Ο θρύλος του FlatTrack ζωντανεύει

Στις 20 & 21 Οκτωβρίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/10/2017

Όταν ακούμε το όνομα Harley-Davidson®, ο νους μας πάει αυτόματα είτε σε άνετα μακρινά ταξίδια, είτε σε εκείνες τις μοτοσικλέτες που όταν τις ακούσουμε να περνάνε κοντά μας, σηκώνουμε το κεφάλι να τις δούμε. Πόσο συχνά όμως ο νους μας πάει σε αγώνες; Όχι συχνά, παρά το γεγονός ότι η «καλύβα» που έχουμε δεις σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες να γράφει στην πόρτα «Harley-Davidson®MotorCo», ξεκίνησε κατασκευάζοντας αγωνιστικές μοτοσικλέτες. Μοτοσικλέτες για αγώνες FlatTrack, το πρώτο extremesport.

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η Harley-Davidson®μεσουρανεί στους αγώνες FlatTrack. Πέρυσι η Harley-Davidson® παρουσίασε το καινούριο της αγωνιστικό μοντέλο για το αμερικανικό πρωτάθλημα, το XG750R. Ο σχεδιασμός και οι εξελίξεις του κινητήρα αποτέλεσαν τη βάση που οδήγησε στην δημιουργία του καινούριου μοντέλου Harley-Davidson®StreetRod®που παρουσιάσαμε την άνοιξη που μας πέρασε και κέρδισε αμέσως εντυπωσιακές κριτικές από κοινό και δημοσιογράφους.

Εκτός από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, όπου ειδικά στο αμερικανικό πρωτάθλημα διαγωνίζονται αθλητές παγκοσμίου φήμης, αυτό που κάνει το FlatTrackracingνα ξεχωρίζει και το κάνει ίσως την πιο διασκεδαστική μορφή αγώνων μοτοσικλέτας, που θυμίζει περισσότερο διαγωνισμό μεταξύ φίλων, είναι η ευκολία με την οποία μπορεί να στηθεί μια πίστα. Ακόμα και σε μια μεγάλη αυλή σπιτιού.

Με στόχο να γνωρίσει το κοινό το Flat Track racing, το νέο μοντέλο Street Rod® και πάνω από όλα, να περάσουμε καλά, οδηγώντας το πιο ευέλικτο Harley-Davidson®, στην πρώτη επίσημη πίστα Flat Track στην Ελλάδα, στο χώρο του Riding School «Θανάσης Χούντρας» (32οχλμ Εθν. Οδού Αθηνών-Λαμίας).

Η πρώτη ημέρα (20 Οκτωβρίου) θα αφιερωθεί στους δημοσιογράφους, ενώ η δεύτερη μέρα είναι ανοικτή για το κοινό. Οι συμμετέχοντες της δεύτερης ημέρας θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω Facebook, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο. Οι 40 συνολικά συμμετέχοντες που θα επιλεγούν, θα έχουν τη χαρά να απολαύσουν το StreetRod®σε μια πολύ ξεχωριστή μέρα.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ:

https://www.facebook.com/Harley.Davidson.Athena/posts/903165579836858

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, καλέστε μας στο 2103410850.

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 4η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΟΤΟ στην Καλαμάτα

Eκπρόσωποι λεσχών από όλη την Ελλάδα χάραξαν τη στρατηγική της Ομοσπονδίας για το 2026
ELMOTO
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/3/2026

Οι εργασίες της 4ης Γενικής Συνέλευσης της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (ΕΛΜΟΤΟ) ολοκληρώθηκαν το διήμερο 14–15 Μαρτίου 2026 στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Παλαιού Δημαρχείου Καλαμάτας, με διοργανωτή τη Λέσχη Μοτοσυκλέτας Μεσσηνίας & Φίλων Μοτοσυκλέτας (ΛΕΜΟΜΕ – ΜΟΤΟΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ).

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχές λεσχών και μοτοπαρεών από όλη την Ελλάδα, μέσα σε πνεύμα συνεργασίας, αλληλεγγύης και υποστήριξης προς την Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία, με κοινό σημείο αναφοράς το σύνθημα της Ομοσπονδίας: «Πρώτα ο Μοτοσυκλετιστής».

Το Σάββατο 14 Μαρτίου ξεκίνησαν οι εργασίες της συνέλευσης, κατά τις οποίες κατατέθηκαν προτάσεις και πραγματοποιήθηκαν τοποθετήσεις από τους εκπροσώπους των λεσχών και των μοτο-ομάδων. Παράλληλα, μέσα από τον διάλογο και τις παρεμβάσεις των συμμετεχόντων, διαμορφώθηκαν και καθορίστηκαν οι επόμενες κινήσεις καθώς και οι βασικοί στόχοι της Ομοσπονδίας για το 2026.

Την Κυριακή 15 Μαρτίου, συνήλθε σε σώμα η Τακτική Γενική Συνέλευση με τη συμμετοχή εκπροσώπων των λεσχών-μελών της Ομοσπονδίας καθώς και εκπροσώπων υποστηρικτών μοτο-ομάδων. Στο πλαίσιο των εργασιών παρουσιάστηκαν ο οικονομικός απολογισμός και τα πεπραγμένα της Ομοσπονδίας για το 2025, ενώ στη συνέχεια εγκρίθηκαν από κοινού οι δράσεις και δραστηριότητες για το 2026, καθώς και η συγκρότηση των ομάδων εργασίας που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη και προώθηση του υγιούς και οργανωμένου μοτοσυκλετισμού στη χώρα μας.

Η ΕΛΜΟΤΟ και η ΛΕ.ΜΟ.ΜΕ. – ΜΟΤΟΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ εκφράζουν θερμές ευχαριστίες:

  • προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την υποστήριξή της,
  • προς τον Δήμο Καλαμάτας για τη διάθεση της αίθουσας συνεδριάσεων του Παλαιού Δημαρχείου,
  • προς το Επιμελητήριο Μεσσηνίας για τη χορηγία των αναμνηστικών τοπικών προϊόντων.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται επίσης στις μοτοσυκλετιστικές λέσχες και μοτο-ομάδες που συμμετείχαν από όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας ενεργά με τις προτάσεις, τις ιδέες και τη συμμετοχή τους στην επιτυχία της συνέλευσης. Η επιτυχημένη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης στην Καλαμάτα αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της συνεργασίας των λεσχών και την περαιτέρω ανάπτυξη του οργανωμένου μοτοσυκλετισμού στην Ελλάδα, συμβάλλοντας παράλληλα στην περαιτέρω ισχυροποίηση της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (ΕΛΜΟΤΟ). Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις σχετικά με την υλοποίηση των αποφάσεων που πάρθηκαν στην Γενική Συνέλευση.

ELMOTO

Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛΜΟΤΟ)

Πρώτα ο Μοτοσυκλετιστής