Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

MXGP - Ηλεκτρική κατηγορία MXEP από το 2026

Ακολουθώντας τα χνάρια του MotoGP με την κατηγορία MotoE
motomag Έρχεται η ηλεκτρική κατηγορία MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross από το 2026
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/3/2024

H Infront Moto Racing η οποία είναι υπεύθυνη για τον θεσμό του MXGP, ανακοίνωσε πως από το 2026 θα υπάρχει στον θεσμό υποστηρικτική ηλεκτρική κατηγορία με ονομασία MXEP.

Σε αυτή τη νέα κατηγορία θα λάβουν μέρος πρωτότυπες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, με τους 6 ευρωπαϊκούς αγώνες να διεξάγονται παράλληλα με τους αγώνες του MXGP. Η Infront Moto Racing θα συνεργαστεί πολύ στενά με τη FIM και την MSMA (Ένωση Κατασκευαστών Μοτοσυκλέτας) για τη διαμόρφωση των νέων κανονισμών και της απαραίτητης υποδομής ώστε να καθιερωθεί το MXEP ως ένας πρωτοπόρος θεσμός. Ταυτόχρονα το MXGP θα πρωτοστατήσει στην περαιτέρω βελτίωση του αθλήματος για τους αναβάτες, τους οπαδούς αλλά και τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών.

Έρχεται η ηλεκτρική κατηγορία MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross από το 2026

Ο CEO της Infront Moto Racing, Giuseppe Luongo ανέφερε: "Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πως η ηλεκτροκίνηση έρχεται και στις μοτοσυκλέτες οπότε είναι μία καλή χρονικά στιγμή για να θέσουμε τις βάσεις για μία νέα κατηγορία. Δεν θέλαμε να μπλέξουμε τις κατηγορίες, για αυτό προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας που αφορά τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Βλέπουμε το τελευταίο διάστημα να υπάρχει μία σύγχυση σε άλλα Πρωταθλήματα με τα ηλεκτρικά μοντέλα, όποτε νομίζω ότι εμείς προχωρήσαμε στην σωστότερη κίνηση. Ανακοινώσαμε ένα πλάνο δύο ετών ώστε να είναι έτοιμες όλες οι πλευρές τόσο εμείς όσο και οι κατασκευαστές. Αυτό θα βοηθήσει ώστε να υπάρξει ανάπτυξη τόσο από πλευράς τεχνολογίας όσο και από πλευράς προβολής του νέου θεσμού της MXEP”.

Η δημιουργία της ηλεκτρικής κατηγορίας MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross θα λύσει όπως φαίνεται ένα σημαντικό πρόβλημα όσον αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς ενώ αναμένεται την συγκεκριμένη φόρμουλα να υιοθετήσουν και άλλοι θεσμοί λίαν συντόμως ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα που είδαμε να συμβαίνουν με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Stark.

MXGPMXGP

 

Ετικέτες