Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου με τα e-bikes της Kosmοride

Επίσημη ανακοίνωση της νέας δραστηριότητας της Kosmocar
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/6/2020

Συμβολική η επιλογή της ημερομηνίας για την επίσημη ανακοίνωση της νέας εμπορικής δραστηριότητας στα e-bikes της Kosmocar, μέσω της δημιουργίας της Kosmoride.   

Δελτίο Τύπου

 

Kosmoride: Η νέα δραστηριότητα της Kosmocar για τα e-Bikes

•             Η Kosmocar ανακοινώνει την έναρξη εισαγωγής και διάθεσης στην Ελλάδα e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) υπό τον διακριτικό εμπορικό τίτλο Kosmoride

•             Η επίσημη ανακοίνωση γίνεται ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, όπως έχει ανακηρυχθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και εορτάζεται κάθε χρόνο, η 3η Ιουνίου

•             Το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξη νέων μορφών αστικής μετακίνησης, παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος

•             Κορυφαίες μάρκες e-Bikes απ’ όλο τον κόσμο, θα είναι διαθέσιμες στους καταναλωτές με ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, σε ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα

•             Η Kosmoride παρείχε e-Bikes στη σημερινή συμβολική ποδηλατοδρομία, που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η ΚΕΔΕ στο κέντρο της Αθήνας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Η Kosmocar, Επίσημος Εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda και Ducati, πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, ανακοινώνει την έναρξη μίας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας, την εισαγωγή και διάθεση e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) στην ελληνική αγορά, υπό τον διακριτικό τίτλο Kosmoride. Η ανακοίνωση για την Kosmoride γίνεται ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, όπως έχει ανακηρυχθεί η 3η Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών.

Η Kosmoride παρείχε ηλεκτρικά ποδήλατα στη συμβολική ποδηλατοδρομία που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Δεκάδες Δήμαρχοι από την Αττική και όλη την Ελλάδα, ποδηλάτισαν με e-Bikes της Kosmoride από την Πλατεία Κοτζιά μέχρι τον Εθνικό Κήπο, διασχίζοντας το κέντρο της Αθήνας. Στο πνεύμα της ημέρας, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο μεγάλων ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, στο άμεσο μέλλον.

Ευχή όλων, όπως εκφράστηκε από το Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, να αποκτήσουν οι πόλεις πιο ανθρώπινο πρόσωπο και να υπάρξει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τους πολίτες, οι οποίοι θα απολαμβάνουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.

Στο πλαίσιο της νέας δραστηριότητας στα e-Bikes, η Kosmoride θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Έχει ήδη συνάψει τις σχετικές συμφωνίες και θα εκπροσωπεί στα καταστήματά της, μερικές από τις κορυφαίες μάρκες e-Bikes στον κόσμο.


 

Δήμος Αθηναίων: Σηκώνει δίκυκλα αντί να φτιάξει πάρκινγκ!

Αυτά συμβαίνουν όταν σε νοιάζει η επικοινωνία και όχι η ουσία
dimos
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/2/2026

Για ακόμη μία φορά η δημοτική αστυνομία σε συνεργασία με την τροχαία Αθηνών προχώρησαν σε 30 άρσεις δικύκλων και εντόπισαν ακόμη 22 παραβάσεις. Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ενδεικτικά στις οδούς Υμηττού, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Πατησίων, Σταδίου, Φιλελλήνων και Αμαλίας.

Σωστή βάσει νόμου είναι η παραπάνω ενέργεια, με ένα μεγάλο “αλλά” να πλανάται στον ορίζοντα. Για αρχή, καλό θα ήταν ο δήμος Αθηναίων να φτιάξει δημόσια πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, εφόσον στην ανακοίνωσή του δηλώνει πως στόχος του είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη. Οι κάτοικοι του κέντρου σπαταλούν απίστευτο ποσοστό από τον χρόνο τους για να μετακινηθούν και έπειτα να βρουν μία θέση πάρκινγκ. Το γεγονός αυτό έχει εκτός των άλλων και τεράστιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην πόλη.

Επίσης, οι αναβάτες δικύκλων ρισκάρουν κυριολεκτικά τη ζωή τους -που είναι βεβαίως επιλογή τους- για να μετακινηθούν, όμως συνεισφέρουν απίστευτα πολύ στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας και δεν βρίσκουν θέση πάρκινγκ για τα οχήματά τους, καθώς αφενός αυτοκίνητα παρκάρουν πολλές φορές στις θέσεις τους, αφετέρου οι θέσεις αυτές είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα χιλιάδες δίκυκλα που κυκλοφορούν στο κέντρο.

parkarisma

Όπως έχει πει και ο Γερμανός φιλόσοφος Εμάνουελ Καντ, το ηθικό είναι νόμιμο, αλλά το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό και αυτό ακριβώς συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού δεν είναι νόμιμο να παρκάρεις το δίκυκλό σου πάνω σε πεζοδρόμιο, όμως τι κάνεις σε περίπτωση που δεν βρίσκεις θέση για το όχημά σου και πόσο παράνομο και ανήθικο είναι να παρκάρεις το δίκυκλό σου όπως στην παραπάνω εικόνα, που δεν ενοχλεί τους διερχόμενους. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ένα δίκυκλο κλείνει το πεζοδρόμιο και δεν αφήνει χώρο για καρότσια, διαβάσεις κλπ, εκεί πρέπει να κοπούν κλήσεις, γιατί εκτός από παράνομο είναι και θέμα σεβασμού στον συνάνθρωπο.

Οπότε σε μία πόλη με απίστευτο κυκλοφοριακό πρόβλημα, έλλειψη θέσεων παρκινγκ, ρυμοτομία για κλάματα, κάκιστους δρόμους, υψηλή ρύπανση και ένα σωρό ακόμα προβλήματα που θα χρειαστώ δύο – τρία ακόμα άρθρα για να τα συμπεριλάβω όλα, αυτό που δεν ανέχεται ο δήμος Αθηναίων είναι το παράνομο παρκάρισμα των δικύκλων. Τότε ένα μεγάλο εύγε από εμένα στον δήμαρχο, στο επιτελείο του, στην δημοτική αστυνομία και τροχαία που μας έλυσαν το τεράστιο αυτό πρόβλημα και από σήμερα θα κοιμόμαστε ήσυχοι.