Horwin Senmenti 0 - Το μοναδικό πρωτότυπο στην Ευρώπη στο Moto Show 2025!

To "δίτροχο Tesla" με 100 ίππους, 200 χλμ./ώρα τελική και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη
Horwin Senmenti 0 Motoshow 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/4/2025

Με εντυπωσιακές προδιαγραφές αναφορικά με τις επιδόσεις του και προηγμένα συστήματα ARAS -ραντάρ εμπρός και πίσω παρακαλώ- το πρωτότυπο Horwin Senmenti 0 βρίσκεται στο φετινό Moto Show 2025 και κλέβει την παράσταση στα ηλεκτρικά δίτροχα.

Υπόσχεται πολλά το Horwin Senmenti 0 που αυτή τη στιγμή δεν μπορείς να το δεις live πουθενά αλλού στην Ευρώπη παρά μόνο στην έκθεση μοτοσυκλέτας στη Θεσσαλονίκη (!) και δείχνει ότι έχει τις τεχνολογίες και τα συστήματα για να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του.

Το πρώτο πράγμα που κάνει το ηλεκτρικό scooter να ξεχωρίζει είναι η αρχιτεκτονική των 400V του ηλεκτρικού του συστήματος, η οποία είναι πλέον στάνταρ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα -τα ακόμη πιο ακριβά έχουν προχωρήσει στα 800V και πρόσφατα στα 1500!- και επιτρέπει ταχύτερους χρόνους φόρτισης αλλά και υψηλότερες επιδόσεις.

Horwin Senmenti 0 Motoshow 2025

Το Senmenti 0 που βρίσκεται στην έκθεση είναι πρωτότυπο -δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η παραγωγή του- οπότε δικαιολογούνται έτσι και πολλές από τις ατέλειες που θα παρατηρήσει κανείς στο φινίρισμα των πλαστικών του, αλλά και πράγματα που δεν βλέπεις πλέον ούτε στο φθηνότερο κινέζικο δίκυκλο, όπως για παράδειγμα οι βίδες συγκράτησης της τάπας της πρίζας ταχυφόρτισης, ίδιας με εκείνες που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έτσι μπορεί να φορτίσει από τους ίδιους σταθμούς. 

Το Senmenti 0 στέλνει την ισχύ των 100 ίππων στον πίσω τροχό (91,16 kg.m!) με ιμάντα με τον υγρόψυκτο ηλεκτρικό κινητήρα να "δένει" πάνω στον σύνολο του εναλλάκτη-μπαταρίας χωρίς να "ακουμπάει" πάνω σε αυτόν το μονόμπρατσο ψαλίδι (κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω). Ο εναλλάκτης και η συστοιχία μπαταριών με την κάσα της, που παίζουν και τον ρόλο του πλαισίου, είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για το βάρος του Senmenti 0, το οποίο ωστόσο δεν είναι ικανό να προβληματίσει το ηλεκτρικό μοτέρ που μπορεί να επιταχύνει το σκούτερ χρόνο λίγο πάνω από τρία δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την εταιρεία και την τεράστια ροπή να το στείλει έως και τα 200 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB το φρένο εμπρός είναι δύο δίσκοι εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και το ABS της Bosch είναι το 10.3 ΜΒ.

Horwin Senmenti 0 Motoshow 2025

Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 16,9 kWh και κατά τη Ηorwin μπορεί να προσφέρει έως και 300 χλμ. αυτονομία σε κίνηση στο αστικό περιβάλλον κάτι που "μεταφράζεται" συνήθως σε περίπου 150-200 χλμ. σε κίνηση σε μικτές συνθήκες με νορμάλ ρυθμό. Σε χρήματα αυτό μεταφράζεται, αν φορτίζετε στο σπίτι, σε λιγότερο από ένα ευρώ στα 100 χλμ. στην καλύτερη περίπτωση και 2.5 περίπου ευρώ  στα 100 χλμ./ώρα στην χειρότερη! 

Παράλληλα, η μπαταρία του Senmenti 0 μπορεί να φορτίσει από το 0% έως και το 80% σε 30 λεπτά στον κατάλληλο φορτιστή. Μπορεί επίσης να τροφοδοτήσει και ηλεκτρικές συσκευές έως 3KW και αυτό σημαίνει ότι αν πάρετε μαζί σας για παράδειγμα ηλεκτρική καφετιέρα μπορείτε να πιείτε και τον καφέ σας εκεί που θα φτάσετε!

