Νέα εταιρική ταυτότητα για την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ!

Το όραμα για το μέλλον
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

21/7/2021

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ελληνική αντιπροσωπεία των μοτοσυκλετών και scooters της Yamaha, άλλαξε την τοποθεσία των κεντρικών εγκαταστάσεών της και παράλληλα αλλάζει και την εταιρική της ταυτότητα, τονίζοντας το ευρύ φάσμα των δραστηριοτήτων της, αλλά και το όραμά της για το μέλλον. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

Δελτίο τύπου

 

Η Μοτοδυναμική κινείται μπροστά, δυναμικά.

 

Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και τα νέα κεντρικά γραφεία συμβαδίζουν με τις σύγχρονες τάσεις στον χώρο της κινητικότητας και σηματοδοτούν την προσήλωση της εταιρείας σε ένα νέο κύκλο ανάπτυξης.

 

Η Μοτοδυναμική, με περισσότερο από μισό αιώνα ιστορίας, είναι ένας οργανισμός ταυτισμένος με την αγάπη για κίνηση και εξέλιξη. Καλύπτει μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων στον κλάδο της κινητικότητας, εκπροσωπώντας τρεις παγκοσμίως αναγνωρίσιμες μάρκες – YAMAHA, PORSCHE και SIXT – και παράλληλα δημιουργώντας τις δραστηριότητες λιανικής Μοτοδίκτυο και MotoDirect.

Ο χώρος της κινητικότητας βρίσκεται στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής με τις διαφαινόμενες αλλαγές να επηρεάζουν δομικά το επιχειρηματικό πεδίο. Ανταποκρινόμενη σε αυτές τις τάσεις και σηματοδοτώντας την νέα εποχή, η Μοτοδυναμική ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα και δημιουργεί τα νέα της κεντρικά γραφεία.

Με την νέα ταυτότητα, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ παρουσιάζει μια διακριτή εταιρική εικόνα, ενιαία για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων. Το λογότυπο αποτυπώνει την κίνηση και τον δυναμισμό. Το αρχίγραμμα Μ δεν είναι στατικό. Προχωράει μπροστά και γίνεται και αυτό μέρος του αφηγήματος “Move, Experience, Live”.

Τα νέα κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι, συνδυάζουν τα πρότυπα και τις ειδικές απαιτήσεις ενός σύγχρονου χώρου εργασίας με τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας της εταιρείας: διαφάνεια, ομαδικότητα, προσαρμοστικότητα, αισθητική.

Ο κ. Σωτήρης Χατζίκος, Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε στην αυγή μιας συναρπαστικής εποχής, όπου η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και οι θεσμικές παρεμβάσεις οδηγούν σε δομικές αλλαγές στον χώρο της κινητικότητας. Περισσότερο από ποτέ απαιτείται κίνηση, εξέλιξη, καινοτομία και προσαρμοστικότητα. Την εστίαση σε αυτά τα χαρακτηριστικά τονίζουμε, τόσο με την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα όσο και με τα νέα κεντρικά γραφεία, στοχεύοντας σε ένα νέο κύκλο ανάπτυξης».

Πληροφορίες για την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ εκπροσωπεί την YAMAHA MOTOR Co. Ltd. σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία, την PORSCHE AG και την SIXT SE στην Ελλάδα. Δραστηριοποιείται επίσης στο χώρο της λιανικής με το Μοτοδίκτυο και το MotoDirect. Εισηγημένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2005, η Μοτοδυναμική απασχολεί περισσότερους από 230 εργαζόμενους. Ο κύκλος εργασιών το 2020 ανήλθε σε 78,3 εκ. ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: www.motodynamics.gr

Ελεύθερος με 3 όρους ο ταξιτζής που σκότωσε μοτοσυκλετιστή παραβιάζοντας κόκκινο φανάρι

Ο οδηγός ταξί παραδέχτηκε πως προκάλεσε θανατηφόρο ξεκινώντας με κόκκινο
Ελεύθερος με 3 όρους ο ταξιτζής που σκότωσε μοτοσυκλετιστή παραβιάζοντας κόκκινο φανάρι
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/12/2025

Τα ξημερώματα Κυριακής 30/11, στις 02:15, ταξί με οδηγό 39χρονο πέρασε με κόκκινο την διασταύρωση των οδών Καραμανλή με Πατριάρχου Γρηγορίου στη Θεσσαλονίκη και συγκρούστηκε με 35χρονο αναβάτη μοτοσυκλέτας προκαλώντας τον θάνατό του.

