Ολοκληρώθηκε ο μεγάλος διαγωνισμός του MOTO και της MOTUL!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/6/2015

Την ώρα που όλα γύρω μας κινδυνεύουν και σείονται εκ των θεμελίων τους, ένας τυχερός αναγνώστης άκουσε την καλύτερη είδηση της εβδομάδας! Ο Εμμανουήλ Κασίδης είναι ο υπερτυχερός που κληρώθηκε στον διαγωνισμό του MOTO και της MOTUL, για να μας συνοδέψει στο MotoGP του Sachsenring! Αφού μας πήρε κανένα δεκάλεπτο μιλώντας στο τηλέφωνο, για να τον πείσουμε ότι δεν είναι φάρσα, ο Μάνος ανακάλυψε ότι ασχέτως με τις πολιτικές εξελίξεις, έχει κάτι πολύ θετικό να προσμένει! Το MOTO και η MOTUL αψηφούν τα γεγονότα και αρνούνται να αλλάξουν τα πλάνα τους. Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν συνταξιδεύουμε στην Γερμανία για να δούμε από κοντά τον αγώνα και τους αναβάτες, και να χαρίσουμε ταυτόχρονα ένα αξέχαστο μοτοσυκλετιστικό δώρο σ’ έναν τυχερό αναγνώστη. Ο Μάνος θα ταξιδέψει από ένα χωριό της Καβάλας για να μας συναντήσει στο αεροδρόμιο και από εκεί και πέρα θα περάσει τρεις μαγικές μέρες, ζώντας την φρενίτιδα των MotoGP από μέσα!

Θα επανέλθουμε για τον διαγωνισμό με φωτογραφίες από το ταξίδι και τις δηλώσεις των νικητών, καθώς υπάρχει ακόμη ένας τυχερός που κληρώθηκε σε αντίστοιχο διαγωνισμό από την πλευρά της MOTUL.

  

  

 

 

---------------------------------------------------

 

 

 

 

 

Με την ευκαιρία αυτή, ας δούμε και τους νικητές του διαγωνισμού που διοργάνωσε το MOTO τον περασμένο μήνα, χαρίζοντας διπλές προσκλήσεις για το υπερθέαμα του Red Bull X-Fighters:

 

MOTO: κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν...

Ετικέτες

Honda: Τεράστιες ζημιές λόγω ηλεκτρικών αυτοκινήτων – Κερδοφόρες οι μοτοσυκλέτες

Μία εσωτερική μάχη μαίνεται στον ετήσιο ισολογισμό της εταιρείας
honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Honda μόλις ανακοίνωσε αυτό που ενδέχεται να καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά πλήγματα στη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας. Οι Ιάπωνες κατέγραψαν για το οικονομικό έτος - που έληξε 31 Μάρτη - ζημιά περίπου 2,55 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προέρχεται κυρίως από τον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Honda ακύρωσε πρόσφατα τρεις προγραμματισμένες παρουσιάσεις ηλεκτρικών οχημάτων για τη Βόρεια Αμερική, ενώ αντιμετωπίζει τεράστια έξοδα αναδιάρθρωσης που συνδέονται με την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, αποζημιώσεις προμηθευτών, επενδύσεις σε εργοστάσια και διακοπή προγραμμάτων παραγωγής. Μάλιστα η εταιρεία αναμένει ότι οι ζημίες που σχετίζονται με τα ηλεκτρικά οχήματα θα συνεχίσουν και κατά το οικονομικό έτος 2027 και αυτό ίσως συνδέεται και με την απόφαση της Honda να σταματήσει από τέλος του 2026 εντελώς τις πωλήσεις αυτοκίνητων στη Νότια Κορέα.

Όμως, ενώ ο τομέας των αυτοκινήτων της εταιρείας ξοδεύει σημαντικά χρήματα προσπαθώντας να επιβιώσει από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, το τμήμα μοτοσυκλετών της Honda κυριολεκτικά κουβαλάει ολόκληρη την εταιρεία στις πλάτες του. Ο τομέας των μοτοσυκλετών φαίνεται μάλιστα πως μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να επιστρέψει στη λειτουργική κερδοφορία το επόμενο οικονομικό έτος.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Honda είναι με διαφορά η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία μοτοσυκλετών στον κόσμο. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός από τις πωλήσεις της έρχεται από αγορές όπως η Ινδία, η Ινδονησία, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη και οι Φιλιππίνες. Στις χώρες αυτές οι μοτοσυκλέτες αποτελούν ένα οικονομικό μέσο καθημερινής μετακίνησης και εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι της μεσαίας και κατώτερης τάξης αγοράζουν ένα δίκυκλο για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες. Πολύ σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως το κόστος εξέλιξης των μικρών αυτών μοτοσυκλετών είναι μικρό, δηλαδή το άκρως αντίθετο με την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο τομέας των μοτοσυκλετών λοιπόν σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη και μάλιστα σημείωσε αύξηση 11,9% σε σχέση με το περσινό οικονομικό έτος, δείχνοντας πως είναι το τμήμα που μπορεί να συμπαρασύρει την εταιρεία ξανά προς την κερδοφορία.

Ετικέτες