Καμπάνια Υπουργείου Υγείας για το κράνος: «Προστάτεψε τη ζωή σου» - Στον απόηχο της απαγόρευσης ανεφοδιασμού με βενζίνη [VIDEO]

Άλλο ένα VIDEO – Προβολή για τον Άδωνι Γεωργιάδη
Καμπάνια Υπουργείου Υγείας για το κράνος: «Προστάτεψε τη ζωή σου» - Στον απόηχο της απαγόρευσης ανεφοδιασμού με βενζίνη [VIDEO]  Άλλο ένα VIDEO – Προβολή για τον Άδωνη Γεωργιάδη  Νέο VIDEO από το Υπουργείο Υγείας με πρωταγωνιστή τον Υπουργό Άδωνη Γεωργιάδη και προβολή στους προσωπικούς του λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων, ανέβηκε σήμερα Δευτέρα 16/12/2024 μαζί με ανακοίνωση που επεκτείνει το θέμα της επικείμενης απαγόρευσης ανεφοδιασμού σε όσους δεν έχουν κράνος μέσα από ειδική νομοθεσία που αναμένεται να γ
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/12/2024

Νέο VIDEO από το Υπουργείο Υγείας με πρωταγωνιστή τον Υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη και προβολή στους προσωπικούς του λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων, ανέβηκε σήμερα Δευτέρα 16/12/2024 μαζί με ανακοίνωση που επεκτείνει το θέμα της επικείμενης απαγόρευσης ανεφοδιασμού σε όσους δεν έχουν κράνος μέσα από ειδική νομοθεσία που αναμένεται να γίνει, όπως προαναγγέλλει ο ίδιος ο Υπουργός.

Βέβαια στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης σπανίως προαναγγέλλονται νομοθετικές κινήσεις που είναι αμφίβολο αν θα μπορέσουν να προχωρήσουν καθώς όχι μόνο εμπλέκουν διαφορετικά υπουργεία αλλά παράλληλα αγγίζουν και γκρίζες περιοχές χωρίς ξεκάθαρη νομική υπόσταση. Εκτός Ευρώπης οι ανακοινώσεις χωρίς προεργασία είναι καθημερινό φαινόμενο όπως και στην Ελλάδα. Αν ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ και Υπουργός θέλει να πάρει παράδειγμα από το εξωτερικό μπορεί να ξεκινήσει από την Γαλλία όπου η χρήση προστατευτικών γαντιών είναι υποχρεωτική όπως και το κράνος και τουλάχιστον την επόμενη φορά που θα ανεβάσει VIDEO με οδήγηση μοτοσυκλέτας προς παραδειγματισμό, να το κάνει φορώντας όλο τον προστατευτικό εξοπλισμό, όπως τονίζουμε χρόνια τώρα την αναγκαιότητά του.

Από εκεί και πέρα κάθε κίνηση που προωθεί την χρήση του κράνους, ακόμη και αν είναι εσπευσμένη, στηριζόμενη στην επικοινωνιακή εκμετάλλευση ενός θέματος που βρίσκεται ψηλά στην τρέχουσα ροή ειδήσεων, είναι προς την σωστή κατεύθυνση και μπορεί να οδηγήσει στην πολυπόθητη αλλαγή.

Μετά την Κίσσαμο Χανίων σήμερα και ο Βόλος θρηνεί ακόμη ένα ανήλικο παιδί που θα ζούσε αν φορούσε κράνος. Μία μάστιγα στην οποία η Πολιτεία έχει τεράστια ευθύνη που δεν μπορεί να καλυφθεί μόνο από διάσπαρτες κινήσεις χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό. Ας ελπίσουμε πως μπορεί από αυτό το σημείο να ξεκινήσει μία τέτοια μεγάλη αλλαγή.

Σύμφωνα πάντως με την δήλωση του Αντιπροέδρου της ΝΔ και Υπουργού Υγείας, εξετάζουν από κοινού μία εκστρατεία με τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο, λέγοντας μάλιστα πως είναι στον τομέα ευθύνης του Υποργείου Ανάπτυξης να νομοθετήσει σχετικά με την απαγόρευση πώλησης βενζίνης πανελλαδικά, σε όποιον δεν φορά κράνος.

