ΗΠΑ: Ανάκληση Yamaha TW200 για πρόβλημα στο ταχύμετρο

Πιθανή αστοχία στον ατέρμονα του ταχυμέτρου εξαιτίας ακατάλληλων υλικών
tw200 recall
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/4/2026

Η Yamaha Motor Corporation USA προχωρά σε ανάκληση συγκεκριμένης παρτίδας των Yamaha TW200 του 2026 λόγω πιθανού προβλήματος στη λειτουργία του ταχυμέτρου.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, στα επηρεαζόμενα μοντέλα χρησιμοποιήθηκαν “ακατάλληλα υλικά” στο κάτω άκρο του ταχυμέτρου, τα οποία δεν διαθέτουν την απαραίτητη σκληρότητα ώστε να αντέχουν τις δυνάμεις που δέχονται κατά τη σύσφιξη του εμπρός άξονα.

Ως αποτέλεσμα, η μονάδα γραναζιού του ταχυμέτρου μπορεί να παραμορφωθεί και να μη λειτουργεί σωστά κατά τη χρήση της μοτοσυκλέτας. Αυτό σημαίνει ότι ο ρυθμός περιστροφής του εμπρός τροχού ενδέχεται να μη μεταδίδεται σωστά στο ταχύμετρο, οδηγώντας σε λανθασμένες ή μηδενικές ενδείξεις.

Η δυσλειτουργία αυτή μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του αναβάτη, ενώ ταυτόχρονα τον εμποδίζει να γνωρίζει με ακρίβεια την ταχύτητα κίνησης, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο ατυχήματος, τραυματισμού ή ακόμη και θανάτου.

Συνολικά επηρεάζονται περίπου 962 μοτοσυκλέτες, αριθμός που αντιστοιχεί στο 100% της συγκεκριμένης παραγωγής. Τα μοντέλα που εμπίπτουν στην ανάκληση κατασκευάστηκαν μεταξύ 2 Ιουνίου 2025 και 31 Ιουλίου 2025. Όσα κατασκευάστηκαν πριν ή μετά από αυτό το διάστημα δεν παρουσιάζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα, ενώ θα πρέπει να τονίσουμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν εισάγεται στην Ευρώπη.

Η Yamaha επισημαίνει επίσης ότι από τον Αύγουστο του 2025 και έπειτα, τα TW200 εξοπλίζονται με βελτιωμένο ανταλλακτικό που πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές σκληρότητας για τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 4η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΟΤΟ στην Καλαμάτα

Eκπρόσωποι λεσχών από όλη την Ελλάδα χάραξαν τη στρατηγική της Ομοσπονδίας για το 2026
ELMOTO
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/3/2026

Οι εργασίες της 4ης Γενικής Συνέλευσης της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (ΕΛΜΟΤΟ) ολοκληρώθηκαν το διήμερο 14–15 Μαρτίου 2026 στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Παλαιού Δημαρχείου Καλαμάτας, με διοργανωτή τη Λέσχη Μοτοσυκλέτας Μεσσηνίας & Φίλων Μοτοσυκλέτας (ΛΕΜΟΜΕ – ΜΟΤΟΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ).

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχές λεσχών και μοτοπαρεών από όλη την Ελλάδα, μέσα σε πνεύμα συνεργασίας, αλληλεγγύης και υποστήριξης προς την Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία, με κοινό σημείο αναφοράς το σύνθημα της Ομοσπονδίας: «Πρώτα ο Μοτοσυκλετιστής».

Το Σάββατο 14 Μαρτίου ξεκίνησαν οι εργασίες της συνέλευσης, κατά τις οποίες κατατέθηκαν προτάσεις και πραγματοποιήθηκαν τοποθετήσεις από τους εκπροσώπους των λεσχών και των μοτο-ομάδων. Παράλληλα, μέσα από τον διάλογο και τις παρεμβάσεις των συμμετεχόντων, διαμορφώθηκαν και καθορίστηκαν οι επόμενες κινήσεις καθώς και οι βασικοί στόχοι της Ομοσπονδίας για το 2026.

Την Κυριακή 15 Μαρτίου, συνήλθε σε σώμα η Τακτική Γενική Συνέλευση με τη συμμετοχή εκπροσώπων των λεσχών-μελών της Ομοσπονδίας καθώς και εκπροσώπων υποστηρικτών μοτο-ομάδων. Στο πλαίσιο των εργασιών παρουσιάστηκαν ο οικονομικός απολογισμός και τα πεπραγμένα της Ομοσπονδίας για το 2025, ενώ στη συνέχεια εγκρίθηκαν από κοινού οι δράσεις και δραστηριότητες για το 2026, καθώς και η συγκρότηση των ομάδων εργασίας που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη και προώθηση του υγιούς και οργανωμένου μοτοσυκλετισμού στη χώρα μας.

Η ΕΛΜΟΤΟ και η ΛΕ.ΜΟ.ΜΕ. – ΜΟΤΟΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ εκφράζουν θερμές ευχαριστίες:

  • προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την υποστήριξή της,
  • προς τον Δήμο Καλαμάτας για τη διάθεση της αίθουσας συνεδριάσεων του Παλαιού Δημαρχείου,
  • προς το Επιμελητήριο Μεσσηνίας για τη χορηγία των αναμνηστικών τοπικών προϊόντων.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται επίσης στις μοτοσυκλετιστικές λέσχες και μοτο-ομάδες που συμμετείχαν από όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας ενεργά με τις προτάσεις, τις ιδέες και τη συμμετοχή τους στην επιτυχία της συνέλευσης. Η επιτυχημένη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης στην Καλαμάτα αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της συνεργασίας των λεσχών και την περαιτέρω ανάπτυξη του οργανωμένου μοτοσυκλετισμού στην Ελλάδα, συμβάλλοντας παράλληλα στην περαιτέρω ισχυροποίηση της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (ΕΛΜΟΤΟ). Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις σχετικά με την υλοποίηση των αποφάσεων που πάρθηκαν στην Γενική Συνέλευση.

ELMOTO

Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛΜΟΤΟ)

Πρώτα ο Μοτοσυκλετιστής