Κάμερα και φασματογράφος στις θεωρητικές εξετάσεις οδήγησης της Περιφέρειας Αττικής

Για να εντοπίζονται σκονάκια, υποβολείς και να αποφεύγονται οι πλαστοπροσωπιες
Perifereia
Από το

motomag

8/9/2023

Η Περιφέρεια Αττικής εγκατέστησε κάμερα και φασματογράφο στα κέντρα θεωρητικών εξετάσεων στον Κεντρικό Τομέα, στον Πειραιά, στην Ανατολική Αττική, στο Μαρούσι, στον Άλιμο και την Ελευσίνα με στόχο τις αδιάβλητες εξετάσεις. Η κάμερα θα φωτογραφίζει τους υποψηφίους, ώστε να αποφεύγονται περιπτώσεις πλαστοπροσωπιας, ενώ ο φασματογράφος θα εντοπίζει κινητά τηλέφωνα και άλλες συσκευές μετάδοσης συχνοτήτων.

Το παραπάνω μέτρο αναφέρεται να εφαρμοστεί στο μέλλον και από τις αρμόδιες διευθύνσεις μεταφορών της υπόλοιπης Ελλάδας.

Τα τεχνικά μέσα που έχει ήδη εγκαταστήσει η Περιφέρεια Αττικής περιλαμβάνουν:

• Φορητή συσκευή (Φασματογράφο) για τον εντοπισμό κινητών τηλεφώνων ή οποιασδήποτε άλλης συσκευής μετάδοσης συχνοτήτων που θα έχει στόχο την νόθευση της διαδικασίας.

• Φωτογραφική μηχανή που πραγματοποιεί λήψη φωτογραφίας του εξεταζόμενου η οποία διατηρείται κρυπτογραφημένη σε φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή. Το υλικό αυτό, μετά από εισαγγελική παραγγελία από τις ελεγκτικές αρχές, είναι διαθέσιμο σε περίπτωση τακτικού ή έκτακτου ελέγχου.

Perifereia

Η Περιφέρεια Αττικής αναφέρει πως "έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα προκειμένου να διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων και είναι πλήρως εναρμονισμένα με το GDPR βάσει μελέτης αντικτύπου".

Perifereia

 

Ανάκληση Yamaha XMAX στις Η.Π.Α. – Χαλάρωση του μπουλονιού της πλάκας ασφάλισης εκκεντροφόρου

Μετά την Ιαπωνία και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού - Αφορά σκούτερ παραγωγής 2018-2022
xmax
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Ο αμερικάνικος οργανισμός Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (National Highway Traffic Safety Administration -NHTSA) ανακοίνωσε ανάκληση του Yamaha XMAX δίνοντας οδηγία στους ιδιοκτήτες να σταματήσουν να οδηγούν το σκούτερ.

Η σχετική ανακοίνωση του αμερικάνικου οργανισμού αναφέρει πως η πλάκα ασφάλισης του εκκεντροφόρου άξονα ενδέχεται να μην επαρκεί για να μείνει το μπουλόνι στη θέση του και να χαλαρώσει -λόγικά το πάχος της δεν είναι το προβλεπόμενο. Έτσι δεν θα συγκρατείται σωστά ο εκκεντροφόρος άξονας, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του σκούτερ και ατύχημα.

Η ανάκληση αφορά 2.715 XMAX που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018-2022 και αναμένεται ότι ένα στα τρία από αυτά θα έχουν αυτό το πρόβλημα. Ο NHTSA προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην οδηγούν το σκούτερ τους μέχρι να ολοκληρωθεί η επιδιόρθωση με την τοποθέτηση νέας πλάκας ασφάλισης.

Ο αριθμός ανάκλησης του NHTSA είναι ο 25V778000 και περιμένουμε να δούμε αν η συγκεκριμένη ανάκληση θα επεκταθεί και στην Ευρώπη.