 

Βενζίνη τέλος για όσους δεν φορούν κράνος - Ξεκινά πανελλαδική καμπάνια

Από τους βενζινοπώλες μαζί με Υπουργεία Υγείας και Ανάπτυξης -Έμπνευση το βενζινάδικο στην Κίσσαμο

«Θα δούμε ποιες άλλες δράσεις θα σκεφτούμε» καταλήγει ο Υπουργός στην ανακοίνωσή του για ένα τραγικό σκηνικό που συμβαίνει δεκαετίες ολόκληρες μόνο στην Ελλάδα και πουθενά αλλού στην Ευρώπη, με τους τουρίστες να αναρωτιούνται όταν προσγειώνονται για πρώτη φορά, αν η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης που το κράνος είναι προαιρετικό κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας, κάνοντας έπειτα αντίστοιχα λάθη κατά την ενοικίαση δίκυκλου, αυξάνοντας το πρόβλημα στους δρόμους της χώρας.

«Κάλλιο αργά» λέμε εμείς κάθε φορά που βγαίνει ένα τέτοιο video με την ευχή να μην μείνουμε μόνο σε ένα επικοινωνιακό τρικ και να δούμε για πρώτη φορά έναν στρατηγικό σχεδιασμό με μακροχρόνιο ορίζοντα καθώς θα χρειαστεί χρόνος για την αλλαγή. Και κάθε φορά βλέπουμε πως εξαντλούμαστε μόνο στο πρώτο βήμα. Έτσι και τώρα θα πούμε μακάρι να υπάρξει στρατηγικός σχεδιασμός της Πολιτείας για την χρήση του κράνους στο μέλλον και όχι «θα δούμε τι δράσεις θα σκεφτούμε», όπως αντιμετωπίζεται τώρα, το σοβαρό αυτό ζήτημα.

 

Η δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη:

"Έχω πραγματικά αρρωστήσει με όσα μαθαίνω και βλέπω κάθε μέρα στα Νοσοκομεία μας, από νέα κατά κύριο λόγο παιδιά, που χάνουν την ζωή τους επειδή δεν φορούσαν κράνος! Αγρίνιο, Κίσσαμος Χανίων, Βόλος κλπ μερικές από τις πόλεις που θρηνούν δικά τους παιδιά, που έφυγαν έτσι τις τελευταίες μόνον μέρες. Είναι κρίμα! Εκατοντάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο, οικογένειες καταστρέφονται, χάνουμε το μέλλον μας για κάτι τόσο μα τόσο απλό!

Κάλεσα την Παρασκευή την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών και συμφωνήσαμε και τους ευχαριστώ, να επεκτείνουν σε όλη την Ελλάδα την σπουδαία πρωτοβουλία του συναδέλφου τους, που ανακοίνωσε ότι δεν θα παρέχει καύσιμα σε οδηγούς μηχανής που πάνε στο πρατήριο χωρίς κράνος.

Με τον Υπουργό Ανάπτυξης @theodorikakosp

 συμφωνήσαμε σε μία κοινή εκστρατεία και ο ίδιος θα νομοθετήσει σχετικά και τον ευχαριστώ.

Σήμερα σας παρουσιάζω ένα σποτ που γυρίσαμε με τους συνεργάτες μου προχθές, ώστε να ευαισθητοποιήσουμε όσους περισσότερους μπορούμε και θα δούμε ποιες άλλες δράσεις θα σκεφθούμε.

Κάντε και εσείς όσα περισσότερα μπορείτε, κάθε δράση μας σε αυτό το θέμα μετράει"

Royal Enfield – Πυρετώδες 2027 με νέο κινητήρα, 5 ολοκαίνουργια μοντέλα, ανανεώσεις και νέο εργοστάσιο

Η ερχόμενη χρονιά φέρνει πολλά νέα για την ινδική εταιρεία που συνεχίζει να αναπτύσσεται με πρωτόγνωρο ρυθμό
Royal Enfield Himalayan 750
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

13/5/2026

Για μια εταιρεία που από το 1955 ως το 2017 ζούσε με έναν κινητήρα (γεννημένο το 1932 κατά την αγγλική εποχή της Royal Enfield) σε δύο χωρητικότητες και πρακτικά μία και μόνη μοτοσυκλέτα στη γκάμα της, το Bullet 350/500, η εμφάνιση του μονοκύλινδρου LS410 με το Himalayan ήταν συνταρακτική εξέλιξη.

