Norton: Σε δίκη για χρέη €353.269!

Αναβολή της υπόθεσης για το Φεβρουάριο
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/1/2020

Το νέο έτος βρήκε τη Norton στις αίθουσες των δικαστηρίων, με την αγγλική εταιρεία να κατηγορείται για χρέη ύψους 353.269 ευρώ. Η Norton πλέον είναι ένα μικρό εργοστάσιο με αντίστοιχα πολύ μικρές δυνατότητες παραγωγής μοτοσυκλετών και παρά τις προσπάθειές της πέρσι να επεκταθεί στην ιαπωνική αγορά μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια με την διάθεση 1.000 μοτοσυκλετών της στην χώρα του "ανατέλλοντος ήλιου", τα πράγματα δεν πάνε πολύ καλά για αυτή.

Τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει αρκετά ποσά στην έρευνα και εξέλιξη των μοτοσυκλετών της παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα, όπως το Superlight το 2018, ενώ ένα χρόνο αργότερα παρουσίασε το Superlight SS εφοδιασμένο με υπερσυμπιεστή κάνοντάς το ακόμη πιο ξεχωριστό από όσο ήταν. Η πολιτική της Norton ήταν ολόσωστη, καθώς κάθε εταιρεία που θέλει να είναι ανταγωνιστική οφείλει να επενδύει τεράστια ποσά στο R&D τμήμα της, για τη δημιουργία μοντέλων εφοδιασμένα με τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Το θέμα είναι πως οι μικρές δυνατότητες παραγωγής του εργοστασίου αλλά και το μικρό αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, οδήγησαν την Norton στο να μην πληρώσει τους φόρους που της αναλογούν στο κράτος. Έτσι, βρέθηκε στα δικαστήρια φέτος με την κατηγορία πως χρωστάει €353.269. Προς υπεράσπισή της, ο CEO της Norton, Stuart Gamer ανέφερε πως απαλλάσσεται από ένα μεγάλο ποσό των οφειλών λόγω της φορολογικής ελάφρυνσης που υπόκεινται τα ποσά που ενδύονται στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης. Παράλληλα, έχει γνωστοποιηθεί πως η Norton στο πρόσφατο παρελθόν είχε τις διπλάσιες οφειλές και την ώρα που κλήθηκε στο δικαστήριο τις είχε μειώσει στις €353.269.

Το HMRC (Her Majesty’s Revenue and Customs), η υπεύθυνη υπηρεσία για τα έσοδα και τελωνεία της Βρετανίας, αναγνώρισε στο δικαστήριο την προσπάθεια αποπληρωμής των οφειλών της Norton, όμως παρέμεινε αρκετά αυστηρή ζητώντας απ’ το δικαστή της υπόθεσης, Sebastian Prentis, να εξοφληθεί το υπόλοιπο χρέος μέσα σε 63 ημέρες. Το δικαστήριο αναβλήθηκε για τις 12 Φεβρουαρίου.

O CEO της Norton, Stuart Garner

 

Τον περασμένο Νοέμβριο η Norton είχε δώσει στη δημοσιότητα ένα δελτίου τύπου λέγοντας πως ψάχνει επενδυτές και πως πουλούσε το 5% των μετοχών της με στόχο να μαζέψει ένα εκατομμύριο λίρες, με την αγορά μιας μετοχής να κοστίζει 50 λίρες. Τότε, είχε βρει έναν ανώνυμο επενδυτή να την υποστηρίξει οικονομικά. Μετά τη λήξη της δίκης, ο Stuart Garner μίλησε στις εφημερίδες λέγοντας: “Μας έδωσαν παράταση χρόνου για να τους εξοφλήσουμε και συμφώνησαν στο ποσό της πληρωμής.”

Το 2020 φαίνεται πως θα είναι μια αρκετά δύσκολη χρονιά για την Norton και ας ελπίσουμε πως η ιστορία θα έχει αίσιο τέλος, για ένα απ’ τα πιο ιστορικά ονόματα στο χώρο της μοτοσυκλέτας.

Πάτρα: Πατέρας και γιος νεκροί σε δυστύχημα με μοτοσυκλέτα – Προβληματική η σήμανση του δρόμου

Κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν το σημείο με την στένωση του δρόμου
Πάτρα: Πατέρας και γιος νεκροί σε δυστύχημα με μοτοσυκλέτα – Προβληματική η σήμανση του δρόμου
Από το

motomag

2/6/2026

Τραγικός ο απολογισμός του τροχαίου στην Πάτρα στην έξοδο για την Ε.Ο. κάτω από την γέφυρα προς Ρίο όταν μοτοσυκλέτα που οδηγούσε o 52χρονος Διονύσης Γκέκας έχοντας συνεπιβάτη τον 17χρονο γιο του Κωνσταντίνο, προσέκρουσε στο στηθαίο.

Ο θάνατος του νεαρού ήταν ακαριαίος ενώ λίγη ώρα αργότερα εξέπνευσε και ο πατέρας. Και οι δύο αναβάτες φορούσαν κράνος ωστόσο στο συγκεκριμένο σημείο ο δρόμος στενεύει απότομα και δεν υπάρχει περιθώριο απόσβεσης.

Μαρτυρία από το σημείο αναφέρει πως η Τροχαία έχει στα χέρια της την κάμερα που φορούσε ο πατέρας στο κράνος του και η οποία φαίνεται πως εκείνη την στιγμή δεν ήταν ανοικτή και δεν έχει καταγράφει τις συνθήκες του δυστυχήματος, σύμφωνα με την ανακοίνωση της τροχαίας.

Επέστρεφαν από βόλτα λίγο πριν το μοιραίο τροχαίο.

Συλλυπητήρια στους συγγενείς που χάνουν δύο αγαπημένα τους πρόσωπα.

Πάτρα: Πατέρας και γιος νεκροί σε δυστύχημα με μοτοσυκλέτα – Προβληματική η σήμανση του δρόμου