Ο άτυχος αναβάτης οδηγούσε το λευκό Peugeot Geopolis 250 της φωτογραφίας το οποίο και διαλύθηκε μαρτυρώντας την σφοδρότητα της σύγκρουσης καθότι το ταξί έκοψε την Λεωφόρο στη μέση. Σύμφωνα με μαρτυρίες ο νεκρός φορούσε κράνος και προστατευτικό εξοπλισμό.

Στον οδηγό του ταξί ασκήθηκε κακουργηματική δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο και συνελήφθη.

Σήμερα όμως απολογούμενος στην 1η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης υποστήριξε πως δεν είχε καμία πρόθεση να παραβιάσει ερυθρό σηματοδότη και απέδωσε την πράξη του σε κορνάρισμα που άκουσε και το εξέλαβε ως προτροπή για να ξεκινήσει, θεωρώντας πως έχει ήδη καθυστερήσει τον οδηγό πίσω του. Εξήγησε πως είχε σταματήσει πιο μπροστά από το φανάρι και δεν το έβλεπε άμεσα, κι έτσι εξέλαβε το κορνάρισμα που άκουσε ως προτροπή να ξεκινήσει. Είπε επίσης πως ουδέποτε αντιλήφθηκε τον μοτοσυκλετιστή. Του έγιναν εξετάσεις που έδειξαν πως δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ.

Ο ανακριτής του επέβαλε απαγόρευση εξόδου από την χώρα, εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα και πλήρη απαγόρευση οδήγησης οποιασδήποτε μορφής οχήματος.

Από τον Σεπτέμβριο που ισχύει ο νέος ΚΟΚ και με τις αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα, ο οδηγός ταξί θα δικαστεί πλέον για κακούργημα, όπως προβλέπει το Άρθρο 290Α.

Μέχρι τώρα το θανατηφόρο τροχαίο αντιμετωπιζόταν ως Ανθρωποκτονία από αμέλεια, δηλαδή πλημμέλημα και έφερε έως 5 έτη ποινή φυλάκισης με αναστολή. Δεν έμπαινε ποτέ κανείς φυλακή λοιπόν.

Από εδώ και πέρα όμως και συγκεκριμένα για την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη που έχει οδηγήσει σε θάνατο, η πράξη έχει αναβαθμιστεί σε κακούργημα πράγμα που επιβάλει φυλάκιση τουλάχιστον 10 ετών με ανώτερο τα 15 έτη. Η παραβίαση STOP παραμένει πλημμέλημα, το κόκκινο φανάρι όμως είναι κακούργημα.

Για να αφεθεί ελεύθερος ο οδηγός ταξί, σημαίνει πως ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν πως δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρο 282 για προσωρινή κράτηση και ο οδηγός ταξί δεν είναι ύποπτος φυγής, ενώ είχε έως τώρα καθαρό ποινικό μητρώο.

Στην πραγματικότητα ο οδηγός του ταξί θα αντιμετωπίσει την ποινή φυλάκισης όταν γίνει η δίκη και παρότι δικονομικά η απόφαση των αρχών στέκει, στην πράξη έρχεται σε σύγκρουση με το κοινό περί δικαίου αίσθημα που βλέπει πως δεν υπάρχει τιμωρία για κάτι τόσο σοβαρό, όπως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη. Σε μία διασταύρωση χωρίς φανάρια μπορεί να γίνουν λάθη, η παραβίαση του κόκκινου όμως σωστά λαμβάνεται πλέον ως κακούργημα. Το πρόβλημα είναι να μην υπάρχει ατιμωρησία μέχρι την δίκη.