INTERMOT 2027 - Άλλαξε ξανά ημερομηνίες διεξαγωγής

Αφού έχασε τη μάχη με το Μιλάνο, χάνει και απέναντι στη Λιόν - Αντίπαλος πλέον το σαλόνι του Ντόρτμουντ
Intermot 2027
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2026

Όπως σας είχαμε γράψει στις 11/2, η Intermot του 2026 ακυρώθηκε, με το γερμανικό σαλόνι μοτοσυκλέτας να μεταφέρεται έναν χρόνο αργότερα, για τις 12-14 Φεβρουαρίου 2027. Λίγο αργότερα, οι ημερομηνίες άλλαξαν και πάλι, για τις 19-21 Φεβρουαρίου του 27, με την έκθεση να πλησιάζει έτσι χρονικά ακόμα πιο κοντά σε μια ακόμα γερμανική έκθεση, με τη μάχη μεταξύ τους να εντείνεται.

Όπως αναφέρει το γερμανικό Motorrad, η αλλαγή των ημερομηνιών διεξαγωγής της Intermot δεν είναι τυχαία, καθώς ηθελημένα οι διοργανωτές του σαλονιού μοτοσυκλέτας της Κολωνίας ήθελαν να έρθουν όσο πιο κοντά γίνεται στις ημερομηνίες του σαλονιού του Ντόρτμουντ, γνωστό ως Motorrader Dortmund, ώστε να κόψουν εισιτήρια από τον αντίπαλο.

Παράλληλα η Intermot μειώνει και τις ημέρες διεξαγωγής της από τέσσερις σε τρεις (παλαιότερα διαρκούσε έως και έξι ημέρες με τις μέρες δημοσιογράφων και dealer), όμως μεγαλώνει την έκτασή της από δύο εκθεσιακές αίθουσες σε τέσσερις.

Intermot

Εδώ και χρόνια η Κολωνία έχει χάσει κατά κράτος από την EICMA που πραγματοποιείται στο Μιλάνο κάθε Νοέμβριο, με τη γερμανική διοργάνωση να παλεύει πλέον για την επιβίωσή της σε τοπική βάση, χωρίς να έχει σχεδόν καμία αποκλειστικότητα νέου μοντέλου (στην τελευταία έκδοση του 2024 μόνο η Ducati έδειξε ένα MY25 μοντέλο για πρώτη φορά εκεί), αφού οι κατασκευαστές ψηφίζουν “ιταλικά” πλέον στο σύνολό τους.

Intermot

Η μετακίνηση της Intermot στον Φεβρουάριο αλλάζει ουσιαστικά και τον χαρακτήρα της. Από μια διεθνή έκθεση με έμφαση στις πρεμιέρες νέων μοντέλων, μετατρέπεται πλέον σε μια διοργάνωση που ανοίγει τη σεζόν της μοτοσυκλέτας, λίγο πριν την έναρξη της άνοιξης, ένα σαλόνι στο οποίο οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να δουν μαζεμένα τα μοντέλα που ίσως αγοράσουν, μοντέλα που έχουν όλα παρουσιαστεί μήνες πριν για πρώτη φορά, στο Μιλάνο.

Intermot

Αυτή όμως η επιλογή δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό στο εσωτερικό της Γερμανίας, καθώς οι νέες ημερομηνίες τοπθετούν την Intermot μόλις δύο εβδομάδες πριν από την έκθεση του Ντόρτμουντ και σε απόσταση μικρότερη των 100 χιλιομέτρων, μέσα στο ίδιο ομόσπονδο κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.

Έτσι, οι δύο διοργανώσεις αναμένεται να απευθύνονται πλέον σχεδόν στο ίδιο κοινό, κάτι που αρκετοί στον χώρο θεωρούν ευθεία πρόκληση της Κολωνίας προς την παραδοσιακή ανοιξιάτικη έκθεση του Ντόρτμουντ.

Lyon

Το ΜΟΤΟ παραδοσιακά έδινε το παρών τόσο στο Μιλάνο όσο και στην INTERMOT, όμως από φέτος η έκθεση της Λυών δείχνει να παίρνει εκείνη τα σκήπτρα από τους Γερμανούς -κι εμείς βρεθήκαμε και εκεί για να δούμε το γαλλικό σαλόνι από κοντά-, με μια πολύ αξιόλογη και ολοκληρωμένη διοργάνωση, με επιδείξεις δεξιοτεχνίας, dragster, βαρέλι θανάτου, πολλές λέσχες, ιστορικά, vintage και custom μοντέλα, αξεσουάρ, κάποιες μοτοσυκλέτες προπαραγωγής και όλα τα μοντέλα της εκάστοτε χρονιάς, πριν αυτά ξεκινήσουν την καριέρα τους στα καταστήματα.