Horwin Senmenti 0 Motoshow 2025

Το hi-tech Senmenti 0, ξεκλειδώνει και ενεργοποιείται όταν εσείς το πλησιάζετε με το κινητό να παίζει τον ρόλο του ψηφιακού κλειδιού. Ο βασικός εξοπλισμός του περιορισμένης παραγωγής SENMENTI 0 περιλαμβάνει έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών που υποστηρίζει και λειτουργία CarPlay, ασύρματο φορτιστή (!), θύρες ταχείας φόρτισης USB, ηλεκτρικομαγνητικό κλείδωμα τιμονιού και άνοιγμα σέλας, θερμαινόμενα grip και σέλα, τέσσερα Riding Modes (Standard, Sport, Rain, Custom), keyless κεντρικό διακόπτη, σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών TPMS, δυνατότητα κλειδώματος/ξεκλειδώματος μέσω NFC, Bluetooth και τέλος δεκάδες αισθητήρες, τρία ραντάρ (!), ένα εμπρός και ένα πίσω και τέσσερεις κάμερες (εμπρός-πίσω, και στα πλάγια) για τα συστήματα ARAS (Advanced Rider Assistance Systems (ARAS). Πλήρης είναι η συνδεσιμότητα που προσφέρει η κάθετη τάμπλετ-οθόνη αφής των εννέα (9) ιντσών που λειτουργεί και με γάντια ακόμη και όταν βρέχει.

Horwin Senmenti 0 Motoshow 2025

Τα ARAS του Horwin δεν τα έχουμε δει ακόμη σε άλλο δίτροχο, αλλά σε αυτοκίνητα και αυτό το κάνουν μοναδικό καθώς προσφέρει ενεργό cruise control -αυξομειώνει την ταχύτητά του ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται το προπορευόμενο όχημα- και προειδοποιήσεις για εμπρόσθια και οπίσθια σύγκρουση, σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείο, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, οπίσθια κάμερα υποβοήθησης στο παρκάρισμα -έχει και όπισθεν- και "έξυπνους" προβολείς που λειτουργούν ανάλογα με τις συνθήκες.

H Horwin έχει ήδη δεχτεί περίπου 200 προ-παραγγελίες στην Ευρώπη, ενώ όπως πληροφορηθήκαμε αν γίνει η εισαγωγή του στην ελληνική αγορά, η τιμή του θα διαμορφωθεί περίπου στα 15.000 ευρώ, λίγο πάνω ή λίγο κάτω από αυτό.

Horwin Senmenti 0 Motoshow 2025

 

Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας: 18o Hand Shift Rally - Με τον λεβιέ στο χέρι

Από 19 ως 21 Ιουνίου σε Εύβοια και Σκύρο
hand shift rally
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Η Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας διοργανώνει στις 19 - 21 Ιουνίου το 18o Hand Shift Rally. Πρόκειται για μια ξεχωριστή εκδήλωση, με την ιδιαίτερη αυτή κατηγορία μοτοσυκλετών με τον ρυθμικό ήχο και τον λεβιέ στο χέρι!

Μια μοναδική διήμερη περιήγηση, για εκείνους που έχουν τη γνώση και την εμπειρία στον χειρισμό ταχυτήτων στο χέρι και αγαπούν τις κλασικές, αμερικάνικες κατά κανόνα μοτοσυκλέτες, με πιο δημοφιλείς τις Harley-Davidson.

Hand Shift Rally

Η εκδήλωση καλύπτει 140 χιλιόμετρα, με διαμονή στην Κύμη και μονοήμερη επίσκεψη το Σάββατο στο νησί της Σκύρου, με τυπωμένο road book και ιδανικούς χρόνους στις "ειδικές" διαδρομές. Τη διαδρομή μπορεί να ακολουθήσει ως συνοδός όποιο μέλος ή φίλος της Λέσχης το επιθυμεί. 

Η διαδρομή ξεκινά την Παρασκευή 19 Ιουνίου από τον παράδρομο της Εθνικής στον Άγιο Στέφανο προς Κύμη, για διανυκτέρευση. Η εκδήλωση ξεκινά από εκεί το Σάββατο το πρωί, περνά στη Σκύρο για περιήγηση στο νησί με επιστροφή στην Κύμη το βράδυ. Την Κυριακή η εκδήλωση θα κινηθεί στα χωριά κοντά στην Κύμη, με ανασυγκρότηση στις Κονίστρες, όπου θα τιμήσουμε την εκτέλεση αθώων κατοίκων από τους Ναζί. Εν συνεχεία παίρνει πορεία προς Νέα Στύρα, όπου είναι και το τέλος της εκδήλωσης.

Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στον Τζίμη τον Αμερικάνο.