανοκίνητων δικύκλων.

Σε αντίθεση με την πορεία διαμαρτυρίας που είχαμε δει στις 13 και 14 Απριλίου και που δεν συνέβη το παραμικρό παρατράγουδο στην τελευταία τα πράγματα δεν κύλησαν και τόσο ομαλά. Άγνωστοι τα μεσάνυχτα της 25ης Απριλίου γέμισαν ελαστικά μοτοσυκλετών με κουρέλια και στη συνέχεια τα έβαλαν φωτιά με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές σε KTEO. Φυσικά η FFMC έσπευσε να καταδικάσει το περιστατικό λέγοντας πως οι συγκεκριμένοι δεν έχουν καμία θέση στην Ομοσπονδία τους.

Μένει να δούμε αν το Ανώτατο Δικαστήριο θα κάνει πίσω σχετικά με την επιβολή του υποχρεωτικού ΚΤΕΟ στα δίκυκλα ή θα δούμε και άλλες πορείες μοτοσυκλετιστών να διεξάγονται στην Γαλλία.

 

Ετικέτες

Honda Ευρώπης: Επέλεξε για 1η φορά στην ιστορία μη Ιάπωνα περιφερειακό επικεφαλή

Αλλαγές στην ανώτερη διοίκηση - Με ισχύ από την 1η Απριλίου
Honda αλλαγές στη διοίκηση 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

3/4/2026

Σπάζοντας για πρώτη φορά την παράδοση αναφορικά με τους επικεφαλής της, η Honda ανακοίνωσε αλλαγές στην ανώτερη διοικητική της ομάδα που επηρεάζουν και τον τομέα της μοτοσυκλέτας και αφορούν τις δραστηριότητές της σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή.

Ειδικότερα, ο Hans De Jaeger αναλαμβάνει τη θέση του Operating Executive (γενικός διευθυντής) για την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, καθώς και του Προέδρου και Διευθυντή της Honda Motor Ευρώπης. Ο De Jaeger είναι ο πρώτος μη Ιάπωνας στην ιστορία της Honda που αναλαμβάνει ως περιφερειακός επικεφαλής, ενώ ο Katsuhisa Okuda που είχε αυτόν τον ρόλο μέχρι πρότινος συνταξιοδοτείται.

Παράλληλα  ο Jean-Marc Streng αναλαμβάνει τη θέση του ανώτερου αντιπροέδρου και θα είναι υπεύθυνος για τους τομείς Αυτοκινήτου, Μοτοσυκλέτας, Power Products και Marine, καθώς και για το Business Transformation Office.

Ο Βέλγος De Jaeger βρίσκεται περισσότερα από 30 χρόνια στη Honda. Ξεκίνησε την καριέρα του στους τομείς Ανθρώπινου Δυναμικού και Logistics και στη συνέχεια ανέλαβε ένα ευρύ φάσμα ανώτερων επιχειρησιακών και διοικητικών θέσεων, μεταξύ των οποίων πρόεδρος της Honda Motor Europe Benelux και ανώτερος αντιπρόεδρος.

"Είναι τιμή μου να αναλαμβάνω αυτή τη διευρυμένη ευθύνη, ως ο πρώτος μη Ιάπωνας περιφερειακός επικεφαλής, σε μια τόσο σημαντική περίοδο για τη Honda σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή.", δήλωσε σχετικά ο De Jaeger, ο οποίος θα εστιάσει στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης και ενίσχυση, στην ενίσχυση των προϊοντικών γραμμών, στις ανάγκες των πελατών, αλλά και τη βελτίωση της κερδοφορίας. 

Ο Streng εντάχθηκε στη Honda το 2007, έπειτα από προηγούμενες θέσεις στην PricewaterhouseCoopers και στο VW Group στη Γαλλία. Κατά τη διάρκεια της πορείας του στη Honda, έχει αναλάβει διάφορες ανώτερες διοικητικές θέσεις, μεταξύ των οποίων Πρόεδρος και διευθυντής της Honda Motor Europe UK. Ο πρώτος του  διορισμός σε εκτελεστική θέση ήταν ως αντιπρόεδρος, υπεύθυνος για το Honda Retail Group, τις Energy Services και το Business Transformation Office τον Απρίλιο του 2024.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η ευρύτερη ευρωπαϊκή εκτελεστική ομάδα παραμένει αμετάβλητη.