Ο Jack Miller έσπασε κνήμη και περόνη, αναμφίβολο αν θα προλάβει τις δοκιμές στην Sepang

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/1/2016

Η motocross προπόνηση είναι αναγκαία για τους αναβάτες MotoGP, καθώς τους βοηθά να εξελίξουν καλύτερα τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Το κέρδος τους είναι μεγαλύτερο από το αυξημένο ρίσκο που λαμβάνουν, και για αυτό συνεχίζουν να το κάνουν. Ο Jack Miller όμως ήταν αρκετά άτυχος. Αναγκάστηκε να κόψει ενώ ήταν στην απογείωση για ένα τριπλό άλμα, γιατί ένας άλλος αναβάτης μπροστά του έχασε τον έλεγχο κι ενώ δεν έπεσε, προσγειώθηκε άτσαλα και από την πίεση έσπασε το δεξί του πόδι σε κνήμη και περόνη. Την φωτογραφία την ανέβασε ο ίδιος μετά το χειρουργείο στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Quirón Dexeus στη Barcelona, από τον γνωστό γιατρό των πρωταθλητών, τον Dr Xavier Mir.

Η ανακοίνωση της ομάδας, από τον Michael Bartholemy, αναφέρει ότι αρχικά ήταν βέβαιοι πως δεν θα καταφέρουν να προλάβουν τις δοκιμές στη Sepang, ωστόσο τα πράγματα μετά το χειρουργείο είναι πιο αισιόδοξα. Χαρακτηριστικά είπε πως ένας κανονικός άνθρωπος χρειάζεται πολύμηνη ανάρρωση μετά από ένα τέτοιο περιστατικό, αλλά οι πρωταθλητές δεν είναι απλοί άνθρωποι και μάλλον θα τα καταφέρουν, ωστόσο προέχει η υγεία του Jack, και γι΄ αυτό θα βεβαιωθούν πρώτα ότι έχει αναρρώσει πλήρως.

Με εντατικές φυσιοθεραπίες, που ένας κανονικός άνθρωπος δεν θα άντεχε, ούτε σωματικά αλλά κυριώς οικονομικά, ο Jack Miller προσπαθεί να ξεπεράσει τον τραυματισμό σε ελάχιστο χρόνο, και με βάση την χθεσινή εικόνα που έχει ο ορθοπεδικός των πρωταθλητών, είναι πιθανό να τα καταφέρει.

Ετικέτες

Δεύτερη διεθνής διάκριση για την ηλεκτρική Honda WN7: Από το iF Design στο Red Dot “Best of the Best”

Η ηλεκτρική γυμνή μοτοσυκλέτα της Honda αποσπά δεύτερη σχεδιαστική βράβευση
WN7 Design Award
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/4/2026

Μετά το Χρυσό βραβείο στο iF Design Award 2026, η Honda WN7 επιβεβαιώνει τη σχεδιαστική της αξία κατακτώντας και μία από τις κορυφαίες διακρίσεις στα Red Dot Awards.

Η Honda απέσπασε με τη νέα WN7, το κορυφαίο βραβείο “Best of the Best” στα Red Dot Design Award, λίγες μόλις εβδομάδες μετά τη βράβευσή της με Gold Award στο iF Design Award.

Η WN7 αποτελεί την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής της Honda, ενταγμένη στη φιλοσοφία FUN της εταιρείας. Με βάση το μότο “Be the Wind”, η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να αποτυπώνει την αίσθηση ελευθερίας και τη νέα εμπειρία μετακίνησης που φέρνει η ηλεκτροκίνηση.

WN7

Η “frameless” αρχιτεκτονική με το περίβλημα της μπαταρίας που λειτουργεί ως δομικό στοιχείο, παραμένει ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της, προσφέροντας μείωση βάρους και ακαμψία.

WN7

Αξίζει να σημειωθεί ότι η WN7 δεν ήταν το μοναδικό προϊόν της Honda που ξεχώρισε στα Red Dot Awards, καθώς το Uni-One, ένα καινοτόμο robot κινητικότητας της εταιρείας, το νέο αυτοκίνητο Prelude hybrid και τα ρομποτικά χλοοκοπτικά Miimo απέσπασαν επίσης βραβεύσεις στον ίδιο θεσμό.

WN7

Ο Toshinobu Minami, επικεφαλής του τμήματος Ερευνάς & Εξέλιξης του κέντρου σχεδιασμού της Honda, σχολίασε: "Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε τα βραβεία Red Dot για έβδομη συνεχόμενη χρονιά. Πιστεύουμε ότι αυτές οι διακρίσεις αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ταυτίζονται με το πάθος της Honda να εξελίσσει την κινητικότητα και να κάνει την καθημερινότητα πιο ευχάριστη. Η Honda θα συνεχίσει να δημιουργεί νέες αξίες που εκπλήσσουν και εμπνέουν, διευρύνοντας τις δυνατότητες της ζωής των ανθρώπων."

WN7

Μαζί με τις φετινές βραβεύσεις η Honda έχει πλέον φτάσει τις 22 συνολικά στον θεσμό από το 2020.

Honda Prelude