Lyon

Μιλώντας με ανθρώπους της Ducati, της BMW, της Triumph, της Yamaha, εκείνοι είχαν όλοι την ίδια άποψη, πως επιθυμούν δηλαδή μεγαλύτερο χρονικό εύρος στην παρουσίαση των μοντέλων τους, κάτι που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί η έκθεση της Λυών, για να έχει και εκείνη εκτός του Μιλάνου κάποιες πρώτες παρουσιάσεις μοντέλων.

Περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις στη γαλλό-γερμανική μάχη, με το επόμενο γαλλικό σαλόνι να πραγματοποιείται στις 11-14 Φεβρουαρίου του 2027, λίγες ημέρες πριν το σαλόνι της Intermot.

Ετικέτες

ARO Performance: Νέα σειρά βελτιώσεων της Indian με τεχνογνωσία από το King of the Baggers

Με ξεχωριστό branding - Στα χνάρια της σειράς Screamin’ Eagle
Indian ARO
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η Indian Motorcycles ανακοίνωσε τη δημιουργία του νέου τμήματος American Racing Operations (ARO), ενός εργοστασιακού τομέα βελτιώσεων που φιλοδοξεί να φέρει τις αγωνιστικές τεχνολογίες της εταιρείας πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Το νέο brand της Indian παρουσιάστηκε λίγο πριν τον αγώνα του MotoAmerica King of the Baggers στο Road America και ουσιαστικά αποτελεί την απάντηση της Indian στη γνωστή εταιρεία βελτιώσεων της Harley-Davidson, Screamin’ Eagle.

Το ARO θα επικεντρώνεται στην εξέλιξη εργοστασιακών εξατμίσεων, εξαρτημάτων επιδόσεων και αγωνιστικής τεχνογνωσίας για τα μοντέλα με κινητήρες PowerPlus, αξιοποιώντας την εμπειρία που έχει αποκτήσει η Indian τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα King of the Baggers.

Με αγωνιστική τεχνογνωσία για τα μοντέλα δρόμου

Η Indian αναφέρει πως η ARO θα μεταφέρει τεχνογνωσία από το εργοστασιακό αγωνιστικό πρόγραμμα της εταιρείας, το οποίο εξελίσσεται σε συνεργασία με τη πολύπειρη εταιρεία Vance & Hines.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο, με τις εργοστασιακές Indian Challenger του King of the Baggers να χρησιμοποιούν μια νέα αγωνιστική εξάτμιση δύο-σε-ένα, που εξελίχθηκε από την ARO.

Indian ARO

Παράλληλα, το πρώτο εμπορικό προϊόν της σειράς είναι η νέα εξάτμιση ARO GP Slip-On για τα touring μοντέλα PowerPlus της Indian.

Το σύστημα εξελίχθηκε με τη συμβολή του Terry Vance, ιδρυτή της Vance & Hines, και διαθέτει σχεδίαση εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές εξατμίσεις, που γίνεται εμφανής σε λεπτομέρειες όπως τα προστατευτικά πλέγματα στην έξοδο των τελικών.

Η Indian είχε ήδη διαθέσιμα αξεσουάρ και βελτιωτικά εξαρτήματα, ωστόσο ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε δημιουργήσει μια ξεχωριστή, αυτόνομη ταυτότητα όπως κάνει τώρα με την ARO.

Indian ARO

Η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει πλήρως τη γκάμα του νέου τμήματος, επιβεβαιώνει όμως πως βρίσκονται ήδη υπό εξέλιξη νέες εξατμίσεις, συστήματα εισαγωγής και άλλα εξαρτήματα επιδόσεων.

Αν η Indian ακολουθήσει τη γραμμή που εφαρμόζει επί χρόνια η Harley-Davidson με τη σειρά βελτιωτικών εξαρτημάτων Screamin’ Eagle, τότε η ARO θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια σημαντική θυγατρική εταιρεία που θα λειτουργήσει συνεκτικά μεταξύ των αγώνων, των βελτιώσεων και των μοντέλων παραγωγής της εταιρείας.

Ετικέτες