Ακόμη περισσότερο όμως, ήταν μια νέα αρχή σε μια πορεία που σε λιγότερο από μια δεκαετία έχει φέρει αρκετούς νέους κινητήρες στη γκάμα της εταιρείας: μονοκύλιδροι 350, 411, 440 και 450, δικύλινδρος 650.

Η Royal Enfield δεν μένει εκεί ωστόσο, καθώς ετοιμάζεται για ένα δυναμικό 2027 με πολλά νέα που περιλαμβάνουν πέντε καινούργιες μοτοσυκλέτες, 13 ανανεώσεις σε υπάρχοντα μοντέλα μια σημαντική είδηση για την παραγωγική της βάση.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Οι νέες μοτοσυκλέτες που αναμένονται να προστεθούν φέτος στη γκάμα είναι λίγο-πολύ γνωστές: Τα Himalayan 440 και Scram 450 πατούν πάνω σε υπάρχοντες κινητήρες δημιουργώντας έτσι δύο ζεύγη Himalayan και Scram με τους δύο μονοκύλινδρους, τον αερόψυκτο 440 και τον υγρόψυκτο 450.

Στο μονοκύλινδρο μέτωπο αναμένεται επίσης μια νέα εκδοχή Classic 350 με κινητήρα που μπορεί να καταναλώνει E85 Flex Fuel, δηλαδή μίγμα βενζίνης με αιθανόλη σε περιεκτικότητα από 51 ως 85%.

Η φαμίλια των δικύλινδρων 650 θα υποδεχτεί το νέο της μέλος, Bullet 650, που έχει ήδη παρουσιαστεί στην EICMA, ενώ διακαώς περιμένουμε να εμφανιστεί και ο νέος δικύλινδρος σε σειρά των 750 κυβικών εκατοστών, ο οποίος πιθανότατα θα ντεμπουτάρει με δύο ταυτόχρονες πρεμιέρες νέων μοντέλων: Himalayan 750 και Continental GT 750.

Αμφότερα τα έχουμε δει σε δοκιμές εξέλιξης εδώ και πολύ καιρό, ενώ το πρώτο επανεπέπλευσε στην επικαιρότητα με νέες εικόνες (κεντρική φωτογραφία), οι οποίες πάντως δεν μας κάνουν σοφότερους σε κάτι, πλην του ότι μας δείχνουν τη μοτοσυκλέτα με χυτές ζάντες αντί των ακτινωτών που είχαμε δει την προηγούμενη φορά. Πιθανότατα η Royal Enfield να διαθέτει το Himalayan 750 με δυνατότητα επιλογής μεταξύ των δύο αυτών σχεδίων.

Οι ανανεώσεις υπαρχόντων μοντέλων αφορούν κυρίως στη γκάμα των 350 και 450 και δεν αναμένεται να φέρουν πολύ δραστικές αλλαγές, αλλά μάλλον μια περιορισμένη ανανέωση σε εμφάνιση και ίσως και σε εξοπλισμό κατά περίπτωση. Βασικός στόχος είναι να παραμείνουν οι μοτοσυκλέτες ανταγωνιστικές σε ένα απαιτητικότατο περιβάλλον με πολλές προτάσεις από εταιρείες όπως οι Bajaj, Harley-Davidson, Hero, Honda, KTM, Triumph και TVS που όλες στοχεύουν στην πρωτιά της εταιρείας στην ινδική αγορά με τη γκάμα των 350 της.

Μια ακόμη σημαντική είδηση αφορά στο νέο εργοστάσιο της Royal Enfield στην Andhra Pradesh που θα μπει σε λειτουργία το νέο έτος, ενισχύοντας την παραγωγική ικανότητα της εταιρείας με επιπλέον 900.000 δίκυκλα ετησίως.

Ετικέτες