KTM: Αγόρασε ένα EXC 2025 και κέρδισε ταξίδι στο φετινό Red Bull Erzbergrodeo

Θα επιλεχθούν τρεις τυχεροί από όλον τον κόσμο έπειτα από κλήρωση
Erzbergrodeo KTM κλήρωση 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

23/4/2025

H KTM δίνει την ευκαιρία σε τρεις τυχερούς να ζήσουν τον κορυφαίο αγώνα Hard Enduro, εκ των έσω, με ξεναγό τον Mani Lettenbichler!

Ειδικότερα η αυστριακή εταιρεία δίνει την ευκαιρία σε αναβάτες από όλο τον κόσμο να κερδίσουν μια VIP εμπειρία στο Red Bull Erzbergrodeo 2025 με τη αγορά ενός 2025 ΚΤΜ EXC έχοντας πρόσβαση οπουδήποτε είναι δυνατό κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Από 16 Απριλίου έως 16 Μαΐου, όποιος αγοράσει ένα οποιοδήποτε KTM EXC 2025 σε χώρες πληρούν τα κριτήρια -μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, ως χώρα της ΕΕ-, μπορεί να συμπληρώσει online την σχετική φόρμα και να λάβει μέρος σε μια παγκόσμια κλήρωση για ένα ταξίδι στον πιο σκληρό μονοήμερο Hard Enduro αγώνα στον πλανήτη.

Erzbergrodeo KTM κλήρωση 2025

Καθένας από τους τρεις τυχερούς που θα βγουν από την κλήρωση των Αυστριακών  θα λάβει 2 VIP Gold Passes για το Red Bull Erzbergrodeo (29 Μαΐου – 1 Ιουνίου), μαζί με μια μοναδική “παρασκηνιακή” εμπειρία που επιμελείται η KTM Factory Racing.

Το πακέτο περιλαμβάνει:
-2x VIP Gold Passes για το Red Bull Erzbergrodeo
-Διαμονή κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης
-Βόλτα με ελικόπτερο πάνω από το "Iron Giant"
-Ιδιωτική ξενάγηση στο Erzberg με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Hard Enduro Mani Lettenbichler
-Συνάντηση με αστέρες της KTM Factory Racing και τον Carson Brown
-Αποκλειστική πρόσβαση στα φορτηγά της KTM Factory Racing Enduro και Dakar

Από πανοραμικές εναέριες απόψεις, μέχρι προσωπικές στιγμές με θρύλους της KTM, το βραβείο σε βάζει στην καρδιά της δράσης.
Οι νικητές θα πρέπει να κανονίσουν μόνοι τους τα ταξίδια προς και από την εκδήλωση. Επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΚΤΜ για όλες τις λεπτομέρειες.

 

MV Agusta 5κύλινδρος κινητήρας: Ο quadrato έρχεται στην παραγωγή με 240+ ίππους!

Square 5 με δύο στροφάλους - Θα παραχθεί σε κυβισμούς 850-1.150 κ.εκ., για διαφορετικά μοντέλα και κατηγορίες
MV Agusta quadrato κινητήρας 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/11/2025

Η MV Agusta έδειξε τον 5κύλινδρο κινητήρα της στην EICMA και όπως σας είχαμε πει και τότε θα είναι square 5 και θα έχει ενιαία κεφαλή και δύο στροφάλους.

Ο 5κύλινδρος κινητήρας της MV Agusta στην EICMA δεν ήταν κάτι που περιμέναμε να δούμε πόσο μάλλον αυτό που ανακοινώνει τώρα η ιταλική εταιρεία. Ο κινητήρας δεν είναι σχεδιαστική άσκηση με στόχο τον εντυπωσιασμό αλλά βρίσκεται κανονικά σε εξέλιξη στη Schiranna. 

Σύμφωνα με τους Ιταλούς ο κινητήρας εξελίσσεται για να μπορεί να παραχθεί σε διαφορετικούς κυβισμούς και να χρησιμοποιηθεί σε πολλά και διαφορετικά μοντέλα: από Supersport έως Naked και Touring όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, σε ένα εύρος κυβισμού από 850 έως 1.150 κ.εκ.

Η απόδοση του "quadrato" κινητήρα μπορεί να ξεπεράσει τους 240 ίππους ενώ το όριο περιστροφής βρίσκεται πάνω από τις 16.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 13,76 kg.m στις 8.500 σ.α.λ. Η MV Agusta αναφέρει επίσης ότι το βάρος είναι κάτω από 60 κιλά και όλα αυτά αφορούν την έκδοση των 1.150 κ.εκ.

H MV Agusta αναφέρει ότι η σειρά ανάφλεξης των 5 κυλίνδρων προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα στον κινητήρα της που επιτυγχάνει εξαιρετική καμπύλη ροπής χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Παράλληλα, σε σχέση με έναν V4 ίδιου κυβισμού είναι παράλληλα πιο κοντός ενώ είναι πιο στενός έναντι ενός εν σειρά 4κύλινδρου. 

Βέβαια αυτό που παραλείπει να πει η MV Agusta είναι πως είναι δύσκολο να τον τοποθετήσεις σε ένα πλαίσιο σπορ μοτοσυκλέτας και να βρεις το σωστό ζύγισμα, κάτι που κάνει απλόχερα ένας V4, ενώ τόσο σε σχέση με αυτόν όσο και με έναν εν σειρά 4κύλινδρο έχει περισσότερα κινούμενα μέρη και για αυτόν τον λόγο μεγαλύτερη κατανάλωση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει μοναδικό ήχο και ότι οι Ιταλοί θέλουν να ξεχωρίσουν από όλους τους άλλους κατασκευαστές φέρνοντας στην παραγωγή έναν κινητήρα που θα είχε κοπεί από το λογιστήριο οποιαδήποτε άλλης εταιρείας αυτήν την στιγμή.

Οι Ιταλοί λένε ότι το ντεμπούτο του 5κύλινδρου κινητήρα που θα αργήσει να γίνει -σε μερικά χρόνια- και έχει προγραμματιστεί για μια μοτοσυκλέτα που δεν υπάρχει πλέον στη γκάμα της και με αυτή τη δήλωση θα μας αφήσουν να βράσουμε στο ζουμί μας, τουλάχιστον προς το παρόν.