Πετρετζίκης αφήνει την μαγειρική και το γυρνά στο Adventure riding – Έχουμε ανταγωνισμό!

Χοντραίνει το παιχνίδι ο Πετρετζίκης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/7/2018

Ολόκληρη εκπομπή οδηγώντας, άντε και λίγο μαγειρεύοντας έριξε στο κανάλι του πριν λίγο ο Πετρετζίκης και φαίνεται πως από εδώ και πέρα θα πρέπει να τον καλωσορίσουμε με νέα ιδιότητα, από την στιγμή που το video είναι περισσότερο αφιερωμένο στην Africa και λιγότερο στην μαγειρική! Το ζήτημα βέβαια είναι πως πέφτουν στην αρχή τα ψιλά γράμματα διευκρινίζοντας πως όσα βλέπουμε εκτελούνται από επαγγελματία οδηγό, κι αμέσως μετά ο ίδιος αναφέρεται σε πρώτο πρόσωπο για την οδήγηση… αφήνοντας να εννοηθεί πως καθαρίζει τα άλματα κι άρα είναι και επαγγελματίας αναβάτης! Σύμφωνοι για την Africa Twin, δεν υπάρχει κανένας ενδοιασμός, για την ικανότητά της να απογειωθεί, αλλά αυτός που οδηγεί δεν γίνεται να είναι ο Πετρετζίκης. Δείτε το video:

Δεν έχουν περάσει λίγες μέρες που εμφάνισε την Africa Twin στην εκπομπή του, όπου με λίγα πλάνα οδήγησης δεν έδινε ξεκάθαρη εικόνα. Με το νέο video όμως, απογειώνοντας την Africa Twin σε πίστα motocross και μεταφέροντας το σκηνικό στις τέντες ντυμένος με στολή, το παρακάνει λίγο, γιατί αυτός που οδηγεί είναι πράγματι επαγγελματίας αναβάτης και όχι δεν πιστεύουμε πως είναι ο ίδιος ο Πετρετζίκης. Συγχαρητήρια για την πρωτότυπη ιδέα, αλλά κάποιος άλλος κρύβεται κάτω από τα ρούχα και το κράνος και σίγουρα τον ντουμπλάρει, παρόλο που στα σχόλια από κάτω υπερισχύει ο εντυπωσιασμός..

Ετικέτες

Η Pirelli στο MotoGP: Ολοκληρώθηκε η 1η επίσημη δοκιμή ελαστικών στο Misano

Προετοιμασία για το 2027, όταν θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της κορυφαίας κατηγορίας
MotoGP Pirelli
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/9/2025

Η Pirelli έκανε το πρώτο της επίσημο τεστ ελαστικών για το MotoGP, στο Misano, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ώστε να αναλάβει τον ρόλο του αποκλειστικού προμηθευτή από το 2027.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου, μία ημέρα μετά τα ιδιωτικά δοκιμαστικά των ομάδων, που ακολούθησαν το GP του San Marino το οποίο κέρδισε ο Marc Marquez. Οι μοτοσυκλέτες της τρέχουσας σεζόν χρησιμοποιήθηκαν με απενεργοποιημένα συστήματα μεταβολής ύψους (ride-height devices), σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2027.

Νέοι κανονισμοί νέες ισορροπίες

Από το 2027, η χωρητικότητα κινητήρων θα μειωθεί από τα 1000cc στα 850cc, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν καύσιμο 100% βιώσιμης προέλευσης. Θα απαγορευτούν όλα τα συστήματα ride-height και holeshot. Η μετάβαση αυτή θα συνοδευτεί από τα νέα ελαστικά της Pirelli, που δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στη Misano.

Οι πρώτες εντυπώσεις

Ο Giorgio Barbier, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων μοτοσυκλέτας της Pirelli, δήλωσε σχετικά: "Το τεστ του Misano ήταν το πρώτο βήμα στην επιστροφή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι τόσο από τη συνεργασία με τις ομάδες όσο και από τις επιδόσεις των ελαστικών. Το πρόγραμμα περιλάμβανε ακόμη και προσομοίωση Sprint race και τα πρώτα σχόλια είναι πολύ ενθαρρυντικά. Τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε θα τροφοδοτήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη των ελαστικών MotoGP της Pirelli.

Σε αυτό το αρχικό στάδιο δοκιμών και σύμφωνα με τον Barbier οι αναβάτες εκτίμησαν περισσότερο την πρόσφυση που προσφέρουν, την ταχύτητα στο ζέσταμα αλλά και τη εμπιστοσύνη που τους δίνουν για να πιέσουν περισσότερο.

Τι σημαίνει για τα υπόλοιπα πρωταθλήματα

Με την είσοδο της Pirelli στο MotoGP, η Michelin θα αναλάβει το πρωτάθλημα WorldSBK, ενώ η Pirelli θα έχει την αποκλειστικότητα και τις μικρότερες κατηγορίας Moto2 και Moto3.