"ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΥΡΕΤΟΣ" ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2017

Πλήθος κόσμου στο περίπτερο της KTM S.E.E.
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/5/2017
Δελτίο Τύπου της KTM S.E.E.
Φωτό: Χ. Καραγιωργάκης, Θ. Ερμήλιος
 
Ολοκληρώνοντας ένα άκρως ενθαρρυντικό πενθήμερο στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017, η KTM S.E.E. είχε την χαρά και την τιμή να υποδεχτεί έναν μεγάλο αριθμό μοτοσυκλετιστών στο περίπτερό της. Είτε αναζητώντας εκτενέστερη πληροφόρηση για τα νέα μοντέλα, είτε απλά θέλοντας να θαυμάσουν για πρώτη φορά από κοντά την πιο φρέσκια μοτοσυκλέτα των MotoGP, οι φίλοι της "πορτοκαλί" εταιρείας είχαν κάθε λόγο να κάνουν στάση στο φιλόξενο περίπτερο της KTM South East Europe. 

Με μεγάλη γκάμα και τεράστιο εύρος χρήσης, τα προς επίδειξη μοντέλα της ΚΤΜ δεν άφησαν κανέναν ασυγκίνητο. Δεκαοχτώ "Ready To Race" μοτοσυκλέτες που πρωταγωνιστούν σε ασφάλτινες αλλά και χωμάτινες πίστες αποτέλεσαν για πέντε ημέρες, τον πιο ‘εκρηκτικό’ συνδυασμό στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο. Από την RC16 με τον V4 κινητήρα και την απόδοση των 250+ ίππων, μέχρι την ηλεκτροκίνητη Freeride E-SM… Κι από την ολοκαίνουργια 1290 Super Adventure μέχρι τη 250 SX-F Factory Edition, όλοι οι επισκέπτες στο σταντ της KTM S.E.R βρήκαν μία μοτοσυκλέτα που τους ταξίδεψε νοερά στον ‘πορτοκαλί’ κόσμο της ΚΤΜ. 

Με την Έκθεση Μοτοσυκλέτας του 2017 να είναι η πρώτη επίσημη που γίνεται στη χώρα μας μετά από εννέα χρόνια, το ενδιαφέρον και η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι περισσότεροι από 30.000 επισκέπτες εξάντλησαν κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό του κέντρου Ξιφασκίας. Παράλληλα, μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των εκπροσώπων των μέσων μαζικής επικοινωνίας, με ογδόντα περίπου εκπρόσωπους περιοδικών, websites και άλλων μέσων να καταφθάνουν από όλη την Ελλάδα.

Η ΚΤΜ South East Europe θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά όλους όσους με την παρουσία τους τίμησαν το χώρο της μοτοσυκλέτας και φυσικά όλους όσους έδειξαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τις μοναδικές "Ready To Race" μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ.    
 

 

Δεύτερη διεθνής διάκριση για την ηλεκτρική Honda WN7: Από το iF Design στο Red Dot “Best of the Best”

Η ηλεκτρική γυμνή μοτοσυκλέτα της Honda αποσπά δεύτερη σχεδιαστική βράβευση
WN7 Design Award
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/4/2026

Μετά το Χρυσό βραβείο στο iF Design Award 2026, η Honda WN7 επιβεβαιώνει τη σχεδιαστική της αξία κατακτώντας και μία από τις κορυφαίες διακρίσεις στα Red Dot Awards.

Η Honda απέσπασε με τη νέα WN7, το κορυφαίο βραβείο “Best of the Best” στα Red Dot Design Award, λίγες μόλις εβδομάδες μετά τη βράβευσή της με Gold Award στο iF Design Award.

Η WN7 αποτελεί την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής της Honda, ενταγμένη στη φιλοσοφία FUN της εταιρείας. Με βάση το μότο “Be the Wind”, η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να αποτυπώνει την αίσθηση ελευθερίας και τη νέα εμπειρία μετακίνησης που φέρνει η ηλεκτροκίνηση.

WN7

Η “frameless” αρχιτεκτονική με το περίβλημα της μπαταρίας που λειτουργεί ως δομικό στοιχείο, παραμένει ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της, προσφέροντας μείωση βάρους και ακαμψία.

WN7

Αξίζει να σημειωθεί ότι η WN7 δεν ήταν το μοναδικό προϊόν της Honda που ξεχώρισε στα Red Dot Awards, καθώς το Uni-One, ένα καινοτόμο robot κινητικότητας της εταιρείας, το νέο αυτοκίνητο Prelude hybrid και τα ρομποτικά χλοοκοπτικά Miimo απέσπασαν επίσης βραβεύσεις στον ίδιο θεσμό.

WN7

Ο Toshinobu Minami, επικεφαλής του τμήματος Ερευνάς & Εξέλιξης του κέντρου σχεδιασμού της Honda, σχολίασε: "Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε τα βραβεία Red Dot για έβδομη συνεχόμενη χρονιά. Πιστεύουμε ότι αυτές οι διακρίσεις αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ταυτίζονται με το πάθος της Honda να εξελίσσει την κινητικότητα και να κάνει την καθημερινότητα πιο ευχάριστη. Η Honda θα συνεχίσει να δημιουργεί νέες αξίες που εκπλήσσουν και εμπνέουν, διευρύνοντας τις δυνατότητες της ζωής των ανθρώπων."

WN7

Μαζί με τις φετινές βραβεύσεις η Honda έχει πλέον φτάσει τις 22 συνολικά στον θεσμό από το 2020.

Honda Prelude